Ispred sam vidjela baku kako priča sa nekom ženskom,koju sam vidjela na x-factoru..Ahhh da,to je bila jedna od sudkinja.Baka joj je pokazivala haljinu,koja je bila predivna..
"Bako,da li je došao?"upitala sam ju.
"Nisam ga vidjela dušo,doći će sigurno.Nemože propustit ovakvu priliku"tješila me je.
"Djevojko koga čekaš,upitala me je ta ženska.
"Zayna"rekla sam joj,dok se je ona pokušala prisjetiti ko je on.
"Znam ko je to,sad sam ga vidjela ispred ulaza sa roditeljima"sama činjenica da je Zayn tu zadavala mi je leptiriće u trbuhu.
"Hvala vam"istrčala sam vani i vidjela Zaynovu porodicu,no njega nije bilo.
Prišla sam im.
"Hello"bila sam uzbuđena što ih vidim.
No niko mi ništa nije odgovarao.
"Waly gdje je Zayn"upitala sam ju s činjenicom da nešto znaju.
"Pustit ćeš mog sina,da li ti je jasno.Bog zna šta si radila sa onim dečkom"ljuto mi je rekla Tricia.
Ha?Koji jebeni dečko,zapitala sam se.Pa sigurno,majka je morala reći zašto je svoju mezimicu otjerala od kuće..Inace ona i ova Tricia su najbolje prjateljice,pa se sve zna sta se u kojoj kući radi.Mama je izmislila nekog dečka da sam s njim spavala i zato me je kao morala otjerati od kuće.Ufff.
"O čemu vi to?"upitala sam ju,znajući da sam se zajebala,što sam to rekla.
"Nemoj se pretvarati nevinašce,kad svi znamo da si prevarala Zayna sa nekim tipom.Kurvo,i to još u svojoj kući..Sram te bilo,to uraditi porodici.Jadno!!"rekla mi je to sa dosta ljutnje i gađenja prema meni...
Uff sad bi joj odbrusila da je to Zayn i da izvrsno jebe.No saberi se Sarah,misli na Zaynovu budućnost,misli na vas dvoje...
"Ma briga me,šta mislite o meni"proderala sam se i ugledala Zayna u ćošku zgrade gleda i sluša naš razgovor.
Samo sam se smaknula i nastavila hodati.Kada sam vidjela da ne gledaju u mene,otrčala sam do Zayna.
Samo kada sam ga vidjela,noge su mi se počele tresti,trbuh počeo da izvodi nepoznatu vrstu plesa.
Raširio je oči prema meni i gledao me od glave do pete...
ZAYN P.O.V
Oh napokon,napokon sam ju vidio.Ista je,nije se nimalo promjenila.Njena figura,awhhh,nemogu da vjerujem da sam je prije 3 mjeseca dodirivao,po čitavom tijelu...Zelim to ponoviti,boli me briga,sta misle o tome..
"Napokon"jedva sam to izustila,od tolike srece.
"Srce nedostaješ mi"gledao me je ravno u oči..
Ništa nisam odgovorila,jer me je on počeo ljubiti i grliti.Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata,a on svoje oko mog struka.Lagano je rukama klizio po mom stmaku i leđima..Uhvatio me je za guzu i lagano me potegao uz svoje tijelo.Tako da smo bili spojeni,jedva sam dolazila do zraka od našeg ljubljenja.Lagano mi je dodirivao guzu,uvlačeći ruke u moje gaće...
Odveo me je do osamljenog mjesta,gdje nije bilo nikog.Stavila sam svoje noge oko njegovog struka..Otkopčao je hlače,dok sam ja spustila svoje gaćice jer sam bila u suknjici.
"Zaštita"rekla sam mu to sa uzdahom..
"Dobro je da sam se sjetio ponijeti"spustio me je,te stavio tu gumenu stvarčicu na svoj,khm...
Stavio me je uz zid,te ga stavio u mene...
Prošla me je neka jeza.Imala sam osjećaj da će nas neko vidjeti.Kakve sam sreće,to će se sto posto desiti.
"Volim te"to mi je Zayn često govorio i to mi je bila najljepsa riječ koju mi je mogao uputiti..
"I ja tebe volim"odgovorila sam mu,nisam vise mogla pricati.Jer smo divljali..On je to odlično radio..
Ljubio mi je vrat,a zatim je pronašao put do mojih grudi..
"Srce izluđuješ me"poljubio me je usta,bio je to poljubac sa jezikom.
Tnnnnnnnnn..
"Jebemu moram da idem"požurivao me je..
"Gdje ideš"upitala sam ga,sa facom da uspori..
"Konji,zvone da uđu svi kandidati"odgovorio mi je..
Taman smo svršili,on je bacio kondom i skopčao svoje hlače.
"Vidimo se kasnije"rekao mi je,te me poljubio..
"Vidimo se"rekla sam mu to ustežući gaćice,koje su bile na mojim koljenima..
Otrčao je brzinom munje..Popravila sam šminku,odjeću.Ušla sam u stražnji ulaz,našla sam odjeću,koja je bila u koferu.Mi imamo sobu ovdje i donijela sam odjeću.Pametna ja..
Ušla sam u kupatilo i oprala tjelo.
Izisla sam,krenula sam se obući i onda sam shvatila da sam zaboravila gaćice...
Obukla sam ogrtač i izišla u sobu..
Sjela sam na pod,da u razbacnom koferu pronađem donji veš..
"Vidio sam ti guzu"cula sam Liama iza sebe i ustala.
"Sram te bilo,zar nismo prijatelji.Gubi se odavde"proderala sam se.
"Pa ne,izvini.Izvini"molio me je,te poceo me odmjeravati..
"Haj izlazi odavde!"jos vise sam se proderala
"Liam sto si se kupala,maloprije si bila cista"upitao me znatizeljno.
"Zato sto mi se kupalo"odbrusila sam mu i krenula u kupatilo.
Snazno me je povukao za ruku i privukao uz sebe.
"Sigurno si nekom dala,osjecam taj miris"jako je uzdahnuo i razmaknuo ogrtač sa mojih prsa...
"Jesi ti normalan,pusti me.Ovaj put ću vikati"nisam se mogla odmaknuti od njega..
"Ma viči koliko god hoćeš,no sad ću uraditi ono za čim žudim"stavio je svoja usta na moja prsa i počeo ih ljubiti..
"Ako počnem da vrištim,svi će doći ovamo i vidjeti nas.Baka će ti prijaviti policiji i nećeš proći na x-factoru."zastao je i podignuo glavu sa mojih grudi..
"Dobro,no tražit ćeš ti ovo od mene"odmaknuo se od mene.
"Nedaj Bože"otrčala sam u WC,a on je izišao.
Za trenutak sam se obukla i izišla oz sobe.
Vidjela sam Zayna...
YOU ARE READING
Half a heart(Sarah and Zayn)
RomantikPriča o životu Sarah Wood,koja je bila u vezi sa Zaynom Malikom prije nego što je postao poznat.