💙💙💙
Yine bir gün daha doğdu. Yine sabah oldu ne var canım annem sabah namazına kaldırıyor. Ne yani ben namaz kılamaz mıyım? Şaka şaka . Geri yatacaktım baktım uykum yine firari, doğruca banyoya gidip duşa girdim. Çıkınca üzerimi giyindim (medyada var kızlar) saçlarımı kuruttum. Kahvaltıya indim, annem döktürmüş yine. Bu gün pek havamda değilim ama olsun yeğenleri sıkıştırmak hoşuma gidiyor. Kahvaltı yaparken abim yine bombayı patlattı..
_ Anne sanki ev bu gün biraz sessiz?
_ Oğlum sus kafa dinliyoruz işte!
_ Bizim birader sen kim! Kız yoksa aşık mı? Oldun.
_ Yok abi ya saçmalamaz mısın? Lütfen!
_ eee niye sessizsin?
_ Ya sizi anlamıyorum! Konuşsan çok konuştu, sussam aşık olmuş bu. Ne kadar kolay değil mi? İnsanlara karşı yorum yapmak. Yemiyorum tamam çıkıyorum ben.
_ Bekle beraber çıkalım abisi!
_ Gelme istemiyorum!
_ Tamam abisi uzatma! Özür dilerim, yanlış bir yorum oldu. Bu kadar sinirleneceğini tahmin etmedim.
_ Abi ne kadar kırdın beni farkında mısın?
_ Tamam uzatma Güneş!
Cevap vermeden yoluma devam ettim. Sessizce şirket yoluna gidiyoruz abi kardeş. Abimi şöyle sessizce süzdüm, ne yakışıklı bir adam ya. Benim aksime siyah saçlı, buğday tenli, uzun boylu, kaslı , kara kaş kara göz. Saçlarında ara ara beyazlar var, beyazları bile yakışırdı zaten. Ben böyle düşünüyorum işe gelmişiz. Abime gözlerimi devirdim, çok seviyorum ama yaptığı yorum sinirlerimi bozdu. Sessizliği abim bozdu. Sinirli bir şekilde bişeyler anlatmaya çalışıyor,ama dinlemiyorum sadece yüzüne baktım ne zaman bitecek diye..
Temsili
_ Birader benden istediğin bir şey var mı?
_ Yok teşekkür ederim!
_ Hadi ama uzatma serseri?
_ Hee şey abi, bana bilgisayar alsana. Abi hem derslerim de var yaparım ondan. Ne iyi olurdu. He alsana abi bana bilgisayar al abi? Diye başının etini yemeye başladım.
_ Yine başladın kız gibi başımın etini yemeye?
_ Abi sen farkında değilsin ama ben bir kızım. Sen bana erkek gibi davranıyorsun!
_ Tamam hadi üzülme! Bakarız ayarlarız bir şeyler. Sen benim olmayan erkek kardeşim, aynı zamanda nazlı çiçeğim sin! _ Sen güçlü bir kızsın _ Benim bişey yapmama gerek yok. Sana güveniyorum..
_Ya abi sen bir tanesin!! 😙
Abimi sulu sulu öptüm, boynuna atladım. Sanki askere gönderiyorum, sıkı sıkı sarıldım. Seni seviyorum canım, sen benim ilk göz ağrımsın, bir tanecik abim. Ben abime yağ yakarken o arada Demir bey içeriye giriyordu. Allah'ım bu adam hiç gülmez mi? Hep sinirli hep atarlı! Ben bunları düşünürken, daha dün ne kadar nazikti. Bizimkilerin yanına gittim, yani iş yerindeki bizimkiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ
ChickLitYazmak istiyorsan yazmalısın.... Belki tanıdık gelecek, belki aynı ben diyeceksiniz. Bu hikayede figüran olmaya gerek yok. Herşey benim hayal dünyam. Öyle değilmidir, her okuduğumuz, duyduğumuz hikayeleri biraz kendimize benzetiriz. Mutlu olmak içi...