Medyada Güneşin hayali olan araba var canlarım 😍😍
Ve ceza olarak okulda söylediği şarkı
Yeliz bu ne dünya kardeşim
İyi okumalar.....💙💙💙
_ Ve lanet olsun yinemi sen?
_ Özlemedin mi? Beni
İşin yoksa bununla uğraş dur!!!_Kerem ne var? Daha kaç kere söylemem lazım. SENİ İSTEMİYORUM diye.
_ Güneş bir dinlesen?
_ Ne dinleyeceğim ya. Beni nasıl boynuzladığınımı? Yoksa nasıl iddia kazandığınımı? Söyle sana nasıl inanayım.
_ Güneş yaptığım eşşekliğin farkındayım. Lütfen dinle.
_ Dinlemek istemiyorum. Yıkıl karşımdan. Beni zor kullanmak zorunda bırakma?
_ Güneşim seni seviyorum. Ne olur affet.
_ Ben seni sevmiyorum Kerem. Hayatımdan defolurmusun?
Lanet olsun ya diyerek omzuna omuz atıp çekip gittim. Moralim bozuldu ya. Yüzsüz birde affet diyor.
_ Abi üzülme ya zırvalıyor yine.
_ Ne üzülecekmişim Emrah ya bırak şunu. Onu o yatakta yakalamam için arkadaşları kaç takla attı. Beni elde edebilmek ve girdiği iddiayı kazanabilmek için neler yapmış.
_ ŞEREFSİZ!!!
_ VE nesine girmişler biliyor musun?
_ Nesine abi?
_ Kaybeden kazanana bir geceliğine beni verecek. Yani her halükarda beni ..... Anladım mı?
_ ULAN ben onu doğduğuna pişman ederim. Ne demek lan seni.
_ Güneş yol ver s.... lim şu itin belasını?
_ Selim, Emrah bir sakin olun benimde fikirlerim var.
_ Neymiş o fikir? bakalım. Bayan erkek Fatma?
Anlatıcam ama benim bütün iştahım kaçtı eve gidelim, hem annem börek yapmış olabilir? Hep bir ağızdan bizim açlar bağırdı...
_ NNNEEEEEAAAAAAAAA
_ Kanka çabuk size gidelim? Zaten moralin sıfır demi senin? Dedi Emrah.
_ Emrah ne kadar açsın yaa.
_ Sadece Emrah mı? Kim Ayşe teyzenin böbreklerine hayır der!! Taş oluruz taş.
_ Selim senin doyduğun pek söylenemez.
Biz böyle arkadaştık. Sorunlarımıza bile kılıf bulur tekrardan neşelenirdik. Hiç bir zaman aramıza kimseyi almadık. İyiki varsınız canlarım benim diye sarıldım bizim üçlüye. Selim, Emrah. Songül ve ben hep neşemizi bulurduk. Bazen annemin börekleri. Bazende köşe başında içtiğimiz sigaralar neşelendirirdi bizi. Hiç olmayacak duaya amin demezdik,çünkü dualarımız bile birdi. Başımıza ne geliyorsa hep iyi niyetimizdendi mesela, biz hiç adam satmadık ondandır yıllardır berber oluşumuz. Ben öyle dalmış düşünürken Emrah'ın eve geldik uyarısıyla çıktım daldığım yerden.
_ Abi ne düşünüyorsun acaba?
_ Yok bişey kanka ya bizi düşünüyordum!
Ne kadar mütüşlüyüz diye ya önemli değil. Hadi eve girelim hem yer hem planı anlatırım._ Allllaaaahhh Bee Ayşe teyze!!!
Sen bir tanesin diye eve daldı bir adet Selim danası. Emrah da farklı değildi. Bizde Songül le girdik içeri ama bizimkisi iyi aile kızı gibiydi,Selim ve Emrah gibi dalmadık yani eve. Annem bir önce irkildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ
ChickLitYazmak istiyorsan yazmalısın.... Belki tanıdık gelecek, belki aynı ben diyeceksiniz. Bu hikayede figüran olmaya gerek yok. Herşey benim hayal dünyam. Öyle değilmidir, her okuduğumuz, duyduğumuz hikayeleri biraz kendimize benzetiriz. Mutlu olmak içi...