Okulun boğucu kafeteryasında öğle yemeğini eşeleyen Peter, Ned'in aynı video oyunu hakkında anlattıklarını yüzüncüye dinliyordu. Daha doğrusu dinliyormuş gibi yapıyordu. İki masa uzağındaki Gretchen'i görünce suratında kocaman bir sırıtma ile ona el sallamaya başladı. Gretchen de el sallayıp kıkırdayarak yemeğine geri döndü.
"Niye boşluğa bakıp gülümsüyorsun, Peter?"
Adını duyması üzerine Peter, Ned'e döndü.
"Boşluğa bakıp gülümsemiyorum""Dışarıdan hiç öyle görünmüyor."
Peter iç geçirdi ve konuşmaya devam etti
"Gretchen'e el salladım seni aptal"Ned'in gözleri kocaman açılmıştı
"Hangi Gretchen, çirkin Gretchen mi?"Peter göz devirdi."Gretchen Portman, umarım insanların suratına karşı da böyle demiyorsundur."
"Dostum, insanlarla pek fazla konuşmuyorum. Ayrıca bana arkadaş olduğunuzu ne zaman söylemeyi düşünüyordun?" Ned hamburgerinin içindeki turşuyu iğrenerek çıkardı ve tepsisinin kenarına koydu.
"İki gün önce film izlemek için geldi ve odamda uyuduk" Peter'ın sözü üzerine tıkanan Ned oldukça sesli bir şekilde öksürerek boğazındaki lokmadan kurtulmaya çalıştı.
"Peki 'bunu' bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"
"Bilmiyorum, eve dönüş partisi ile çok meşgul görünüyorsun. Şu Michelle ile beraber organize ettiğiniz parti."
Ned yanaklarının kızarmasına engel olamamıştı."Evet, ve parti bu cuma hala davet edecek birini bulamadın mı?"
"Hayır bulamadım ve neden bunu erkekler teklif etme zorunluluğunda bilmiyorum. Çok saçma. " Peter sandalyede aşağı doğru kaydı ve meyve suyunu yudumlamaya devam etti.
"Ciddi olamazsın"
"Ne?"
Ned sinirle Gretchen'i işaret etti.
Peter gözlerini kocaman açtıktan sonra önüne döndü."Bilmiyorum"
Ned Peter'ın meyve suyunu elinden aldı"Git ve ona seninle partiye gelmesini teklif et. Hadi."
Peter bomboş bir şekilde Ned'e bakmaya devam etti."Hadi Peter ağlak olma kız sonsuza kadar seni bekleyemez."
Peter bıkkınlıkla yerinden kalktı ve Gretchen'in masasına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itsy-bitsy spider 🕸 peter parker
Short Story'Pencereni kapatmazsan odana böcekler girebilir, Gretchen.' Peter Parker x OC highest rated #9 in fiction