Se trezise si domnul Houston.
-Buna dimineata copii, oh, ce bine am dormit. Multumesc ca ati stat de...paza?
Marinarul se uita in jur si ii vazu pe cei doi care adormisera unul langa altul, Alya cu capul pe pieptul baiatului.
Zambi.
"O sa ii las. Mi-e mult prea drag de ei. ", gandi acesta.
"O sa merg sa prind vreun peste sa avem ce sa mancam in dimineata asta. Avem nevoie de forte noi pentru a-l gasi pe baiatul nostru."
Toby deschise usor ochii, apoi se uita in jur. Apoi o vazu pe fata. Zambea. Zambi si el. Era atat de fericit. Calatoria asta nu a fost cum s-a asteptat el. Daca ar putea, ar repeta din nou zilele acestea.
"Se pare ca am adormit aseara, cand ne intinsesem pentru paza. Si totusi, de ce naiba trebuia sa stam de paza? Nu s-a intamplat nimic. Ce tampenie. Puteam sa dorm si mai mult."
-Toby? Esti treaz? Intreba Alya cu vocea ei melodioasa.
Baiatul se gandi daca sa raspunda. Isi tinu ochii inchisi totusi. Decise sa stea asa si sa vada ce se va intampla mai departe.
-Am dormit asa bine, continua fata. Am stat foarte linistita. De doua seri tot am stat peste noapte si am avut insomnii. Acum, cand am stat langa tine...bine, poate...poate nu e din cauza asta. Poate am fost eu prea obosita.
Se rasuci putin sa ii poata vedea fata.
-Dar tot cred ca ma faci sa ma simt in siguranta, sopti fata.
Toby auzi tot ceea ce ea spunea, insa continua sa stea cu ochii inchisi.
"Poate imi mai zice vreun lucru dragut".
-Tobs, deschide ochii ca sa te bat fiindca stiu ca nu dormi.
Baiatul se panica. Se rasuci pe partea cealalta si se prefacu in continuare ca se intinde.
Alya se ridica pana ajunse sa stea in fund. Incerca alta metoda.
-Oh, uite! Pirati! Au venit dupa noi, Tobs! Tobs, trezeste-te! Am nevoie de tine!
Si il zgudui puternic.
Toby musca momeala.
-Ce? Unde?
Se ridica rapid in picioare, iar fata se lua dupa el.
-Nicaieri, prostule.
O privi confuz.
-De-aia m-ai trezit?
Alya se uita la el suspicios.
-Oh, deci spui ca acum te-ai trezit?
Toby privi in pamant incercand sa se fereasca de privirea ei.
-Da.
-Atunci, uita-te in ochii mei si zi-mi ca n-ai auzit nimic altceva.
-La naiba cu tine, Alissa May, spuse el in barba si se indrepta catre apa, spre domnul Houston.
"Toby Courtney, mi-ai furat inima. Acum pe bune."
CITEȘTI
Kevin
Teen FictionKevin e un baiat parasit de familie, insa iubit de cei doi prieteni ai lui, cu al caror ajutor incearca sa-si gaseasca pana si cele mai indepartate rude, aventurandu-se pe mare, pe o insula exotica.