❤️7❤️

99 3 0
                                    

Hij grinnikt gemeen en 'knuffelt' me. Hij slaat op mijn rug en knijpt daarna in mijn nek ik krijg nog een paar klappen en dan word alles zwart.
1 DAG LATER.
Ik word wakker. Ik zit onder de draadjes. Een jongen met blauwe ogen en bruin haar kijkt me aan ik zie wat hij gehuild heeft maar nu toch glimlacht en op het rode knopje drukt. Dan komt er een vrouw. Ze doet wat behandelingen en dan mag ik eindelijk vragen wie die jongen is. Ik zie wat hij uitbarst en ik voel me een beetje schuldig. Sorry mompel ik en hij knikt als teken wat het goed is. Hij geeft mijn mobiel. Ik ontgrendel mijn telefoon en zie dan een foto met ons w in het vliegtuig waar hij mijn wangen fijn knijpt en ik op zijn neus druk. Ik schiet in de lach. Niall broertje van me wat zijn we toch ook debielen he. Hij grinnikt en knikt hevig. Niall vraag ik. Ja? Blijven we nu wel langer in Ierland en hij knikt we wonen er weetje nog. Mijn ogen worden groot en dan begin ik te springen nou ja zo ver het kan. Dan zien we 2 mensen pap en mam. Mam knuffelt me stevig en zegt weer heel de tijd sorry. Ik zeg wat ze er niks aan kan doen. Pap lacht gemeen slaat niall in elkaar en loopt weg. O ja kleine detail hij haalt de stekker er uit waar ik lucht mee krijg omdat ik nog niet helemaal genezen ben. Ik druk op de rode knop en de zuster zet de stekker er in en legt niall naast me neer. Ik begin te huilen. Waarom wij?

Niall My brother?   VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu