GERÇEKTEN BÖLÜM 8

1.3K 92 124
                                    

Tolga'nın Ağzından

Hepimiz Meriç'e odaklanmıştık, çünkü hiçbirimizin bir fikri yoktu, Asuman Hanım dışında.

M: Aybüke Onur diye birini sayıklıyordu!

T-İ : Ne?!!!

Asuman Pusat: Eyvahlar olsun!

T: Neden ki?

Asuman : Bakın, Onur zamanında Aybüke'yi çok üzdü. Onu kendine bağladıktan sonra aldatıp terk etti, ve inanın bana atlatması çok uzun sürdü.

T : Yani onu sayıklaması kötü bir şey mi?

Asuman : Tabii ki kötü, bu onu unutamadığı anlamına gelir!

İ : Yani argo kullanmak istemem ama, dıttık!

M : İlayda, onu nası bir sansür yiğidim seni tanımak istiyorum.

T : Meriç, tam olarak kaç kere dedi?

M: Bir?!

Asuman : Meriç, evladım... İyi misin?

İ : Yazık, sakat galiba!

T: Meriç, beynin mi yok?

M: Niye bu kadar üstüme geliyonuz ya?

İ: Kızım sakat mısın? Kız bir kere söylemiş sen diyosun ki sayıklıyor!

M : Ben ne bileyim sayıklamayla şey arasındaki farkı, işte bir kere söylemekle arasındaki farkı!

İ: Beyni YÖK ya! ( Yazardan: YOK değil YÖK! fgıtyyufuyfytrdyrurıotoyouttyur6rtfgfur7ıtgt7678 )

Asuman : Kızlar,atışmanızı bölmek istemem ama birinizin Aybüke' nin odasına gitme hakkı var.

T: Siz neden gitmiyorsunuz?

Asuman : Çünkü ben onu öyle görmeye dayanamıyorum...

İ : Meriç ve ben yeni girdik, eğer isterse Tolga girebilir.

T: Yani,bilmem ki...

Aslında çok fazla girmek istesem de çekimser bir tavır sergiledim. Sonuçta aslında ona kızgındım fakat ya gerçekten Hande kışkırtmışsa? Ya Hande... Ama yine de onu serumlara ve makinelere bağlı görmek yeterince yürek eziciydi. En sonunda Aybüke'nin odasına girdim. 

Aybüke ' nin yatağının yanındaki sandalyeye oturdum ve yüzünü seyretmeye koyuldum. Tam ondan hoşlandığımı kendime bile itiraf edecektim ki dışarıdan Hande'nin sesine benzeyen  kadın sesi duydum. ( Yazardan : Biliyore, siz şimdi Hande'ye sövüyore . Benim için de sövün yore hkhhguogyıgfhdbhgbıtgtur )

Hemen yerimden fırlayıp kapı dışarı çıktım. İlayda ve Hande bağrınınıyorlardı. Hatta daha doğrusu, İlayda konuşuyordu ; Hande anırıyordu. Kimse -özellikle de Hande- benim geldiğiöi fark etmemişti, ben de çaktırmadan konuşmaları dinlemeye karar verdim.

H: Sen istediğin kadar Tolga'ya gerçeği söyle, Tolga bana inanacak. Sonuçta ben onun kaç yıllık arkadaşıyım, hatta sevdiğiyim. Ben adam öldürüp "Ben yapmadım." diyip biraz yüzümü assam Tolga bana inanır!

İ: Gerçek hayatta güzel oyuncusun, keşke sette de rollerini bu kadar iyi yapsan!

O sırada Meriç ve İlayda beni fark etmişti, üstüne üstlük onları dinlediğimi de fark etmişlerdi. Hande 'nin ise beni görmesi imkansızdı çünkü arkası dönüktü. Ve Asuman Hanım yoktu, zaten olsaydı sizce bunlar yaşanır mıydı?

İlayda bence kendini kanıtlamak için "Fırsat, bu fırsat!" dedi ve:

İ: Peki Hande, doğruyu söyle. Karavanda Aybüke'yi kışkırttın mı, kışkırtmadın mı?

H: Hem de öyle bir kışkırttım ki! Zaten benle Tolga'yı yakıştıran fandomun yaptığı yorumlar bunu ağlatmış. Ben de onun yerine nasıl geçeceğimi, Tolga'yı onun elinden nasıl alacağımı anlattım ; sonra bi baktım sinirinden karavandan çıkmış. Daha yeni başlamıştık oysa ki!

Duyduklarımın etkisini her hücremde hissetmiştim... ÖFKE!

Yavaşça Hande'ye dokundum, Hande aniden bana döndü.

H: Tolga!?

T: Hande, seninle konuşmam gereken bir şey var.

H : Tamam, konuşalım.

T: Gel benimle!

Hande ile konuşacağımız yere giderken istemsizce heyecanlanmıştım. İlk defa (!) birine aşkımı itiraf edecektim.

T: Hande, ben seni seviyorum!

H: Ben de seni!

H:  Yani şimdi biz SEVGİLİ MİYİZ?

T: Evet!

H: İNANAMIYORUM!!!!! HADİ İNSTASTORY ' E SARILDIĞIMIZ VE SENİN DE BENİ YANAKTAN ÖPTÜĞÜN BİR FOTO  ATARAK DUYURALIM!

T: Bence şimdilik gizli kalsın.

H: Peki!!!!

T: E gidelim o zaman.

H: Ben yine de bir Aybüke'ye bakıyım, her ne kadar beni üzmüş olsa da sağlıklı olmasını isterim!  :)

T : Tamam sen git, ben sete gidiyorum.

H: Bay bay aşkım!

T: Bay bay!

Bu vedalaşmadan sonra arabama yöneldim.

Aybüke'nin Ağzından

Daha yeni yeni gözlerimi aralarken karşımda sırıtmakta olan Hande'yi gördüm. Kan beynime sıçradı ve ani bir hareketle yataktan fırladım. Fakat bu hiç iyi olmamış ki aniden bir nefes darlığı hissettim ve aniden gözlerim karardı.


                                                                                        ########


Yazardan

Aybüke'nin bayılmasının tek nedeni ani hareketi miydi? Ya da yataktan fırlaması? ASLA... Tek nedeni Hande'nin Aybüke uyanırken nefes aletini kapatmasıydı...


*****************************************************************************************************************************

Eeeeeee!!!! Nasıl omuş?

Biliyorum bölüm 2 hafta geciktiği için kızgınsınız ama diğer kitabımız Kaderin Oyunu için çok emek gösteriyoruz. BU ARADA KİTABI YAYIMLADIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bölümün başındaki Merİl konuşmaları kankam ve benim konuşmalarımız :) :) :)


Bu bölümde Tolga ' nın amacı ne derseniz bileğmeğm artıkın yfutfytdre6rr76t8yy87t76ry


GÖRÜŞÜRÜZ CANLAR



İmkansız Diye Bir Şey Yoktur (AYTOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin