Nisam do jutra zaspala,sišla sam u dnevni boravak.Niko me nije htio pogledati.Moje dvije,sestre,brat,majka,otac..Niko..
"Čeka te taxi"izgovorila je i izišla iz boravka.
"Oprostite mi"rekla sam jecajući,no niko nista nije odgovorio.Izišla sam iz kuće,pogledala sam svoju kuću,zatim Zaynovu.
On je stajao na prozoru,mahnuo mi je i ja sam njemu.
Došla sam na stanicu,išla sam vozom.
Nakon 5h,stigla sam u London kod bake.Ona me je dočekala.
"Zlato bakino,sve znam..Oni tvoji roditelji nisu normalni."zagrlila me ja,a ja sam se skupila i počela plakati.
"Pst,sad je tvoja baka
Zayn mi se ne javlja,sigurno su mu sve oduzeli da se samnom ne moze se cuti.Mozda me je i zaboravio,no to je nemoguce.Bila sam kod lijecnika koji je potvrdio da nisam NAKON 2 MJESECA
Stigla sam u London kod bake.
Zayn mi se ne javlja,sigurno su mu sve oduzeli da se samnom ne moze se cuti.Mozda me je i zaboravio,no to je nemoguce.Bila sam kod lijecnika koji je potvrdio da nisam teudna..To saznanje mi je izmamilo osmjeh na lice.
"Pazi malo"proderla sam se na decka koji je lupio u mn dok sam hodala ulicom.
"Pazi ti"odbrusio mi je.
"Koliko znam da si se ti zabio u mene"rekla sam mu,gledajuci ga sa mnogo mrzenje jer nece da se isprica.
"Da sam bar nesto drugo zabio u tebe"oblizao je svoju usnicu i pogledao me od glave do pete.
"Konju"okrenula sam se i nastavila hodati.
Osjetila sam kako ide iza mene,sve sam brze i brze hodala,no on me je povukao za ruku i pribio uz zid neke zgrade.
"Pusti me vristat cu"unijela sam mu to u facu.
"Ne ides ti nikud,zelim da se upoznamo"namignuo mi je i pogledao moje grudi,jer sam obukla prokletu majicu sa izraženim dekolteom.
"Nemam se ja sta s tobom upoznavati.Prijavit cu te policiji,jesi me cuo konju"derala sam se,a onda mi je stavio svoju hladnu ruku na usta.
"Psttt,ja sam Liam,mislio sam da se ovako upoznamo"rekao je to i nasmijao se jer sam ga pogresno shvatila.Pa jebemu zabuljio se u moje grudi,sta mogu onda misliti o njemu.
"Uhhh,sta zelis da kazem kako mi je drago sto sam te upoznala.Skloni mi se sa očiju!"proderala sam se.
"Pa nisi me shvatila,zelim da se upoznamo malo bolje.Mozda da budemo prijatelji,decko i djevojka"upitao me.
"Ja sa tobom nebi djelila ni ovu cestu,a kamo li bila tvoja ....djevojka,prijateljica.."pokusavala sam ga izivcirati..Dodala sam"Imam momka"
Pogledao me sa svojim smeđim očima,koje su bile preslatke.Nezz niko nije imao takve oci.Kosa je bila uredna,a bio je moderno obučen..Imao je godina koliko i ja.
"Dobro,ako neces da se ovako upoznamo.Onda cemo ovako"
Pritisnuo me je uza zid i poceo ljubiti po vratu.Nisam mogla pobjeci,jer je bio jači.Na prvi pogled žilav i mršav,a na drugi pogled još mršaviji.Kada sagledaš mogu da mu pobjegnem,jer sam deblja od njega.Ali njegove trkljaste ruke su me čvrsto držale.
"Upomoć,upomoć!"vikala sam,no nikog nije bilo u ovoj jebenoj,mracnoj ulici.Kako sam bas morala ovuda da idem.
"Jesi li se ikad sexala"upitao me je..
"Prhhh,nikad ti to nebih odgovorila"proderala sam se.
"Vidi se da jesi,nisi neka dobrica,dok nosis tako izazovnu odjecu"opet me je pogledao onim svojim napaljenim pogledom.
YOU ARE READING
Half a heart(Sarah and Zayn)
RomancePriča o životu Sarah Wood,koja je bila u vezi sa Zaynom Malikom prije nego što je postao poznat.