Nakon dužeg putovanja došli su na treći Molin mjesec.
''Noć je.'' Aaron je brzo rekao. ''Znači možemo istraživati bez straha.''
Aaron je pogledao prema vratima na kojima je bio obješen Ramour. Ispuštao je plavu svjetlost. Zbunjeno je gledao. ''To nema nikakvog smisla.''
Ana je uzela Ramour i Aaron je klimnuo glavom. Svjetla letjelice su se upalila i Aaron je prvi izašao. Nakon njega izašla je Ana i ukipila se nakon što je zatvorila vrata. Nije bilo mračnih ulica niti kamenih zidova. Nije bilo svjetlećih ljubičastih kugli niti figura bez lica. Nije bilo Aarona.
Svjetlost koju je ispuštala letjelica omogućila joj je da može vidjeti nekoliko koraka ispred sebe. Naslonila se na vrata letjelice. ''Aarone?''
''Nije ovdje.'' ženski glas je odgovorio i Ana je ugledala sičušnu ljubičastu figuru ispred sebe koja je nosila svjetiljku.
Ana ju je gledala. ''Gospodarica te očekuje. Dođi.''
Brzinski je pogledala oko sebe. Nije znala gdje je Aaron sada. Oprezno se odmakla od CC-17, pratila je sičušnu figuru i vrtila je prsten na ruci od nervoze.
***
Kružeći okolo, Aaron je pretraživao prazne ulice. CC-17 je nestao, i Ana zajedno s njime.
Odjek koraka se čuo u daljini, pokrio je Ramour sa jaketom i gledao je imali ikakvih znakova sivih figura. Ulice su bile uže nego prošli put.
Oprezno se kretao uz zid. Koraci su se pretvorili u nježnu melodiju, tužna pjesma ispunila je zrak. Tražio je tunel koji im je Amixa pokazala. Tu bi bio siguran.
Glazba se pojačavala kako je išao naprijed. Izvadio je svjetiljku ispod jakete i posvjetlio je put. Onda je shvatio da ovo nije ulica u kojoj je prije bio.
Ovo je bio zatvor.
''Aarone.'' nježan glas je zvao njegovo ime. ''Aa-rone.''
Približio se jednoj od ograda. Pogledala ga je čudnim i zbunjenim očima. ''Došao si.''
''Amixa!'' viknuo je i provukao ruku kroz ogradu kako bi je uhvatio. ''Ovdje sam, izbaviti ću te vanka.''
''Došao si.'' ponovno je rekla, svjetiljka je osvjetila njezino lice i Aaron je mogao vidjeti crte gdje su suze bile. ''Znala sam da oćeš. Nadala sam se i željela tako jako.''
''Izbaviti ću te, samo pričekaj.'' šapnuo je.
''Bila sam zvijezda.'' šapnula je. ''Velika, sjajna zvijezda.''
Aaron ju je pogledao, preplašen kada je shvatio. ''Stavili su te u mašinu.''
Nasmijala se ljutito prema njemu. ''Bila sam tako dobra.'' rekla je glasom koji je zvučao kao dječji. ''Bila sam zvijezda.''
Pokušavao je otvoriti vrata s bilo čime što je našao. ''Izbaviti ću te odavde.'' rekao je ponovno. ''Nećeš se morati vratiti.''
''Rekli su da najviše sjajim.'' ponosno je rekla. ''Rekli su da sam najsjajnija koju su ikada vidjeli. Da mogu osvijetliti galaksiju.''
Aaron se zaustavio. ''Što si rekla?''
Pjevušila je čudnu glazbu.
Njegove su oči ugledale viseće kugle koje su se nalazile na tornju mašine, svaki Ramour je visio na srebrnim lancima, ljubičasta svjetlost se promjenila u blago plavu. Njegov pogled je pao na svjetiljku u ruci.
''To nije samo struja. To je Ramour. To si ti.'' šapnuo je slomljenim glasom. ''Tako mi je žao.''
Nasmiješila mu se. ''Ne zadugo.''
YOU ARE READING
Srce Navigatora
Science FictionAna nije znala da će je gledanje zvijezda odvesti u avanturu, nije nikada mislila da će joj se to dogoditi. Ili je... Inspiracija nađena u poznatoj seriji Doctor Who. Oprostite na gramatičke pogreške. Bila bih vam zahvalna ako biste komentirali da z...