_3_ Beni Zorlama

34 12 11
                                    

💙💙💙

Medyada.. Demir Aksoy
Müziksiz olmaz değilmi??? Koray Avcı

Demirden...

_ Anaa istemiyorum o kızı İSTEMİYORUM. Neden zorluyorsunuz İS_TE_Mİ_YO_RUM. YA sırf bu yüzden kaçtım gittim başka şehirde okudum, yine anlamadınız.

_ Güzel oğlum, bir tanem ben seni anlıyorum ama baban işte benim yapabileceğim bir şey yok.

_ Ana anlamıyorum bu devirde beşik kertmesi mi? kaldı. Ana ben aşık olmak istiyorum. Sevdiğim kadın olsun, gözlerine baktığımda aşk olsun. Ana ben bu kızı hiç sevmedim ve gidiyorum evlenmeyeceğim Havinle.

_ Oğlum baban çok kızar! Hem seninde vaktin geldi evlenmek için gel inat etme he de şu kıza. Hem babandan sonra sen geçeceksin ağalığa.

_ Ana ben ne o kızı ne ağalığı istiyorum. Hiç biri umrumda bile değil. Çok istiyorsanız Havin'i Esat'la evlendirin. Ben gidiyorum.

Ey güzel Allah 'ım ya ne kızmış arkadaş, istemiyorum dedikçe yakama yapıştı. Ağalıkmış sanki çok umrumda, hayalim olan öğretmenliği bile yapamıyorum . Bıktım artık ailenin tek erkek çocuğu olmaktan.

_ Esat! Arabamı hazırla çıkıyorum.

_ Nereye gidiyoruz ağam?

_ İstanbul'a gidiyoruz. Esat bir itirazınız mı var?

_ Estağfurullah! ağam sizinle olduktan sonra, ölüme giderim.

Esat ölmene gerek yok. Bana katlansan yeter, hem şu yeni ortaklara tanışalım boy gösterelim bakalım. Emirhan Ağanın istediği olmazsa everecek bizi kaçalım bir an önce. Hem Seninle ufak bir tatil yapalım İstanbul'da ne dersin?

_ Sen nasıl uygun görürse ağam.

_ Bana ağam deme!! diye kaç kere söylemem lazım. Abi dersen yeter.

_ Peki abi.

Tek arkadaşım sensin biliyorsun değil mi? Esat gidelim bakalım İstanbul bizi bekler. Belki aşık olacağımız kadın buradadır ha ne dersin? Esat. Uzun bir yolculuğun ardından gelebilmiştik İstanbul'a. Aslında İstanbul'u seviyorum birkaç kez gelmiştim. Tamam doğruyu söylemek gerekirse babamdan her kaçtığım da İstanbul'da aldım soluğu, çünkü hem, kalabalık hem yalnız olduğun şehirdi.

_ Esat sen kalacak yer ayarla bende gezeyim biraz. Yer ayarladığında haberleşiriz.

_ Ağam dikkatli olun. Babanız dediki-

_ Ne dedi babam? Bıktım artık şu evlilik konusundan. Burada tek kelime duymak istemiyorum anladınmı? Esat ağan değil abin olarak söylüyorum.

_ Peki abi sen nasıl istersen! Yanlız dikkat et peşimize adam takmışlar ve abi amaçları kötü, son kararınızdan dolayı.

_ Tamam Esat dikkat ederim. Hem belki beni koruyacak beyaz atlı prenses çıkar. Güldüm zaten ağlanacak halimize gülüyoruz Esat. Git artık be adam git gezeceğim yahu.

Nihayet yalnızım. Bu şehir ne kadar kalabalık. Ama bu şehrin en güzel yanı kimse seni tanımıyor,ağalık yapmıyorsunuz yada sırf ağasın diye kimse yalakalık yapmıyor. Hiç kimsenin umurunda değilsiniz! bu çok güzel. En azından benim için. Etrafa bakınarak yürürken telefonum çaldı!!! Off yine babam, çünkü kaçar gibi çıktım evden. Hatta kaçtım onun şehrinden ve kurallarından.

_ Efendim baba!!!
_......
_ İstanbul'da.
_......
_Baba kaç kere söyledim İS_TE_Mİ_YO_RUM.
_......
_ Tamam dikkat ederim ama sende şu olayı çöz baba tek oğluna kıyma. Tek oğlunum asarım kendimi!!!
_.........
_ Baba sen harikasın.

GÜNEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin