Obukla sam se i krenula kod Zayna.Oprostit cu mu,jer ga volim.Mozda i nije kriv no vise me nije briga.Ne mogu bez njega ni trenutak vise..
Zovnula sam baku i ona mi je dala naziv hotela u kojem je Zayn odsjeo.Jer valjda Simon ima neke planove sa njima,pa ostaje u Londonu.
Dosla sam u hotel,zena na recepciji me je mrko pogledala..
"Koja je soba Zayna Malika?"upitala sam ju.
"Ne mogu vam reci,bez njegovog pitanja"odgovorila mi je,kao da joj je cijeli svijet povjeren na cuvanje.
"Slusaj me dobro,dovest cu ti ovdje policiju.Moras me pustiti,ja sam njegova rodica iz Baildona,njemu veceras treba podrska."Malo sam povisila ton,a onda spustila jer sam se sjetila dogadjaja koji su se desili prije par sati.
"Zovnut cu njega.."uzela je telefon u ruku.
"Ja aaa ne,ne sigurno ne zelite da vam Nathalia Wood dodje ovdje sa policijom..Sad me pustite unutra,jer bi se Zaynu moglo nesto desiti.."prijetila sam joj i dobro mi je islo.
"Ok.izvolite..."rekla mi je,spustajuci se na stolicu.
"Ključ,molim.."zatrazila sam.
Dala mi ga je u ruke,te sam izisla iz hodnika.Uputila sam se u sobu 69 na 6 spratu.Otključala sam vrata..
Zayn nije bio u dnevnom boravku,100% je u spavacoj sobi,kasno je..
Otvorila sam vrata..
"Zayn!!"vrisnula sam..Zayn je ljubio golo tjelo od Rebecce,koja je lezala ispod njega..
"Sta ti radis ovdje?"upitao me je silazeci sa Rebecce...
"Koliko vidim jedem govna!"povisila sam ton..Okrenula sam se,te krenula izići iz sobe.No Zayn se nasao ispred mene.
"Skloni mi se sa puta,stoko jedna"plakala sam i derala se.
"Ne zelim,hocu tebe"pribio me je uz zid,te zavukao svoju ruku,pod moju majicu.
"O ti želiš ovo"namjestila sam nogu i svom snagom ga lupila u međunožje..
"Auuuuuu"vikao je ležeći na podu.
"Ne volim je,gadi mi se.Ruzna je...Aaaeee rekao si to prije nekoliko mjeseci,a sad je ljubis..Svi ste vi isti.Samo hopa cupa..Goni se i ti i ona.Bas sam pogazila svoj ponos,pokusavajuci ti oprostiti!Sad sebi ne mogu da oprostim."stajala sam više njega,pričajući mu,dok se on koprca na podu od bola..
Izisla sam iz hotela,sjela u auto i dosla kuci.Melanie je otisla kuci,legla sam na krevet.Nisam htjela da placem,ne zelim da cmizdrim zbog kretenčine..Zaspala sam..
JUTRO
Probudio me je mobitel i pjesma Let me love you.
Nije mi se dalo ustati iz kreveta,lezala sam i slusala muziku..
"Ne mozete ući bez dozvole'
stanite molim vas.Derala se je moja služavka.
"Izvini Sarah,bio sam pijan"rekao je Zayn,koji je uletio u sobu..
"Marš iz sobe"pokrila sam se po glavi sa jorganom i zatvorila oči.
Nešto je pričao,pronašla sam mobitel i stavila slušalice u uši.Muzika me je uspavljivala i nisam htjela nikako da ga slusam.Ljuta sam na njega,da bi mu mogla glavu odsjeći.
"Ej,probudi se"Osjetila sam prste među mojom kosom,koji su nježno dodirivali tjeme moje glave.
"Ee ko je tebe pustio unutra"nasmjesila sam se Burkelyu.
YOU ARE READING
Half a heart(Sarah and Zayn)
RomancePriča o životu Sarah Wood,koja je bila u vezi sa Zaynom Malikom prije nego što je postao poznat.