Merve aradı.
Birşey mi oldu kuşum ?
-Okuldaki mezuniyet kutlamasına katılmıcaz kendi aramızda yapsak mı diye sormak için aradım ?
Bende bizimkine katılmıcaktım zaten olur.Bir kaç erkek arkadaşımı çağrırım sende kız arkadaşlarını çağrırsın.
-Tamam o zaman en yakın zamanda haber veririm.Görüşürüz.
Görüşürüz.
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Bir kaç hafta sonra mesaj olarak yeri ve zamanı mesaj olarak iletti.
Görkem'i ve Ege'yi ayarladım.O gün ortak bir yerde buluştuk ve beraber buluşma yerine gittik.
Güzel vardı.Merve'nin karşısında oturuyordu.Aslı'da vardı Güzel'in yanında oturuyordu.
Selam verip oturduk arkadaşlarımla tanıştırdım.
Buarada 3 yıllığım Esma ile barışmıştım bunu Merve biliyordu.Güzel'e de bu konu hakkında yalan söylemiştim asla dönmem diye.
Merve'nin yanında oturdum.Telefonumu kurcalıyordum o arada Merve:Esma izin verdimi gelmene dedi.
Güzel bunu duyar duymaz lavaboya gidiyorum dedi hemen kalktı.Sonra Aslı aferin Selim diyerek oda onun yanına gitti.
Oysaki azımı açıp hiçbir şey dememiştim.Merve'ye boş boğazlılığı yüzünden hafif kızdım.
Merve hemen masadakilere konuyu açıkladı .Güzel ile Mert çıkma gibi durumları oldu.Sonra olmadı Bir kaç hafta sonrada eski sevgilisine döndü Mert.Güzel de buna bozuldu sanırım.
Aslı 2-3 dakika sonra geldi.
Yazık ya kız ağlıyodu orda dedi.Hemen sonra da Güzel geldi.Suratıma bile bakmıyordu.
Herneyse canlı müzik başladı içkilerimizi içtik falan sohbetlerimizi ettik getirdiğim arkadaşlarımla iyice kaynaştı bizimkiler.
Neyse eve döncektik ben kıyamadım Güzel'e dekolteli bir elbiseyleydi.Ege'de Güzel'in evinin o taraflarında oturuyordu.Rica ettim Ege'den eşlik etmesi için oda reddetmedi saolsun.
Ben Merve ile Aslı'nın yanında olmalıydım çünkü annesi bana emanet etmişti.Vedalaştık diğerleriyle Görkem'in arabaya doğru yürümeye başladık.
Görkem ile Aslı'da iyi anlaşıyolardı kahkahalar içinde yürüyolardı.Merve ile birlike aslında ikisinin yakıştığını düşünüyorduk.Ya onlara çaktırmadan işte azda olsa dedikodularını döndürdük.
Arabaya varmıştık zaten yarım saat içinde de oturduğumuz semtteydik.İlk önce kızları bıraktık sonrada Görkem'le eve geçtik.
Eve girer girmez Güzel'e mesaj attım hemen
Vardın mı eve ?
-Vardım saol.Buarada bana bütün gün düşmanmışız gibi baktın.
Yok hayır saçmalama.
-Eğer istemiyorsan aynı ortamda bulunmayız Selim.
Yok önemli değil sorun yok.
-Peki ozaman Selim iyi geceler.
Cevap yazmadım,bir kaç sayfa kitap okudum sonrada uyudum.