BÖLÜM 4

1.5K 101 137
                                    

 Multideki şarkıyı açabilirsiniz ben onu dinleyerek yazdım. Bu şarkıyı ne zaman dinlesem ağlıyorum ve bu şarkının klibi umrumda değil.  Sadece şarkı benim için çok değerli ve sizinle paylaşmak istedim.

Aybüke'nin Ağzından

Duyduğum sesle hemen karavandan çıktım ve gördüğüm manzarayla şok oldum.

Tolga'yla Hande yolun ortasındaydı. Birbirlerine bağırınıyorlardı,ama benim şok olduğum şey onlar değildi. O sözleri Hande'nin söylemesiydi,zaten Hande'nin aptal fanları yüzünden ağlamıştım,onun yüzünden hep küfür ediyorlardı bana, şimdi de işimi mi elimden alacaktı?

Başıma giren müthiş ağrıyla (Yazardan: Ben ne zaman ağlasam hemen başım çok kötü ağrıyor. Size de oluyor mu?  Yorumlara...) dengemi kaybeder gibi oldum ama karavana tutundum. Hatta tutunmadım karavandan güç alıyordum ayakta kalmak için...

Bir yandan baş ağrısı bir yandan ağlamaktan yorgun düşmüş oluşum bir yandan da Hande'yi görmem bana çok ağır geldi ve başım döndü, gözüm karardı.

Ama o sırada İlayda bana kollarımdan destek verdi ben de zar zor karavanıma geçtim.

Tolga'nın Ağzından

Hande'yle tartışırken tartışmayı kesmek istemiştim ama eğer susarsam pes etmiş sayılacaktım.Tüm set bize bakıyordu, bunu biliyordum ama bişey yapamıyordum. Ben bunları düşünürken Hande bana tokat attı. Evet, Hande bana tokat atmıştı. Hande' yi sert bir şekilde itip karavanıma hızlı adımlarla karavanıma gittim. Hala o tokatın etkisinden çıkamamıştım...

Karavanımın kapısı çalındı,gelen Yağız Hocaydı.

Y(Yağız Hoca): Tolga, seninle konuşmamız lazım.

T: Bence de!

Y: Bak Tolga, Hande'yle Aybüke'nin rolü için görüşmeler yapıyoruz ve az önceki davranışın yüzünden Hande bizimle anlaşmaktan vazgeçebilir.

NEEE??? Bende sorun vardı yani, o bana tokat atmıştı ama o haklıydı. Ayrıca bir insanın işiyle oynuyordu ve bundan utanmıyordu...

T: O bana tokat atsın ama benim onu itmem sıkıntı olsun, baya iyiymiş ya bu mantık!

Y: Bak Tolga, anladım sinirlisin ama iş başka hayat başka. Kısacası ya Hande'yle oynarsın ya da bye bye!

Bu diziyi çok seviyordum ve bırakmayı istemiyordum ama yine Hande'yle partner olursam iş içinden çıkılmaz bir hale gelirdi. Ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu.

T: Hocam beni bu konuda aydınlatmanız iyi oldu, bu projede yer alıp almamam gerektiğini bir daha düşüneceğim.

Diyip çıktım. Yağız Hoca beni hep yumuşakbaşlılığımla bilmişti o yüzden tamam diyip işin içinden çıkarım diye düşünmüştü sanırım. Çünkü ben giderken yüzünde şaşkın bir ifade vardı açıkçası ben bile böyle bir tepki vereceğimi düşünemezdim.

Arabama doğru giderken Hande'nin bana seslendiğini duydum ama umursamadan arabama bindim. Düşünmem gereken zamanlarda geldiğim yere geldim, deniz kenarı... Herhangi bir deniz kenarı olabilirdi, sessiz olsun yeterdi. Bu yüzden burayı seviyordum,sessizdi ve deniz kenarıydı. Kafamdaki bu düşünceleri bırakıp ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım...

Aybüke'nin Ağzından

Karavanıma geçtiğimde kendimi berbat hissediyordum. Zar zor koltuğa oturduğumda İlayda:

İ: Aybüş'üm ne oldu sana öyle, iyi misin?

Ben cevap vermek için ağzımı araladığımda içeriye Meriç daldı.

M: Aybüke iyi misin?

İ: Ben de aynısını sormuştum.

İyiyim desem bile solgun yüzüm, kızarmış ve şişmiş gözlerimle hiç inandırıcı olamayacağımı biliyordum. O yüzden doğruyu söylemeye karar verdim.

A: Değilim...

Dememle Hande'nin içeri girmesi bir oldu.

H: Kızlar, bizim Aybüke'yle konuşmamız lazım o yüzden gidebilirsiniz.

İ: Aslında biz zaten konuşuyoruz sana gerek yok.

H: ÇIKIN DIŞARI!

M: Aybüş biz şimdilik çıkıyoruz ama gelicez tatlım.

A: Tamam.

H: Eeee, "Aybüş" ne oldu da böyle ağladın? Dur, tahmin ediyim : Bizim fanlarımız çok üstüne geldi ama deme? Oyyy, kıyamam sana! Sen bide ağladın mı?

Diyip bir kahkaha attı. Ve konuşmaya devam etti:

H: Ama merak etme, seni kurtarıcam. Nasıl mı? Senin yerine diziye girerek!

Son söylediği cümle beynimde yankılanıyordu, iyi değildim. Bunu biliyordum fakat daha fazla burada duramazdım o yüzden hızla karavanımdan çıkıp arabama bindim.

Evime doğru sürüyordum tabii o sırada ağlıyordum da... Yolu yarılamışken acı bir asfalt sesi duydum...

Evet canlar!!!  Geçen bölüm çok kısaydı benim de içim el vermedi diye Çarşamba yeni bölüm atacaktım. Ama boş olduğum için şimdi yazdım. Bu bölüm feysuFOREVERfan (mütüş randomlu kız) a ithafen bi daha söyliyim dedim. Ayrıca tahminlerinizi bekliyorum. Ö P Ü L D Ü N Ü Z 😘😘

İmkansız Diye Bir Şey Yoktur (AYTOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin