Chapter 1 (B)

2.2K 206 13
                                    

Baekhyun ခမ်ာ ေတြ႕ၿပီးၿပီးခ်င္း ပါးစပ္ေလးေဟာင္းေလာင္းေလးနဲ႔ အိပ္ရာခင္းေပၚမွာ မလႈပ္မယွက္... မ်က္ေတာင္ ေတာင္ ျဖည္းျဖည္းပဲ ခတ္ႏိုင္ရွာတယ္....သူ KyungSoo ကိုအထိတ္တလန္႔နဲ႔ ၾကည့္လိုက္တယ္..*Holy fuck ဘာေတြျဖစ္ပ်က္ေနတာလဲ*

KyungSoo ဆံပင္ေတြတကယ္ရွည္လာၿပီး ခနၲာကိုယ္ေလးက ေသးသြားတယ္... ရင္ဖက္ကလည္း ႀကီးလာတယ္ေရာ......ၿပီးေတာ့သူမယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္လွလာတယ္ အရမ္း အရမ္းကိုလွလာတာ..... Baekhyun ထိတ္လန္႔မႈေၾကာင့္တုန္ရီေနတယ္.... KyungSoon ကေတာ့သူ.သူငယ္ခ်င္းကိုၾကည့္ၿပီး သက္ျပင္းသာခ်လိုက္တယ္.....

"WHAT THE____ WHAT THE FFFUCK___ ဘယ္သူက___ FUCK!" Baekhyun က သူ႔ကိုယ္သူေခ်ာင္ပိတ္ၿပီး ကုတင္အစြန္းထိတိုးသြားတယ္... သူမ်ားပိုၿပီး ထင္ေယာင္ထင္မွားျဖစ္ေနတာလား?
"Yah!! မင္း အပိုေတြလုပ္မေနနဲ႔ လဒေကာင္.." KyungSoo ကညည္းညဴစြာပဲေျပာလိုက္တယ္....
Baekhyun ကအခုမွအသိျပန္ဝင္လာၿပီး

"ဘ_ဘာ__ KyungSoo??"
KyungSoo ကသူ႔ရဲ႕ပန္းေရာင္သန္းေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးကေန သက္ျပင္းခ်လိုက္ၿပီး အေရွ႕တစ္လွမ္းတိုးသြားလိုက္တယ္....
Baekhyun က သူ႔တုန္းကလိုမေအာ္တာပဲေက်းဇူးတင္ေနၿပီ...
" ဟုတ္တယ္..ငါ..ပါကြာ..."

"ဒါ_ဒါေပမဲ့___ဘယ္__ဘယ္လို..??"
Baekhyun ေစာေစာက KyungSoo မတ္တပ္ရပ္ေနခဲ့တဲ့ေနရာကို လက္ညိႈးထိုးၿပီး ေမးလိုက္တယ္ "မင္း_မင္းက.ေျပာင္း__ေျပာင္းလဲသြားၿပီေလ.."

KyungSoon ကသူမရဲ႕မဲနက္ေနတဲ့ ဆံပင္ေတြထဲလက္ေခ်ာင္းေလးေတြထည့္ၿပီး ပခံုးေလးတြန္႔ကာ ေျပာလိုက္တယ္

"မင္း_မင္းက မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ပဲ"
"မွန္တယ္ေလ.."
'OHMYGOD" Baekhyun က်ယ္ေလာင္စြာေအာ္လိုက္တယ္..

"စိတ္ၿငိမ္ၿငိမ္ထားစမ္းပါ Baek ရာ..."

"ဘုရားေရ.. ငါ့မ်က္လံုးကပဲ ငါ့ကိုလွည့္စားေနတာလား..ဒါေပမဲ့ငါျမင္ခဲ့တယ္...ငါျမင္ခဲ့တယ္..Do KyungSoo မင္းကဘာလဲ ။ေမွာ္ဆရာလား.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပံုမွန္ျပန္ေျပာင္းစမ္းပါကြာ.. မင္းဟာႀကီးကၾကက္သီး ထတယ္..မင္းအသံကလည္းတစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ.."
KyungSoon ကသူမရဲ႕သူငယ္ခ်င္းကိုအသိစိတ္ဝင္လာေအာင္ ပါးရိုက္လိုက္တယ္...
"Yah!! တိုးတိုးေျပာစမ္းပါကြာ မင္းလုပ္တာ အိမ္နီးခ်င္းေတြ ႏိုးေတာ့မယ္..."

Summer FalterWhere stories live. Discover now