❤️27❤️

41 4 0
                                    

Ik ben vandaag jarig! 13 jaar eindelijk. ( na al die jaren die voorbij zijn gegaan hoort ze ouder te zijn maar dat vind ik niet leuk). Niall komt binnenstormen en trekt me in een knuffel. My sissieee is jarigggg! Ik barst in lachen uit. Wat lach jij daar kleine? Niks hoor zeg ik en steek mijn tong uit. Niall komt met allemaal kadootjes aan. Aahw thx nialler! Graag gedaan maar maak nou open gilt hij. Ik grinnik en pak eerst de grootste. Omg het is een laptop. Je hebt er al 1 maar deze is beter. Dankje broertje. Zo heb ik ook een telefoon iPad armbandje een fotolijstje gekregen met een foto van niall en ik en mensen kiwi! Wie is kiwi mijn nieuwe kittentje! Ik word op niall zijn schoot getrokken. We hebben nog niet ontbeten. Ik ren naar de keuken en pak best veel eten. Croissantjes, broodjes en pannenkoeken. Als we klaar zijn gaan we nog shoppen. Ik mag nog mijn verjaardagskleding uitzoeken. Ik zie iets leuks maar dan zegt niall wat we weg moeten. Waarom gil ik. Nikki kop houden en luisteren. Ik schrik van zijn uitbarsting. Ik ren weg van hem. Ik pak kiwi mijn iPad en het fotolijstje en O ja misschien neem ik wel gewoon alles mee. Ik kom niet meer terug hier! Ik pak het vliegtuig en even later ben ik in Nederland.

Niall My brother?   VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu