7

40 5 17
                                    

"Neden beni sevmiyorsun"

Hırsla gözlerini sildi genç kız.
Sonra devam etti son bir kez içindekileri dökmeye.

"Niye bana değer vermiyorsun, gözlük mü takıyorum senin için lens taktırdım ki taktım, şişmanmıyım senin için kilo verirdim ki verdim, sivilcelerim mi var cilt bakımı yaptırıdım ki yaptırdım, senin için tonla şey yapmışken neden, neden beni sevmiyor bana değer vermiyorsun"

Dudaklarını açmaya bir çift laf söylemeye çalıştı genç adam fakat dudaklarını oynatamadı bile. Gemç kız karşısındaki sevdiği adama baktı seni seviyorum demek istedi, diyemedi bunca sene usanmadan bıkmadan söylemesine karşın birdaha alamadı o kelimeleri ağzına sonra konuşmasına devam etti.

"Pekiâlâ anladım sevmuyorsun beni ama neden ha yalvarırım nedenini söyle, araştırmalar yaptım senin için ne seversin, nasıl kızlardan hoşlanırsın, en sevdiğin yemek nedir, hangi takımı tutarsın, neye alerjin var, kullandığın parfüm ne...

"Hepsini anlıyor musun hepsini senin için öğrendim. Kısa saçlı kızladan hoşlanırım demişsin anılarımı kestim saçlarımla, göz rengi yeşil olan kızlardan hoşlanırım demişsin lens aldım, zayıf kızlardan hoşlanırım demişsin kusarak zayıfladım ama ben ne yaptıysam sen ertesi gün yine benimle alay ettin yine dalga geçtin. Ama artık üzül tamam mı? Üzül çünkü artık üzebileceğin bir ben olmayacak"

Gözleri dolan genç kız elindeki silahla kendi kalbini hedef alırken son bir kez bağırdı genç oğlana.

"Beni sevmiyorsun!"

"Seni seviyorum!"

Genç adam transtan çıkıp bağırdıği anda artık çok geçti.
Ölmüştü aşık olduğu kız.
Ona söylerdi her dalga geçtiğinde gemç kız 'kalbimi kırıyorsun lütfen benimle dalga geçme.' Diye ama artık çok geçti işte. Hem kendi kalbini kırmıştı hemde aşık olduğu adamın kalbini...










































































































































































Buyrunuz dilara hanımcım diloskz.

Bitti.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin