❤️17❤️

50 4 0
                                    

Het is een week later. Het gaat slecht met me. Ik kijk alleen maar jankfilms heb elke dag nachtmerries en eet niet. Waarschijnlijk overleeft hij het niet ja misschien wel maar vind jij 20 procent kans op leven veel. Ik niet. Ik krijg een belletje van het ziekenhuis. H hallo met Nikki Horan. Hey het gaat goed met niall. Hij krijgt opeens heel veel kleur. Ik roep Louis en we gaan naar het ziekenhuis. Ik pak zijn hand. Niall als je wakker bent knijp dan in mijn hand. Ik voel een kneepje Omgg. Ik zing little things voor hem en bij zijn solo doet hij zijn ogen open. Mooi gezongen sis. Omg ik huil van geluk en omhels hem stevig. Sshtt fluistert niall en nog meer lieve sussende woordjes. Louis gaat weg gelukkig maar hij was in die week helemaal niet aardig. N niall zeg ik snikkend. Wat is er vraagt hij bezorgd. Louis was helemaal niet aardig voor me toen jij in coma lag. Wat?! Wat heeft hij gedaan vraagt hij boos. Geslagen uitgescholden en v verkracht na die laatste zin barst ik uit. Kom hier meissie toch niall neemt me op schoot en ik huil in zijn nek shirt en schouder. Hij wrijft over mijn rug waar ik na een kwartiertje rustig van word. Dan belt niall Louis ik ben bang wat er gezegd gaat worden. L is Louis en n niall maar dat lijkt me logisch😂😂..

HAHAHA IK BEN GEMEEN.IN HET VOLGENDE HOOFDSTUK LEZEN JULLIE PAS HET GESPREK

Niall My brother?   VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu