1.5

970 77 1
                                    

Gretchen Peter'ın kucağında duran patlamış mısır kasesine elini uzattı.

Peki ben seni aklımdan silsem nasıl hissederdin? *

Ve sonra da sorduğu sorunun yanlışlığını fark etti.Acele ile elini kaseden çekti. Yanaklarını kızardığını hissediyordu.

Sanırım,

Peter, Gretchen'in elini tutup tekrar kaseye götürdü.

Birbirimizi hatırlayacağımız günü sabırsızlıkla beklerdim.

Gretchen, tavrını garipsemediği için Peter'a minnettardı.

Yani birbirimizi mutlaka hatırlayacağımızı düşünüyorsun, öyle mi?

Kesinlikle.

Gretchen oldukça ısınmıştı. İçeceğinden bir yudum aldı ve bir daha düşünmeden konuşmamaya karar verdi.

Filmin sonuna doğru Gretchen'in neredeyse gözleri kapanıyordu. Ama filmi izlemekte de ısrarcıydı. Hatta öylesine uykusu gelmişti ki bir saniyeliğine kafası Peter'ın omzuna düşmüştü. Ama kendini hemen toparlamıştı. Sahi, bu kadar uykusu varken eve nasıl gidecekti?

Film bittiğinde Peter dönüp yanındaki kıza baktı. Uyuyakalmıştı ama o kadar inatçıydı ki Peter'ın omzunda uyumamak için kafasını koltuğa yaslayıp uyumuştu ve oldukça komik görünüyordu. Peter kıkırdadı ve Gretchen'i olabildiğince rahatsız etmeden yerinden kalkmaya çalıştı. May'i  Gretchen'in burada kalmasına ikna etmeliydi

°°°

ve şimdi tabii ki de author's note :)

*Eğer filmi izlemediyseniz, filmde bir çift var ve kadın, erkeği aklından sildiriyor. Sanırım en kısa böyle açıklayabilirim. Gretchen'in bunu söyleyince utanmasının sebebi ise soruyu Peter'a sanki ikisi sevgililermiş gibi sorması.

Teşekkür ederim!

itsy-bitsy spider 🕸 peter parker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin