18

4 0 0
                                    

-Courtney si Alissa, veniti incoace!

-Asa o sa ne spuneti de acum?

-O sa va spun cum vreau eu, spuse piratul scrasnind din dinti. O sa va impart sarcinile. Fetito, tu ne speli hainele. Courtney, speli puntea si prinzi peste. Cand terminati, faceti ce vreti. Dar nu va fi prea curand. LA TREABA ACUM! EU MA DUC SA MA ODIHNESC. CAND VIN AICI, AR FI BINE SA FI TERMINAT, DE NU AJUNGETI MANCARE LA RECHINI. Rek, porneste corabia! Tu o conduci astazi. Sunt obosit.

Tinerii incepura sa spele ce aveau de spalat. Toby dadea cu mopul, iar Alya se straduia sa frece bine hainele ce miroseau ingrozitor.

-Da-te putin la o parte, sa dau si pe aici! spuse baiatul.

Alya zambi. Nu se misca din loc.

Toby o ataca cu mopul, iar fata incepu sa-l stropeasca. Se alergara apoi unul pe celalalt pe corabie. Cazura cand Rek se  intoarse brusc. Alya era deasupra lui.

Se inrosira.

Fata ii ciufuli parul si i-l dadu pe spate. Mana i se opri pe obrazul sau, iar cateva degete ii atinsera buzele si i le mangaie. Asta era nou pentru ei. Toby ii saruta degetele mici.

-Daca o sa continuam treaba asa zilele astea, cred ca o sa ajungem la rechini.

-Macar ajungem impreuna, spuse Alya lipindu-si fruntea de a lui. Apoi il saruta usor.

-Ridica-te, simt pasi, spuse indiferent.

Fata facu intocmai, insa era prea tarziu. Un tanar veni spre ei. Cei doi simtira ca au intrat in bucluc.

-Nu va panicati, zise in soapta. Eu sunt Robin. Am intrerupt ceva? Imi pare tare rau.

-Suntem Toby si Alya. Dar tu ce faci aici? 

-Am fost salvat de la inec de catre ei. Le sunt recunoscator, bineinteles, insa intr-un fel simt ca sunt prizonier aici pe viata.

-Pai, acum ai insotitori. Ce ne poti spune despre Morten? Atat de rau este? Pentru ca mie nu mi se pare, zise Alya.

-La cat de bine il cunosc eu, as zice ca nu. Vrea sa para dur in fata tuturor, dar adevarul este doar ca sufera.

-Ce i s-a intamplat?

-Nu stiu. N-am aflat inca.



-Ma duc sa frec hainele alea imputite, zise Alya.

-Iar eu ma duc sa prind pestele ala imputit cu Robin.

Rasera.

Toby se duse langa Robin, iar acesta il invata cum sa manuiasca undita.

-Si, Toby, care e povestea ta?

-Stii...hai sa o lasam pe mai tarziu, zise baiatul.

-In regula. Te inteleg.

Dupa ceva timp, timp in care terminasera toti treaba iar capitanul se lasa multumit, toti trei se stransera intr-una din camerele de un metru patrat. Era seara. Aveau o lumanare aprinsa, iar ei stateau in cerc.

-Ma simt ca in tabara de anul trecut, spuse Alya.

-Macar nu dormim afara de data asta, replica Toby.

Alya se uita la el si vazu ca acesta ii evita privirea.

-Pot sa stiu si eu ce ai cu mine?

Toby exasperat, raspunse:

-Te joci cu mine, Alya. Te joci in ultimul hal.

-Poftim?

-Vreti sa plec? Intreba Robin, depasit de situatie.

-Nu, stai, il indemna Toby.

-Imi explici ce ai vrut sa spui cu asta?

-Bineinteles. Tu nu ti-ai dat seama.

-O sa plec.

-Terminam repede, Robin, scuza-ne.

-Uneori ma intreb, Alissa, care e problema ta?

-Am exagerat azi cu sarutul? Intreba fata curioasa.

-Nu cu asta. Uneori ma intreb cand te hotarasti sa vorbesti. Azi, cand ne-am despartit de Kevin, ai fost atat de distrusa.

-Si ce nu e in regula cu asta? Stii bine ca tin la Kevin.

-Cat si cum, Alya? In ce fel?

-Courtney...

-Il iubesti pe Kevin, da sau nu?

-Sigur ca-l iubesc!

Lui Toby ii pica fata.

-Esti extraordinara, marai el printre dinti.

-Dar il iubesc ca pe un frate. Inceteaza sa te mai comporti asa. E prietenul tau.

-Stii bine ca nu-mi dai de ales. Nu pot sa te ghicesc niciodata.

-Bine. Dupa asta o sa poti.

Alya il saruta pe Toby cum n-o mai facuse pana atunci, de simtea ca ei sunt singurii de pe lume care mai conteaza.

-De ce esti atat de fraier si nu-ti dai seama ca te iubesc?

Baiatul tresari.

-Ma iubesti?

-Oh, la naiba, chiar trebuia s-o spun ca sa intelegi? Te iubesc, Toby. Te iubesc cum nu iubesc pe nimeni. Iubesc felul tau stangaci de a vorbi cu mine, iti iubesc glumele idioate, iubesc cum te inrosesti si cum imi zambesti. Iubesc cand faci pe curajosul cand esti cu mine, chiar daca nu esti. Iti iubesc ochii verzi si buzele rozalii. Iubesc...









KevinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum