Zaustavila sam motor i ko iz puske ga plesnula..
"Jesi ti normalan,ljudi prolaze u autima kraj nas."fuj i nedo Bog da pomisle da imam nesto sa ovom budalom..Ajmee slomilo bi njegove fanove.
"Ljubavi nisam ti se osvetio za ono.."spustio je glavu i priblizio mi se.Sva sreca no nekim čudom auta su prestala da prolaze.
"Nemoj ti meni ljubavi,ostani ovdje i neka te neka kurva pokupi,pa se na njoj izivljavaj.Mamalaze jedan!"proderala sam se i sjela na motor.On je stajao pored mene i gledao hocu li ga zaista ostaviti.Mislim to bi bilo ponizenje za slavnog Liama..
"Stani,molim te.Samo da ti nesto kazem i onda idi."mahnuo je rukom,taman kada sam htjela upaliti motor.
Aa i zainteresiralo me sta zeli da kaze.
"Budi kratak"imam osjecaj da sam podignula obrvu,jer sam bila ljuta.Noge su mi se tresle od ljutnje.
"Nikako ne mogu biti kratak,jer kad bi ti opisao koliko te volim,nebi stao citav zivot.."zastao jer sam ja napravila kdbdisbdjsb facu..
Koji ku**c,mene on voli,zajebava me da dobije prevoz do hotela.
"Seres Payne,odvest cu te nazad i bez tvojih glupi lazi."ostala sam iznenadjena sa njegovim rijecima,jer nezz..Cudno mi je.
"Sarah ne lazem,volim te.Sreo sam te na blesav nacin.Nisam bio dobar prema tebi.No promjenio sam se,tada nisam imao nista,a sada imam sve."jel mene to uši i oči varaju,Liam je dobrica.
"Liam nemas sve"rekla sam mu,a on me zbunjeno pogledao.
"Sta nemam?"upitao je.
"Nemas mene,niti ces kad imati"odmah sam vidjela da onaj Liam koji je mogao maloprije zaplakati postao onaj stari Liam.
"Ne mozes me voljeti.Ti nemas srca,samo si me zelio odvuci u krevet.Skoro si me silovao.Ti se ne mozes promjeniti,ti si bio i ostao govno.Džabe što se sada skrivas ispod skupocjene odjece i tjelohranitelja!Ja te mrzim!!"sve sam mu iznjela u facu i okrenula se.
Dok sam gledala cestu,cula sam zvuk svog motora.Okrenula sam se i vidjela Liama kako se je okrenuo i vec bio udaljen od mene 10-ak metara.Potrcala sam za njim,a on je dodao gas,imam osjecaj da je presao 30m za 2 sek..
"Peder"rekla sam samoj sebi.
Telefon mi je u motoru,a vala nebi ni stopala,da sretnem vecu budalu od Liama.Nema sanse!
Krenula sam hodati,par auta se je zaustavilo i pitali su me trebam li prijevoz.Nakon 1h,hodanja do grada,napokon sam srela taxi.Dovezao me je do hotela,a onda sam otrčala u Liamovu sobu.
"Kako se usuđuješ!"upala sam u sobu ko terorist.Liam je ustao sa stolice i podmuklo se smješkao.
"Što si ljuta?"upitao me je..
"Dobro ti znaš,daj mi ključeve od motora i ne želim te više vidjeti!"pružila sam ruku prema njemu,da može staviti ključeve.
"Nedam ti ih"rekao je i sjeo na sećiju.
"Ooo dat ćeš ih"došla sam do njega,a onda sam dodala"mislim da se nebi svidjelo javnosti,kada bih rekla da si me pokusao silovati!"hah prava sam djedova unuka,sad sam pocela ucjenjivati.
"Eee dušo,nisam ja još to uradio"uhvatio me za noge i privukao prema sebi.Izgubila sam ravnotežu i pala na njega.
"Pusti me!"izgovorila sam,a onda mi je začepio usta svojom rukom..
"Uzbuđuješ me ljepotice"samo sam mumljala i molila Boga da neko naiđe.
Ustao je i dalje me je drzao,a zatim je legao na mene.Priblizio je lice do mene,sklonuo ruke sa usta i snazno me poljubio..Fuj,cjeli mi se želdac prevrnuo.Zgadi mi život,bljak..
YOU ARE READING
Half a heart(Sarah and Zayn)
RomancePriča o životu Sarah Wood,koja je bila u vezi sa Zaynom Malikom prije nego što je postao poznat.