BÖLÜM 3

1.5K 103 125
                                    

Tolga'nın Ağzından

Elimde set ceketim,karavanıma doğru yürüyordum...O sırada duyduğum sesle irkildim,Hande?

H: Tolga!

T: Hande??!!!

Hande'yi seviyordum ama fanlarımız bizi çok sıkıyordu,ben onu sadece arkadaş olarak seviyordum.Ama o bunu sindiremiyordu,o yüzden artık onunla konuşumordum. Yani elimden geldiğince...

H: Tolga, ne güzel oldu seni gördüğüm,gerçi ben karavanında olursun diye düşünmüştüm ama...

T: Ben de mutlu oldum seni gördüğüme ama neden geldin ki?

H : Hıııı!!! İstenmiyorum yani???

T : Yani, yok da merak ettim sadece...

H : Hem ben seni görmeye gelmedim tatlım,rol hakkında konuşmaya geldim.

Nee??? Ne rolü?

T : N-n-ne rolü bu?

Hayır, Aybüke olamaz değil mi,olamaz. OLAMAZ!!!!!

H : Fanlarımız Ayüke gibi ÇİRKİN bir kızı görünce ( Yazardan : Çirkin deme bence allah çarpabilir fgfjfjhkgkhgkhfjfut) sosyal medyada çok tepki göstermişler. Ben de Aybüke'den rolü devralıcam büyük ihtimal, onun için Yağız hocayla konuşmaya geldim.

Ne? HAYIR! HAYIR! HAYIRRRR!

T : Hayır ya, ben Aybüke'yle iyiyim. Gerek yok yani hem bence Aybüke çirkin bir kız değil. Ayrıca kız Miss Turkey 'de derece yapmış ne çirkinliği? Ayrıca sen katıldın sen yapamadın bir de çirkin diyosun!!!

Dedikten sonra kahkaha atmaya başladım. Hande bana ters ters bakarak bana bağırdı:

H : TOLGA SEN İSTESEN DE İSTEMESEN DE BEN AYBÜKE'NİN YERİNE DİZİYE Gİ-Rİ-CEM!!!!! O KADAR!!!!

Aybüke'nin Ağzından

Tolga gittikten sonra instagram'da resimlerimin altına yapılan yorumları okumaya başladım.  Şok oldum! Nasıl bu kadar acımasız olabiliyorlar? Aklım almıyor,sırf Tolga'nın partneriyim diye bana bunu yapmaya hakları yok!!! Biraz daha yorumları okumaya devam ettim, ve gözlerimden akan yaşları engelleyemedim, neden? Bu öfke neden yaa, neden?? Ben onlara hiç bir şey yapmadım ki...

Telefonumu bir kenara attım, artık ağlamam sessiz değildi. Hıçkıra hıçkıra yüreğim parçalana parçalana ağladım, bi ande başım döndü. Yere çöktüm ama ağlamaya devam ettim. Her hıçkırığımda o yorumlar zihnimde beliriyordu...

O sırada dışarıdan gelen sesle irkildildim "TOLGA SEN İSTESEN DE İSTEMESEN DENAYBÜKE'NİN YERİNE DİZİYE Gİ-Rİ-CEM!!!!! O KADAR!!!! " hemen gözlerimdeki yaşları silip ayağa kalktım. Koşa koşa karavandan çıktım ve gördüğüm manzarayla şok oldum.

Merabaaa!!! Heyecanlı yerde bıraktım, bakalım kim bir sonraki bölümde olacakları bilebilecek???

İmkansız Diye Bir Şey Yoktur (AYTOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin