Treći Mjesec

74 5 1
                                    

Otvarajući vrata CC-17, Ana se našla na novom planetu, pogledala je oko sebe i vidjela da je sve sivo. Za zeleni planet potpuno je neočekivano da vlada ovakva boja.

''Mislila sam da si rekao da idemo vidjeti Zeleni Vrt?'' pitala je.

Aaron je izašao iz letjelice, pričvršćivajući Ramour oko zgloba. ''Pa to sam i rekao, trebali bi – oh!'' pogledao je oko sebe. ''Ja…Pa…Sranje.''

Ana se zacerila te je zadržala pogled na Aarona.

''Ovo…ovo nije…ovo nije Zeleni Vrt.''

''Nemoj reć'.'' Ana je sarkastično rekla.

''Ooh, pogledaj, svjetleća stvar! Volim svjetleće stvari!'' Aaron je rekao, prošavši pokraj Ane došao je do zida. Na njemu je bila ljubičasta svjetlost koja je kričavo svjetlila. Aaron je prešao rukom ispred toga i stvar je oživjela.

Dobrodošli na treći Molin mjesec, glas je toplo obavjestio.

Aaron se nasmješio. ''Molin! Oh, da, sad sve ima smisla.'' rekao je.

Ana ga je gledala očima punim predrasuda. ''Zar ima?''

Aaron je opet prošao rukom ispred ljubičaste stvari i gledao je kako mjenja boju. ''Ramour!'' glasno je rekao pokazujući rukom na svoj zglob. ''Ovdje je sve počelo. Ova mala stvar,'' pokazao je na ljubičastu stvar na zidu. ''Ta stvar je kao djed ove stvari.'' ponovno je pokazao na Ramour.

Ana je klimnila glavom. ''I kako smo završili ovdje?''

''Nemam pojma, iako mislim da ova stvar ima veze s tim. Nešto u vezi…skladne energije.'' Aaron je rekao gledajući u Ramour. ''Ali je fascinantno, cijela ta bizarna povijest. Priče o užasnima ratovima, ali postoje ljudi koji su važni – ljudi koji su zaustavili rat i postali heroji.'' nasmijao se, a Ana se nije mogla ne nasmijati njegovom licu koje je izgledalo kao uzbuđeno štene.

Bez riječi, Aaron je uzeo Aninu ruku i povukao je kroz ulicu punu ljudi. Pogledala je oko sebe i vidjela srebrne zgrade oko njih.

''Najpoznatija je priča o jednoj djevojci, koja je spasila Moli i zaustavila rat. Bila je samo kćer vlasnika dućana, nitko previše važan.'' Aaron je rekao dok su prolazili pokraj dućana i zaustavili se ispred kutije pune jabuka. ''Žrtvovala je sebe i oborila je ratnu mašinu. Spasila je tisuće života i mnogo više u stoljećima koja su sljedila, zato što nije samo zaustavila rat, nego je našla i ovo u procesu.'' Aaron je potapšao stvar na svom zglobu.

''Ramour.''  Ana je rekla.

''Točno.'' Aaron je rekao i bacio jabuku prema Ani, Ana je uhvatila jabuku sa smijehom. Vratila ju je nazad u kutiju i u tišini pratila dalje Aarona.

Gledala je ljude oko sebe i shvatila je da kasni za Aaronom, požurila se kako bi ga uhvatila, slušala je dalje njegovu priču.

''…i imati moć upravljati nad svime u galaksiji, stvarno, uključujući i Moli i njezina dva mjeseca.''

Aaron se na mjestu ukipio. Stali su u mračnu, praznu ulicu koju je ispunjavao hladan vjetar.

Ana je zastala. ''Što je bilo?''

''Trebao sam primjetiti, ali nisam.'' njegove oči su zasvjetlile prema Ani. ''Nešto je jako, jako krivo.''

Ana ga je začuđeno pogledala.

''Moli ima dva mjeseca. Mračan Mjesec i Svjetli Mjesec.'' Aaron je objasnio.

Ana je klimnula. ''Da. I?''

''Zašto je onda glas rekao 'dobrodošli na treći Molin mjesec?''

Ana je osjetila jezu, i pogledala je sa strane i vidjela kako neznanci gledaju u njih, trznula se kada je vidjela da se kreću prema njima brzim koracima.

Srce NavigatoraWhere stories live. Discover now