-Tobs, ajută-mă te rog cu bagajele, spunea Alya abia mai răsuflând.
-De ce nu mi-ai spus mai devreme? Parcă ți-au leșinat mâinile, zău.
-Prieteni, am făcut rost de un marinar.
-În sfârșit, Kev! Strigă Alya fericită, în timp ce îl îmbrățișa. O să-ți vezi mătușa!
-Sincer, n-am mai fost atât de emoționat de când am ținut discursul ăla în clasa a opta, știți, cel de sfârșit de an în care m-am bâlbâit.
-Știm, Kev, dar măcar ți-ai revenit în final și ai fost aplaudat de fanii tăi din primul rând.
-Și era și tata acolo...îşi aminti și suspina.
Alya și Toby făcură un schimb de priviri triste, care își cereau uneia alteia ajutor, să-l facă pe prietenul lor puternic.
-Serios? Îți iei până și cartea de benzi desenate dintr-a treia?
-Încă îmi place, Tobs.
-Ok, păi...și cu mănușile ce faci? Acolo, după cum ne-am documentat noi toți, e mereu cald.
-Nu știi niciodată, Al.
După o tăcere de aproximativ un minut, interveni:
-Ok, băieți, suntem gata, să mergem! Nu mai pierdeți timpul.
-Mă duc să încarc bagajele astea, voi încuiați ușile și grăbiți-vă! Luați sticlele alea reci de apă și mâncarea care a mai rămas prin frigider și pe masa din dormitor.
-Înțeles, căpitane! Răspunse Alya pe un ton amuzant, încercând să destindă atmosfera tăcută dintre ea și Kevin.
-Al, dacă...dacă nu voi găsi ceea ce caut? Întrebă el, abătut.
-Of, vino aici! Știi că suntem cu tine, da? Mereu vom fi, răspunse Alya încolăcindu-și mâine după gâtul său şi îi ciufuli părul. N-am ajuns aici ca să renunțăm. În sfârșit ți se îndeplinește dorința. Ai așteptat 2 ani. Hai să ducem asta până la capăt.
-Ai dreptate. Ia sticlele astea și ia-o înainte, te ajung din urmă.
Cu privirea în gol, fata se întoarse, pornind drept înainte, după celălalt prieten al său, puțin dezamăgită că nu l-a putut ajuta.
După 5 pași efectuați de ea, aude un sunet șters în spatele său, ce-i rostește "Mulțumesc. M-ai ajutat și te iubesc".
Nu putea distinge dacă avea iluzii, sau chiar așa și era, dar hotărî că era mai bine să nu știe.
CITEȘTI
Kevin
Teen FictionKevin e un baiat parasit de familie, insa iubit de cei doi prieteni ai lui, cu al caror ajutor incearca sa-si gaseasca pana si cele mai indepartate rude, aventurandu-se pe mare, pe o insula exotica.