ARKADAŞLAR ŞU ANDA SİNİRDEN ELİM AYAĞIM TİTRİYOR. KIZ RESMEN TÜM YAVBAH FANDOMU AYAKTA UYUTMUŞ. AKLIM ALMIYOR, GERÇEKTEN ALMIYOR!
BAŞTAN BAŞLIYORUM.Wattpad ' de YavBah/ AyTol hayran kurgularında önemli bir yeri olan, önemli az kalır ÇOK ÖNEMLİ BİR YERİ OLAN bir profil var. Takipçisi de, kitaplarının okunması da fazla. Ayrıca Wattpad aleminde bilinen ve sevilen bir kız. Yalan yok, ben de çok seviyordum .Yanlış anlamayın kıskanmıyorum, hatta severek takip ediyordum. Her neyse, bende bir uygulama var, wattpad'deki veya herhangi bir yerdeki belgenin başka internetteki başka bir yerde aynısı var mı diye kontrol ediyor. Ben genellikle bu uygulamayı kitabım çalınmış mı diye kontrol etmek için kullanıyordum. Bir gün bahsettiğim profilin kitabındaki bir bölümü, yanlışlıkla uygulamada arattım benzeri var mı diye. Ve sonra gördüm ki benzeri değil, aynısı var. Başka bir fandomun kitabı. Bu konuyu kendisine açtım ve kitabı yazan hesabın önceden onun olduğunu fakat bazı sebeplerden dolayı artık yazmadığını söyledi. Saygı duydum ve konuyu kapattım. Bu olayın üstünden bir ay geçti.Fakat tabii ki içime bir kurt düştü. Bugün içime düşen kurdun etkisiyle şahsın diğer kitaplarını da sorgulattım. VE ŞANSA BAKIN Kİ, DİĞER ÜÇ KİTABI DAHA ÇALINTI ÇIKTI. Nasıl bu kadar emin olabiliriyorsun dediğinizi duyar gibiyim. Şöyle ki o üç kitabın üçü de başka hesaplara ait. Belki üçü de ona aittir dedim ama hesaplardan bir tanesi koyu havtolcu ve Aybüke'den nefret ediyor.
DİYECEĞİM O Kİ, EĞER 3 HAFTA İÇİNDE BU KİŞİ YAPTIĞI YANLIŞI AÇIKLAYIP, HERKESTEN ÖZÜR DİLEYİP, HESABINI KAPAMAZSA ONU BURADA İFŞA EDECEĞİM VE TÜM YAVBAHCILARIN ONUN YAPTIĞI ÇALMA İŞLEMİNİ BİLMESİNİ SAĞLAYACAĞIM. O KİŞİ İSTERSE HESABIMI KAPATTIRSIN, İSTERSE ŞİKAYET ETSİN. BU HESAP KAPANIR, YENİSİ AÇILIR. AMA ONUN YAPTIĞI EMEK HIRSIZLIĞI VE BİZİ SALAK YERİNE KOYMASI UNUTULMAZ!
Eğer kim olduğunu çok merak eden arkadaşlar varsa, özele gelsin!
Bu arada finali merak edenler varsa yazdım finali çoktan. Sadece yayınlamak için uygun zamanın gelmesini bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Diye Bir Şey Yoktur (AYTOL)
Fanfictionİki partner... Bir dizi... Bu, onların hikayesi... Kapak için @heizersflynn a teşekkürler ❤