Peter, derin bir nefes aldı ve Gretchen'in evinin kapısını tıklattı. Kapıyı Gretchen'in küçük kardeşi açmıştı. Küçük çocuğun "Heeey Gretchen bir arkadaşın geldi ve takım elbiseli!" diye bağırması üzerine Gretchen'in babası, Bay Portman kapıya geçti ve Peter'ı içeri davet etti.
Gretchen odasından kardeşinin bağırması duyunca kıkırdadı. Aynaya arkası dönük bir şekilde gri-mavi saten elbisesinin fermuarını kapamaya çalışırken annesi odaya geldi.
"Peter geldi." kapıyı örttü ve bir kaç saniye Gretchen'i süzdü sonra da kaşlarını çattı ve konuşmaya devam etti,
"Siz, kravat elbise uyumu mu yaptınız?" Sonra da güldü.
"Anne!" Gretchen sinirle arkasını döndü ve fermuarı çekmesi için annesine işaret etti.
Gretchen'in annesi kızını omuzlarından tuttu ve kendisine çevirdi.
"Ah, Gretchen harika görünüyorsun." Kız kocaman gülümsedi.
"Ama baban ve Peter'ı içeride uzun süre yalnız bırakmak istemeyiz değil mi?" Ikisi de güldü ve odadan çıktılar.
Peter, Bay Portman ile konuşurken titreyen ellerini saklamak için sürekli elleri ile oynuyordu ama Gretchen'i görünce donup kaldı. Peter'ın donup kalmasından Bay Portman da Gretchen geldiğini anlamıştı. Güldü ve konuştu
"Anlaşılan sana daha fazla ters köşe soru soramayacağım Parker, ha?"
Peter gözlerini kırpıştırdı ve telaşla cevap verdi
"Gretchen çok güzel o- ah yani şey evet efendim sanırım." Odadaki herkes güldü ve Peter gergince sırtı. Ardından elindeki çiçekleri Bayan Portman'a uzattı.
"Evet artık gitme zamanınız gelmiş gibi görüyor çocuklar." Bay Portman Peter'ın sırtını sıvazladı. "İyi vakit geçirmeye bakın ve kendinize dikkat edin. " Peter teşekkür etti ve Gretchen de görüşürüz dedikten sonra evden çıkmışlardı.
Peter koluna girmesi için Gretchen'e kolunu uzattı." Gretchen çok güzel görünüyorsun."
"Teşekkür ederim Peter." ardından Peter'ın koluna girdi ve beraber apartmanın aşağısında Michelle'in kamyonetinde bekleyen Ned ve Michelle'in yanına indiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itsy-bitsy spider 🕸 peter parker
Nouvelles'Pencereni kapatmazsan odana böcekler girebilir, Gretchen.' Peter Parker x OC highest rated #9 in fiction