Ik schrik maar even later barst ik ook in tranen uit. Dit mag niet en vooral kan niet. We stappen de auto in en het is heel de weg stil. Je hoort niall af en toe snikken en ik staar voor me uit. Als we er zijn zijn er nogal veel papz en een meisje haalt niall en mij uit elkaar dan zie ik een man die ik uit duizenden ken mijn vader. Hij loopt naar me toe en wilt me slaan maar dan denk ik aan niall dit kan ik hem niet aandoen. Ik pak zijn hand en trap hem in zijn ballen hij valt op de grond en loopt weg met de woorden ik ben nog niet klaar met jou. Ik ook niet met jou schreeuw ik terug en loop het ziekenhuis in waar ik niall helemaal zie stressen. Als hij mij ziet glimlacht hij en knuffelt hij mij stevig. Ik dacht wat je weg was en ik slik. Bijna stotter ik. Ik zag pap bij de papz. Hij gilt heel de tent bij elkaar en dan loopt hij de wc in. Niall we komen hier samen uit roep ik na een tijdje. Nee ik ben een slechte broer. Ik zucht en besluit hem even te laten gaan dus ik loop alvast naar de kamer van mam. Mam gil ik en knuffel haar. Ze glimlacht en kijkt heel blij. 90% kans wat ik blijf leven. Ik doe een vreugdedansje waardoor mam in de lach schiet. Maar waar is niall? Ik leg alles uit en mam zegt wat het beter is als ik niall even ga zoeken. Als ik niall heb gevonden zie ik hem huilen. Wat is er nou zeg ik bijna huilend. Mijn broer heeft heel veel verdriet en dat is zo zielig. Hij laat zijn twitter zien en doet het raam open. Alleen maar negatief. Kom zeg ik en knuffel hem en ga balleten met hem waardoor hij weer gaat lachen. Als ik het raam dicht wil doen zie ik mijn wiskunde docent en lach ik me gelijk dood. Wrm lach je niall kijkt me verbaasd aan. Niks bijzonders joh zeg ik en ga verder met balleten. Niall ligt bijna dubbel dus een mooi moment om naar mam te gaan maar wattt daar zit mijn wiskundeleraar.......
Heel raar einde maar oke😂😂😂😂😂😂. Wat gaat er gebeuren?? Ik ben er zelf nog niet eens uit
Laat even namen voor de wiskunde docent achter
JE LEEST
Niall My brother? VOLTOOID
FanfictionNikki een meisje. Ze komt er achter wat niall haar broer is. Ze maken veel mee samen maar proberen Altijd positief te blijven. Als Nikki opeens een ziekte krijgt waarvan ze dood zal gaan stort hun wereld in. Maar dan gebeurt er een wonder. ER ZIT VE...