"Jak jste se dostal ze země?" ptá se chlapík vedle, zvláštní vyšetřovatel FBI John Reed.
"Když zatopíte tak vám to řeknu" Hned se zvedají a ukazují na dveře za mříží. Přicházím do čisté bílé místnosti, příjemná změna.
Bylo asi Třičtvrtě na devět, když jsem se konečně dostal z té hrozné kolony. Dlouhý štrůdl aut s lidmi co neumí řídit mě obvykle stresoval a vytáčel, ale ten den to bylo jiné. Byl jsem naprosto v klidu, teda než do chvíle kdy za mnou začali houkat majáčky. Policejní auto kolem mě s rachotem prosvištělo a já se uklidnil. Zabořil jsem se hluboko do kožených potahů a až do Bristolu jsem nezastavil. Po zhruba další čtvrthodince z rádia zazněl hlas reportérky oznamující, že auto vylovené z jednoho z jezírek v Lee Valley Regional Park bylo plné letáčků z muzea. "Harry Hill je celému případu na stopě a do vyšetřování se zapojili všechny složky a dokonce i MI-6" znělo z rádia a moje odpověď je zcela jasná, že je vám to hovno platný.
Další kolony se mi úspěšně vyhýbali a tak jsem jednou zastavil na benzínce abych si odskočil a koupil si jedno vítězné pivečko. Z kapsy jsem vytáhl pár drobných a s úsměvem na tváři odešel. Prodavač se na mě divně hleděl a myslel si bůhví co. Tři kilometry od Bristolu z rádia zaznělo, že v okolí Londýna policie utvořila zátarasy a nepouští nikoho, kdo se nelegitimuje a neukáže obsah kufru. V tu chvíli ve mě hrklo a byl jsem donucen změnit svůj plán. Měl jsem domluvenou loď v Plymouthu, ale rozhodl jsem se půjčit si loď v Bristolu. Sjel jsem tedy z M5 a otočil to zpět na Bristol. V devět dvacet přesně jsem zaparkoval na náměstí a nakoupil nějaké jídlo a pitnou vodu devět třicet pět přijel do půjčovny a v deset už jsem byl na vodě i s kamarádem, který v Bristolu bydlel.
"Musela to být náročná cesta až sem." ruší mě z vyprávění Adams. Zle na něj zírám. Nenávidím, když mi někdo skáče do řeči.
Ještě jsme ani nevypluli z Anglických vod a už jsme měli za zadkem policejní člun. Šlápnul jsem na to a malý motorek vzadu rozvášnil lodní šroub a loď zrychlila. Nebyla to zrovna nějak závratná rychlost, ale aby jsme ujeli člunu to stačilo. Jakmile jsme vyjeli do mezinárodních vod, policejní člun se otočil a už nás nenaháněl. Ulevilo se nám. Pak Scott, ten kamarád, rozvinul plachty a mohli jsme vyrazit na dlouhou výpravu směr východní pobřeží.
ČTEŠ
Když se kácí les...
AdventureDan Cox jakožto vysloužilý zloděj se chystá ještě se zabezpečit do důchodu. S partou svých věrných kamarádů se rozhodne udělat největší banku v Londýně. Podaří se mu to i napříč komplikacím?