Dok sam sjedila na klupi i plakala,čula sam nečiji glas.
"Jesi dobro"upitao me je Burkely.
"Dobro sam"brisala sam suze,ne želim da nešto skuži.
"Zašto plačeš?"postavio je pitanje,za koje u ovom trenutku ne mogu smisliti odgovor..Nastavila sam plakati,jer suze nisam mogla zaustaviti.
"Sta ti je rekao onaj?"upitao me je..
"Mamina sestra je završila u bolnici,ima rak"slagala sam,no morala sam.
"Žao mi je,gdje su oni otišli?"upitao me je.
"Baka je otišla kući,a Zayn na x-factor"rekla sam to,a onda mi je porastao pritisak na Zaynovo ime..
"Ahm,hoćemo u razred?"upitao me je..
"Čekaj da prestane crvenilo u očima"brisala sam suze i mahala rukama,praveći vjetar,koji bi osušio moje oči.
Nakon 2min sam došla sebi i krenula u učionicu.
ZAYN P.O.V
Brže me je zaboravila,grli je drugi.Pogledaj samo kako joj je stavio ruku oko vrata..Aufff Sarah,nisi me valjda ostavila jer je zgodniji od mene..Sav je nekav žut.Nastavit ću sa svojim životom bez nje..Posvetit ću se svojoj karijeri.Koga nema,bez njega se može..
NAKON 1 MJESEC
"Hoćemo li večeras ići na finale x-factora"upitao nas je Burkely.
"Ma nezz"odgovorila sam.
"Ja bih išla,Sarah zašto ti ne ideš,onaj tvoj sesi rođak je tamo"rekla je Melanie,moja nova kolegica,koja je upravo rekla da je Zayn sesi.Imala sam osjećaj da ću joj odvaliti šamar,no suzdržala sam se.Ipak Zayn nije više moj dečko,on ima curu Rebeccu sa kojom je 1 mjesec u vezi.
"Auff ja i on smo se posvađali..Rekla sam mu da ga mrzim.Pravo smo se posvađali."rekla sam im.
"A daj,idemo"rekao je Burkely,sa pupy face
"Ok,ali idem tamo zbog ostali dečkiju.Bila sam dobra sa Harryem i Niallom,a Louis je bio blesav.Hahah stalno je izvodio gluposti.A Liam je glup"ispričala sam im detalje iz moje bliže prošlosti.
"Aaa super,vozi kući i spremaj se"naredila mi je Melanie i onda dodala "I Justin ide"rekla je za svog dečka.
"Ok"rekla sam..
Došla sam kući,okupala se.Uvila kosu,našminkala se i obukla plavu haljinicu i crne štikle.Nakon nekoliko sati stigli su Burkely,Melanie i Justin.Došli smo sa BMW-eom od Justina,otišli smo na stražnji ulaz i stražar nas je pustio.
Ušli smo kod bake u backstage,gdje naređivala radnicima,kako oblači finaliste.
"Sarah,ljubice"poljubila me je i zagrlila.
"Sta ima?"upitala sam ju.
"Treba mi tvoja pomoć,otkad si ti otišla,vidi kako me oblače"rekao je Harry smješkajući se..
"Hahahha lagiš"zagrlili smo se i poljubio me je u obraz..Ugledao me je Niall i Louis,koji su potrčali da me zagrle.(hug)
"Dečki,ovo su moji prijatelji iz škole"oni su se upoznali..
"Liam,vidi došla je Sarah"rekao je Niall,koji ga je zovnuo da dođe do nas..
Liam je došao,zagrlio me te šapno"Platit ćeš mi za ono."Rekao je to sa mnogo ljutnje i spustio poljubac na moj obraz..
"Kako je u školi"upitao me je Louis.
"Ma super,kad imas dobro drustvo"pogledala sam u Burkelya i Melanie.
YOU ARE READING
Half a heart(Sarah and Zayn)
Lãng mạnPriča o životu Sarah Wood,koja je bila u vezi sa Zaynom Malikom prije nego što je postao poznat.