6

204 75 7
                                    

En yakın erkek arkadaşım Görkemden bahsetmek isterim size.

Onla bir okul çıkışı ortak arkadaşımız sayesinde tanışmıştım.Okula birlikte gidip gelmeye başladık sonuçta aynı mahallenin çocuklarıydık dolmuşta falan denk geliyorduk.Aylar geçtikçe kardeşimden farksız oldu.En sonunda yan dairemize taşındıklarından sonra yediğimiz içtiğimiz ayrı olmaz oldu.

Herkesle iyi olmaya çalışan,insanları kırmamaya çalışan,sevgili konusunda da işleri pek güzel gitmeyen ama oldukçada yakışıklı diksiyonu güzel biridir.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Güzel'in yanından ayrılır ayrılmaz Görkem'i aradım hemen açtı telefonunu zaten.

-Efendim Selim.

Konuşmalıyız anlatçaklarım var.

-Bornova küçük parktayım her zaman ki oturduğumuz kafede gel bekliyorum.

Bir yere ayrılma görkem yarım saate yanındayım.Görüşürüz.

-Görüşürüz kanka kendine dikkat et.

Yarım saat içinde yanına vardım.Sınıfından arkadaşlarıyla oturuyordu.Selamımı verdim oturdum yanlarına.

-Görkem hemen nasıl geçti buluşma diye atıldı söze.

İğrençti eski sevgilimin kusurlarına bile aşık oluyordum.Ama Güzel'in kusurlarını farkettikçe soğuyordum.

-Geçmişinle yaşamayı zamanla öğreniceksin.Bir gün karşına öyle biri çıkar ki geçmişi bırakır gelecekten söz edersin.Neyse daha sonra bu konuları konuşuruz.

Arkadaşlarıyla tanıştırmaya başladı Görkem.

Saçlarını bağlamış olan Ege'ydi,kilolu olan arkadaşıda yanlış Yavuzcan'dı.

Bir kaç saat oturup sohbet ettik sonra Görkem kalkalım dedi hesabı ödeyip kalktık.Görkem'in arabaya bindik 20 dakika içindede evdeydim.Birşeyler atıştırdım hızlıca Görkem bugün kafelerinde 1-2 saat durcaktı yanına uğramaya çıktım hemen.Zaten hemen alt sokağımızdaydı dükkanları.Neyse evden çıkar çıkmaz telefonum çaldı.

Güzel arıyordu açtım hemen.Bağrıyordu

-Beni merak edip niye aramadın ?

Rahatsız etmek istemedim.

-Aramanı bekledim Selim.Şuan nerdesin napıyorsun ?

Arkadaşımın kafesine gidiyorum.

-Nerde,niye ?

Alt sokağımızda yalnızmış yanına gidicem iki üç laflıcaz.

-Hiçbir şeyden haberim yok görüyorsun dimi ?

Güzel beni sıkma alışkın değilim.

-Sende sıkmak zorunda bırakma ?

O kadar çok beni kaybetmekten korkuyorsan sadece sevmene bak yarı yolda asla bırakmam.Korkma.

-Korkmuyorum sadece senin için endişlendim.

TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin