EPIZODA 9

186 13 3
                                    

Bili smo u hodniku i čekali da nas direktor primi u kancelariju.

"Zvoni,zakasnit ćeš na čas"govorio je Zayn Burkelyu..

"Imas,pravo.Idem.Sarah vidimo se."krenuo je trcati do ucionice..

"Sad mi reci sta se ovdje desava.Zasto si otisla od mene"upitao me Zayn..

"Prhhh,jos pitas..Aa?"podrugljivo...

"Između mene i Rebecke nema nista,mi smo samo menadžerski trik"pravdao se..

"Nemoj da sereš,u to ti neću povjerovati.Da si mi rekao ranije,vjerovala bih ti..No ovako,nista."rekla sam mu..

"I ti i dalje misliš da sam te prevarao i  da te vise ne volim.Ha?"upitao me je,te svojom rukom podignuo moju spustenu glavu..

"Svi ste vi isti.Zabavljao si se samnom dok si mogao..Spavala sam sa tobom prvi put..Porodica me mrzi,zbog tebe"nabrajala sam mu..

"Aha znaci,ti nisi kriva za sex.Jel?"upitao me je ljutito..

"Kriva sam,ali tebe sam stitila.Zbog tebe sam otisla od kuce.Bolje bi bilo da mamu gledam kako me prezire,nego da je ne gledam nikako."pocela sam da placem..

"Ako me volis i stitila si me zbog toga.Zasto mi to sad nabijas na nos..Molim te,poslusaj me!"Upitao me je..

"Zayn,među nama je gotovo,otkad si poljubio drugu..Tu nema vise price"malo sam povisila ton.

"A Liam,onu noc ste spavali..Kako mozes,sa mojim prijateljom.Ha,mama je imala pravo,mozda i jesi...."Nije ni izgovorio do kraja,udarila sam ga u medjunozje.

"Aghhh mislio si reci kurva.Haa??"upitala sam ga,no nista nije mogao odgovoriti.

"Izmedu mene i Liama nije bilo nista.Pitaj ga i sam..Ja nikad s njim nebi spavala.Konju jedan.Mars mi sa ociju"derala sam se..

"Izvini rodice"rekao mi je..

"Među nama je gotovo,možda bi se i pomirili.No ono sto si htio reci je strasno..Ti si me ucinio kurvom..Znas!"nabila sam mu to na nos..

"Jel ti bilo fino"upitao me.

"Sve sto je lijepo kratko traje..Sad me izvini,ali idem na cas.Bye"hodala sam i mahalna mu..

"Stani"uhvatio me je za ruku..

"Goni se,niko meni nece govoriti da sam kurva.Sram te bilo,izgubila sam nevinost sa tobom..Kada si dosao ovdje,spavao si vise puta samnom..Onda si me odbacio kao krpu,zbog nje.Starija je od tebe,pa čak je i ružna..Mozda mi nebi bilo ovoliko krivo da je neka ljepsa,ali ona..Ubi se"unijela sam mu to u facu.

"Shvati Sarah da te volim,napustit cu x-factor zbog tebe.Onda necu morati biti s njom..Izvini molim te."stao je ispred mene..

"Nebi ti napustio x-factor,jer ja to ne dozvoljavam..I nemoj mi srati o menadzerskim trikovima molim te..Gotovo je,otkad si rekao da sam kurva.Sad idi,čeka te Rebecca..Pitaj Liama"otrgnula sam svoju ruku iz njegovih i ušla u razred.

"Izvinjavam se što kasnim"rekla sam mladoj profesorici,plavih očiju i plave kose.

"Sjedni na svoje mjesto"rekla mi je..

"Jesi dobro"upitao me Burkely.

"Jesam"nasmijala sam se..

"Djevojko,kako se zoveš"upitala me.

"Sarah"odgovorila sam joj..

"Puno ime i prezime"povisila je ton.

"Sarah  Elizabeth Wood"malo sam povisila ton.

"Sjedni!"ljutito je rekla.

"Sta se ova koza dere?"upitao me je Burkely..

"Hahahah ma neka bič,ništa joj nisam uradila.Hahaha"tiho sam se nasmijala.

Neko je pokucao..

"Uđi"rekla je profesorica.

"Trebam Sarah"rekao je Zayn..

Moj P.O.V

Sta sad hoće,gotovo je..Zadnji put cu mu reci da je gotovo..

Neka ide Rebecci.

Izišla sam iz učionoce,Zayn me je uzeo za ruku i vukao do WC-ea..

"Pusti me,molim te"prepala sam se Zaynove ljute face..

Kada bi se naljutio,oči bi mu izgledale divlje.

Nije me slušao,a nisam mogla vikati.

"Sad me slušaj,volim te.Sve je pogrešno,ja nju ne volim,pa čak mi se i gadi.Kao da bi ja tebe napustio zbog nje.Ona nema nista kao ti.."počeo je nabrajati..

"A sad ti mene slušaj,gotovo je..Poljubio si drugu,ona ti je rekla da te voli.Vidjela sam kako se ljubite.Pola života si mi oduzeo,no ja sam preživjela bez svojih roditelja,e pa mogu i bez tebe.Ništa mi više ne značis!Ne želim te više vidjeti"Moje riječi su prozujale hladnim WC-eom.Čuo se moj plač.Zayn se je odmaknuo od mene.

"Znači gotovo je,nema više Sarah i Zayna"spustio se je na pod i stavio ruke na čelo.

"Nema"sa ljutnjom sam rekla.

"I tako lako odustaješ?"upitao me je.

"A ti tako lako ljubiš drugu?"postavila sam mu pitanje..

Ništa nije odgovorio..

"Zbogom"rekla sam mu,brišući suze.

"Zbogom"odgovorio mi je..

Zatvorila sam vrata,čula sam Zaynovo vikanje i bacanje stvari.Obrisala sam suze i otrčala do klupe u hodniku..

Nisam mogla prestati plakati,suze su tekle kao potoci.No morala sam to učiniti...

Zbogom je najbolje za nas..

Novi nastavak,Vote :)

Thank you girls :*

Half a heart(Sarah and Zayn)Where stories live. Discover now