Medyada, yakışıklılarımız var
Emel Sayın : mavi boncuk,
💙💙💙
Arada bir kaç gün geçmişti. Ben Demire hala cevap vermedim. Aslında cevabım ilk günden evetti ama bunu ona söylemedim. Bir cevap alabilmek için neler yaptı bir bilseniz? Bir kere oduna benziyor ama değil hiçte bile çok romantik benim mavim. Benim mavim diyorum çünkü gözlerine her baktığımda ruhum kanatlanıp uçuyor aşık oluyorum galiba, hatta galibası fazla bildiğin aşık oldum ya ben. O gece eve bıraktıktan sonra ertesi gün bütün olanı biteni Songüle anlattım. Oda başta şaşırsada şimdi oda diyor fazla uzatma diye. Ama ben ona şirketin ortaklık kutlamasında söyleyeceğim. O zamana kadar biraz nazlansam hiç fena olmaz.
Demir o kadar romantik şeyler yapıyorki bazen kendimi boynuna atlamamak için zor tutuyorum. Mesela her gün bir demet papatya ve ortasında bir tane gül gönderiyor. Her gün ayrı bir şiir yazan notları saklıyorum.
Mesala bir notu çok hoşuma gitti...
Ah benim sevdasında bencil yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim... Ne güzel de darmadağın duman ediyorsun beni.
Nazım HikmetBir kez daha aşık oldum ben mavime. Kızlarla bu gün alışveriş merkezine gitmemiz lazım hafta sonu olduğu için geç kalktım. Geç derken sabahın köründe kalkmadım tabi ama öyleden önceydi. Hazırlanıp kızlara mesaj attım..
_ Kızlar hazırım! Çıkalım bir an önce bitsin şu işkence!
_ Songül _ Kanka ne işkencesi ya çok eğlenceli olacak.
_ Vildan _ Evet hanımlar beyler çıkalım yoldan Tülay 'ı alırız.
_ Emrah ve Selim _kızlar çok dolaşmayalım ne olur.
Tamam deyip çıktım evden. Hep birlikte alış veriş merkezine girdik. Erkeklere takım elbise kızlar olarak bizde aynı renk değişik model mavi tonlarda ciciler aldık. Kızlarla kuaföre gittik saç baş tamam hazırlandık. Emraha mesaj attım gelin diye. Çünkü Emrah babasından arabayı alacaktı bizi yürütmezlerdi değilmi? Dışarıya çıktık hep birlikte. Islık öttürdüler.
Kızların giydikleri. Başta Vildan. İkincisi Güneş. Üçüncüsü Songül.Tülay son anda gelmekten vazgeçmişti çünkü abisi kaza geçirdiği için gitmek zorunda kaldı. Çok üzüldük ama ısrarla gitmemizi söyledi.
Emrah
_ Kızlar süper olmuşsunuzSelim
_ Kızlar bu akşam size bakanlarla işimiz var.Vildan
_ Hadi ama beyler her zaman ki halimiz.Emrah
_ Senle Songül aynı ama ben karamelimi böyle görmeye alışkın değilim. Çünkü çok güzel olmuş.Hadi beyler geç kalmayalım gidelim bitsin artık şimdiden ayaklarım koptu bu ayakkabı da. Hem nesi var spor ayakkabımın? Bi giydirmediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ
Genç Kız EdebiyatıYazmak istiyorsan yazmalısın.... Belki tanıdık gelecek, belki aynı ben diyeceksiniz. Bu hikayede figüran olmaya gerek yok. Herşey benim hayal dünyam. Öyle değilmidir, her okuduğumuz, duyduğumuz hikayeleri biraz kendimize benzetiriz. Mutlu olmak içi...