Noćni karneval

113 7 0
                                    

Ana je mogla provesti dane na ovom mjestu, izgubljena u ocenu zvijezda koje sjaje kao najljepši dijamanti. Kada bi zatvorila oči još bi uvijek vidjela zvijezde.

Hodali su ulicom koja je bila preduga, ali je bilo prekrasno. Drveća koja prate ulicu, svijetla koja se mjenjaju iz plave u zlatnu. Ana je čula neku glazbu i shvatila da zvuk dolazi iz svjetla.

Aaron se zaustavio te je podigao kamen i uzeo nešto što je izgledalo kao frenja.

''Ramour!'' Aaron je sretno rekao. ''Servira svoju moć i osvjetljenje, obnavlja životnu energiju, potrebno je za okoliš.''

Ana nije sigurna što se događa, oprezno je promatrala plavu kuglu. Sve je bilo tako čudno, ali opet poznato u isto vrijeme. Znala je da treba biti uplašena ili barem osjećati neko strahopoštovanje prema toj stvari, ali nije.

Sa dječjim smješkom na licu, Aaron je Ramour zavezao oko zgloba ruke te je uzeo Anu za ruku i odvukao je do velika vrata. ''Najbolji dio u vezi Mračnog Mjeseca su atrakcije, za koje imam osjećaj da će te zanimati.''

''Stvarno?'' Ana se nasmijala njegovoj prepostavci, ali kada su došli do vrata, vrata su se počela sama otvarati, a Ana je to gledala iznenađeno širom otvorenih usta.

Iza vrata, svaka zamišljena boja i oblik su krasile mjesto koje je bilo puno ljudi koji su se zabavljali, plesali, igrali igre i svašta još i Ana je bila sigurna da takvo što ne postoji na Zemlji. Postoji nešto slično, ali to na Zemlji nije neobično prekrasno kao ovo mjesto.

''Noćni karneval.'' Aaron je naglasio ozbiljno. ''Ovo je kao Disneyland noću.'' Aaron ju je oprezno vodio kroz skupinu uzbuđenih ljudi.

''Dakle,'' Aaron je rekao sa smješkom na licu. ''Mislim da je vrijeme da se zabaviš.''

***

Nakon pete vožnje na ogromnom vrtuljku, osjetili su da im se vrti u glavi. Cijelo vrijeme su se smijali i pridržavali jedno za drugo da ne padnu. Aaron se zaustavio te je jače pričvrstio Ramour koji je skoro ispao dok su se vozili.

''Ovo je bilo ludo.'' Ana je rekla, zatvorila je oči kao da pokušava zaustaviti vrtnju svijeta.

''Da bilo je…'' Aaron je rekao osjetivši mučninu. ''Ali ipak ostanimo na zemlji i probajmo nešto drugo.'' Aaron je predložio.

Ana je klimnila glavon te je pratila Aarona.

Dok su tako hodali Aaron je primjetio da je nestao osmijeh s Aninog lica.

''Što je?'' Aaron je nježno pitao.

Ana se blago nasmijala. ''Ništa, samo…'' Ana je gledala u pod dok je vrtila prsten na ruci. ''Samo me zanima kad ću se probuditi.''

''Nećeš.'' Aaron je jednostavno rekao, stavio je ruku na njezinu bradu te je podigao glavu tako da ga je ona ponovno gledala u oči. ''Zato što ne spavaš.''

Ana je gledala u njegove oči te je Aaron stavio ruku na njezin obraz i palcem prošao preko njezinih jagodica na obrazu. ''Dobro sam sada.'' Ana je rekla i odmakla se unazad. ''Ne manta mi se više.''

''Gladna?'' Aaron je pitao sa smješkom na licu.

Prije negoli je mogla odgovoriti njezin se stomak oglasio. Posramljena zbog zvuka koji je stomak napravio, nasmijala se.

''Shvatit ću to kao da.'' Aaron se također nasmijao te je povukao Anu za ruku do najbližeg štanda za hranu. Nakon što su pojeli svu hranu , izgubili su se u razgovoru.

Ana je pričala o svom domu, završetku fakulteta. Govorila je o svom poslu i ostajanju u svom gradu zbog obitelji. Bila je sigurna da ga je dosađivala s tim pričom dok nije spomenula sate pjevanja zbog čega su Aaronove oči zasvjetlile kao zvijezde.

Srce NavigatoraWhere stories live. Discover now