3YIl-2

342 120 35
                                    

Dinliyormusun Merve ?

-Evet dinliyorum Selim.

Anlatmama devam etmemi istemezsen,anlarım.

-Anlat sonuna kadar dinlemek istiyorum SELİM !Bunlardan bahsetmediğin için seni geberteceğim zaten.Neyse devam et hemen.

Yine defalarca terkedilmelere başlandım.Umursanmıyor, sevilmiyordum.İstediğinde seviyordu zaten beni en çokta acıtanda bu oluyordu.

Terketmelere demişken sana onun terketmelerinden bahsetmek istiyorum.

Mesela birtanesi...

Ailesinin yanına Bartın'a giderken otobüsün molasında aradı.Biraz konuştuk sonra da Bartın'a varana kadar mesajlaştık.Ona destek olmaya çalışıyordum sonuçta aylardır görmediği ailesini görücekti.Neyse sabaha doğru uyucağını sonra konuşuruz dediğini hatırlıyorum.Sonrada tatlı uykular dilemiştim.

Öğlene doğru uyandığımda ona ulaşamıyordum.Mesajlarımı görmezden gelip başkalarıyla konuşuyordu.Arayıncada sadece çalıyordu sonunda da bir bant kaydı çıkıyordu "aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz".Defalarca tekrar tekrar denedim ama hiç bir zaman açılmadı aramalarım.Buarada o bant kaydınıda ezberlemiştim.

En sonunda yazdı bana bu sefer ayrı bir sorunu vardı.Kardeşleri istemiyordu onu,sen aylardır bizim ile değilsin neler yaşadığımızı bilmiyorsun yanımızda değildin hiç diye dışlıyorlarmış.Küçük kardeşi onu istemiyor.Onun ablası olmadığını söylüyormuş.

Acısını içimde hissettim Merve elimden geldiğince yanında oldum olmaya çalıştım.

Zaman ver onlara aylardır görmedikleri ablası bir gün birden çıkıp geliyor.Zamanla alışacaklar sana zamanla tekrar eskisi gibi hatta eskisinden bile daha iyi olucaksın diye avutuyordum.

İnşallah dedi.Oda bana yazdığı son mesajı oldu.

Selim dur bir saniye ! Neden
yaralandığında bir merhem gibi seni kullanan birini bırakmadın.Senin sevgini,yanında oluşunu resmen kullanmış SELİM.Buna nasıl izin verirsin.Tamam senin o yavşak kişiliğini çok iyi biliyorum.Senden bunu beklemezdim.Genelde sen incilten olurdun incilen değil ve senin bu ilişki boyunca nasıl incildiğini iliklerimde hissediyorum.Selim onun o kanayan yaralarına kabuk bağlıcam derken kendinde yaralar yarattığını çok iyi anlıyorum.O bitmek bilmeyen gülüşünün yanında sessizliğini şimdi daha iyi anlıyorum.

-Merve seven kırılır,kıran sevilir bu kuralı çok iyi biliyorum.

Ama velakin aşık olmuştum.Ama kendi içimde onun sevmesini her zaman da sorguluyordum.Beni babam gibi sevdiğini düşünüyordum.Babam sevgisini pek belli eden biri değil.Ettimi de tam ederdi zaten.

Onunla buluşmalarımızda yanımızdan geçen bir kız ve kızlar olduğunda sımsıkı koluma yumulur o benim der gibi davranırdı.Benim hiç bir zaman öğrenemiyeceğim bana karşı bir sevgisi vardı ve yoktu.

Merve güzel kızlar şöyledir:
Nasolsa güzelim erkeğim benim ile ilgilensin beni pof poflasın kısacası hep ben derler.Nasolsa benden güzelini bulamaz.İşte tam bu yüzden de erkeklerde aldatır.

-Peki sen böyle güzel seviyorken aldattın mı ?

Aldattım.O beni nasıl benden daha yakışıklı ve zenginini bulabiliyorsa ? Bende ondan kat kat güzellerini zengin olan kızları buldum.Ve hep sinir olurdu o her gidişinde 2 gün içinde sevgilim olmasına.Merve lakin ben sevgime ihanet etmedim.Ben yaralarımı başkalarıyla sarmaya çalıştım.

-Sarabildin mi ?

Saramadım lakin hayattan da düşmedim.Bana gerçekten değer verebilcek sevicek birilerinin olduğunu gördüm.Evet bende değere binilenebiliyordum.Kıymetlenebilen peşinden koşulan olabiliyordum.Bana gelende o kıza olan sevgimi bile bile geliyordu.Çünkü ona olan sevgimi istiyolardı.İlk defa kanka ayağı yapan kızlar bile gördüm.

Ama ondan da vazgeçemiyordum.Aslında vazgeçemiyorum değilde vazgeçmek istemiyordum.Zaten yaralıydı benden başkasıyla olupta daha çok yaralanmasını istemiyorum.

Bana bir kere şu cümleyi kurmuştu."Ben seni ilk zamanlar seviyordum sonraları sevmeye çalışmakla uğraşıyordum."

Merve bunu duyunca yıkıldım.Defalarca kendinden nefret ettirdi tiskindirtti ama yaptıkları umrumda değildi kalbini hissediyordum.Çünkü diğerleri gibi tipini beğenerek girmedim onun hayatına hayatımda ilk defa birini kişiliğiyle sevdim.

Şuanda onun tüm zengin kıyafetlerinin altındaki çirkinlikleri sayabilirim.Marka marka giyinerek kusurlarını örtemezsin.

Kusurlarını severdim biliyormusun ?
Onun dudağının sağ çaprazında hiç beğenmediği bir beni vardı onu ameliyatla bile aldırmayı düşünürken her buluşmamızın vedalaşmasında hep ordan öperdim.Onun kusur bulduğunu sahiplenmiştim.

TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin