❤️2-1❤️

23 1 0
                                    

Het is 5 jaar later. Ik ben 26 en woon met niall en Nina. Niall gil ik en hij kijkt me verveelt aan. Waar is Nina vraag ik. Ze is nu 11 en is letterlijk nooit thuis. Weet niet zoals altijd zucht hij. Hey niall het komt wel goed fluister ik. Hij knikt zacht. We horen de deur open gaan waar Nina staat. Jesus meisje zegt niall blij en vliegt haar om de hals. Zeg volgende keer als je weg gaat alsjeblieft hoor ik hem fluisteren. Ja pap zegt ze geïrriteerd. Hoi tante Nikki zegt ze vrolijk. Hey Nientje zeg ik vrolijk. Je blijft even alleen thuis zegt niall tegen Nina. Niall en ik verlaten het huis en lopen naar de kinderboerderij. Daar is een plek waar we al onze zorgen kunnen vergeten. Hey rob zeggen we als we naar binnenlopen. Hey niall en Nikki zegt rob vrolijk. We lopen naar de konijnen. We knuffelen daar altijd mee. Even later gaan we weer naar huis en is Nina weer weg. Niall belt haar gelijk.
Pov niall
Ik bel Nina en ze neemt op. Pap zegt ze verveelt. Nina Horan waar denk jij steeds heen te gaan schreeuw ik boos. Mama zegt ze. Wat mijn stem is gebroken. Dat is mijn ex die mij heeft mishandelt en mij overal de schuld van gaf. Kom nu meteen naar huis zeg ik. Nee mama behandelt me niet als een 6 jarig kind schreeuwt ze en hangt op. Ze is pas 11 hoe gaat dit goed komen?

Niall My brother?   VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu