❤️26❤️

58 4 2
                                    

( ik ga 1 hoofdstuk uit niall schrijven want Nikki ligt in coma)
1 week later. Nikki ligt nog steeds in coma. Ik ben er kapot van en kan niet meer slapen. Ik loop naar ons boekje. Daar hebben we foto's van ons samen in gedaan. Ik zie grappige voorbij komen. Ik zie 1 hele mooie dat is gewoon Nikki en ik. Ik huil daar door de haat en Nikki trekt gekke gezichten. Ik kan er niet meer tegen en ga naar het ziekenhuis. Maar wat ze is wakker? Ze is aan het huilen. Nikki ik ren op haar af. N niall snikt ze ik dacht wat je me was vergeten. Nee schat tuurlijk niet ik denk alleen maar aan je maar ze hadden niet gebeld. Ze knikt en knuffelt me. Ik ben blij mijn zusje weer vast te kunnen houden. Het voelt vertrouwt. Niall schreeuwt ze ineens. Wat is er gil ik dramatisch. Ik ben volgende week jarig. Ik kijk naar de grond en begin nep te huilen. Aahhw niall wat is er nou vraagt Nikki en wrijft over mijn rug. Ik heb geen kadootje voor je snik ik nep. O is niet erg brother. Was fake zeg ik en begin haar te kietelen. Hahaha waar was hahahaha dat voor hahaha nodig? Omdat ik van je hou zeg ik en ze geeft een kusje op mijn wang ik ook van jou!

Wou wat ik zo met mijn zus om kon gaan😍😍 maar helaas is het niet echt😭. Niall is sowieso beter dan mijn zus

Niall My brother?   VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu