EPIZODA 5

225 9 2
                                    

Vidjela sam Zayna,kako stoji sa svojom porodicom.

"Hello"prisla sam im i pozdravila ih.

"Hej"Zayn mi je jedini odgovorio,no jedva se je i to culo.

"Zayn,kako možeš da se s njom pozdravljaš.Nakon svega što ti je učinila,prevarala te je..Uništila svoju porodicu,postala je kurva"Tricia me je počela vrijeđati..

"Griješite,no za sve postoji kazna,pa tako i za vaše riječi,a i za moja djela"odbrusila sam joj i pogledala u Zayna..

Zayn P.O.V

O Bože šta da radim,mama vrijeđa moju djevojku.Koja je izabrala mene,a ne svoju porodicu..Ne mogu više da šutim.Ja sam za sve kriv..Trebali smo se suzdržati ili negdje drugo to raditi.No mi budale u njenoj kući i u njenoj sobi...Reći ću im..

"Mama,...."krenuo je reći,no ja sam ga zaustavila pogledom.

"Zayn,samo šuti.Ubit ću ovu malu!"ljutito je rekla i udarila me rukom u lice...

"Nikad vam ovo neću oprostiti!!"rekla sam to kroz plač,a zatim sam počela trčati do sobe..

"Pazi malo,djevojko"čula sam duboki muški glas..

"Izvinite"rekla sam to i podignula glavu..Počela sam da brišem suze.

"Jesi dobro,neko vas je udario?"upitao me je..

"Super sam ja.."nisam mogla da se zaustavim od plača.

"Da li vas je udario neki dečko?"upitao me je.

"Nije,nego sam se udarila,dok sam vozila skejtbord!"rekla sam mu..

"Ok,no mislio sam da velike cure ne plaču!"rekao je to podrugljivo..

"Molim vas,pala sam pred masom dečkiju,koji uopšte nisu loši."izvlačila sam se sa laži.

"Ufff gadno,ja sam Simon i mislim da ti mogu pomoći."rekao mije to smješkajući se.

"Kako"upitala sam ga.

"Treba mi,mala pomoć"upitao me je.

"Kakva"upitala sam ga..

"Sve decke,koje izaberes će biti kod tebe na oblačenju,a ne kod tvoje bake..

"To je super"odgovorila sam mu,te sam dodala"Kako znate da sam unuka od Nathalie Wood?"upitala sam ga.

"Zato sto sam vas vidio,kad ste stajali sa njom"odgovorio je..

"Ahm"rekla sam brisajuci suze.

"Sad dodji samnom i izaberi decke,koje bih ti oblacila."sa smjeskom mi je to rekao..

"Ok"rekla sam to i krenula za njim..

Dosli smo u backstage u kojem je bila gomila deckiju i djevojaka..

"Biraj"rekao mi je Simon i pokazao rukom..

"Onaj dečko u zelenoj kosulji,onaj sa plavom kosom i plavim ocima,onaj tip u crvenim hlacama..Uuu i da,onaj Pakistanac.."nabrajala sam mu.

"Ok,mozda ja dodam nekog.Ako prodju,oni su kod tebe u garderobi."govorio je to,hodajuci..

"Hvala vam"zahvalila sam mu se i stala kod bake da gledam nastupe.

Bilo je dobrih nastupa,no Zayn je za mene pobjednik..Dok je pjevao,pogledao bi u mene,no ubrzo bi smaknuo pogled kad bi ga Tricia pogledala.

Citana su imena,kandidata koji su prosli..Ni jedan decko,kojeg sam izabrala nije prosao..Cak ni Zayn.To je sve zbog mene..Pocela sam da placem..Vidjela sam Simona kako je otrcao u hodnik..Otisla sam za njim..

Half a heart(Sarah and Zayn)Where stories live. Discover now