BÖLÜM 1

3.5K 117 22
                                    

Aybüke'nin ağzından

Evdeydim,televizyon seyrediyordum. Telefonum çaldı, açtım:
X: Aybüke Pusat'lamı görüşüyorum?
A: Evet, benim
X: Yeni bir dizi projesi var. "Söz" adında yeni bir bordo bereli dizisi. Partneriniz de eğer proje üzerinde anlaşırsak Tolga Sarıtaş olacak.
A: Hmmm. Peki ne zaman görüşeceğiz projeyi?
X: Yarın 16.00'da uygun musunuz?
A: Evet, ama...
X: Size projeyi konuşacağımız yerin konumunu atarım. Görüşürüz Aybüke Hanım.
A: Görüşürüz...

Telefon kapandı. Mutluydum, uzun zamandır bu kadar kayda değer bir teklif gelmemişti. Partnerim Tolga Sarıtaş olacaktı, madem öyle onun hakkında araştırma yapmalıydım.

(2 gün sonra)

"Tolganın Ağzından"

Uyuyordum, telefonun çalmasıyla irkilerek yataktan doğruldum. Arayan menejerimdi, açtım.
M: Tolga Bey, yeni diziniz "Söz" deki partneriniz belli oldu.
T: Öyle mi, kimmiş?
M: Aybüke Pusat!
T: Peki, zaten ben yarın sete gidiyorum o zaman tanışırız Aybüke Pusat'la.
M: Görüşürüz Tolga Bey!
T: Görüşürüz!
Demek ki partnerim Aybüke Pusat'tı. Biliyordum onu, samimi birine benziyordu ama önce tanımak lazımdı...

"Aybüke'nin Ağzından"

Projeyi kabul etmiştim, pişman değildim. Sevdiğim arkadaşlarım da vardı: Meriç Aral, Nihat Altınkaya, İlayda Ildır...

Yarın sabah 08.00'da set vardı. Ne giyeceğimi belirlemem lazımdı yoksa sabah ne giyeceğime karar veremezdim. Ben de bunları giymeye karar verdim.

Aybüke'nin kıyafeti Multi'de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aybüke'nin kıyafeti Multi'de

"Tolga'nın Ağzından"

Dün gece film izlerken uyuyakalmışım. Sabah gözümü actığım da saat 7.45'ti hemen kanepeden fırladım. Belim tutulmuştu, ama aldırmadan hızlı bir şekilde üstümü giyindim. Sete geldiğimde saat 8.30 du. Çok geciktiği mi bilerek son hızla yönetmenimin yanına gittim.

Y: Tolga çok geç kaldın.
T: Uyuyakalmışım, kusura bakmayın.
Y: Sorun değil ama bir daha olmasın.
T: Aybüke nerede?
Y: Hastanede, bugün onunla sahnen yok.
T: Tamam hocam.

"Aybüke'nin Ağzından"

Bugünkü çekilen sahnelerde çekilmeyen bir tek Tolga'yla benim sahnelerim kalmıştı. Yorulmuştum,set kıyafetlerimi çıkardım ama eve gidecek tâkâti kendimde bulamadım. Ben de karavanımda uyudum.

(O akşamın sabahı)

"Tolga'nın Ağzından"

Setteydim, Aybüke'nin karavanını gördüm. Bir selam verip tanışmak istedim, kapıyı çaldım ama ses gelmedi. Yaklaşık 3 - 4 kere kapıyı çaldıktan sonra cevap gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim. Aybüke karavandaki küçük yatakta kıvrılmış uyuyordu. Onu rahatsız etmek istemedim, o kadar tatlı ve masum gözüküyordu ki... Hayır, ne diyorum ben. O benim sadece partnerim. SADECE PARTNERİM...

1 BÖLÜM SONU

Evett, nasıl olmuş... Yorumlara koşunnn. Bu arada eğer tutarsa her pazartesi yazıcammm. Sizin seviyorum. ❤

İmkansız Diye Bir Şey Yoktur (AYTOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin