You Have The Key To My Heart
Part.1
မေတာ္တဆတိုက္မိျခင္းတစ္ခုကေနအစျပဳပီး သူတို႔၂ေယာက္ ပထမဆံုးဆံုခဲ့ၾကတယ္..အဲ့အခ်ိန္ဟာ Beamရဲ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားဘဝ ေတြ႔ဖူးသမ်ွလူေတြထဲမွာ ေယာက်ာ္းအပီသဆံုးလူကိုပထမဆံုးေတြ႔ဖူးခဲ့တဲ့အခ်ိန္ဆိုလဲမမွားဘူး...အဲ့ေန႔ပီးလို႔ တပတ္ေလာက္သာၾကာသြားတယ္...Beam အဲ့လူနဲ႔ထပ္မေတြ႔ေတာ့ဘူး...အဲ့တာေၾကာင့္ ဘယ္ေတာ့မွထပ္မဆံုေလာက္ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ခဲ့မိတာေပါ့့...ဒါေပမဲ့ Beamထင္ေနတာမွားသြားမွန္း အဲ့ေန႔မွာသိလိုက္ရတယ္...ထပ္ဖစ္ျပန္ပီ...႐ုပ္ေခ်ာေခ်ာခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္လူနဲ႔႔ Beamေနာက္တခါမေတာ္တဆတိုက္မိျပန္ပီေလ...
#Forth : "မင္းပဲဖစ္ျပန္ပီလား..."
႐ုပ္ေခ်ာေခ်ာလူက သူ႔ရဲ႕စိုပီးေပေနတဲ့အက်ီၤကိုငံု႔က်ိပီး လွမ္းေျပာလိုက္တယ္...Beam လည္းအံျသသြားတယ္...တပတ္ေလာက္ၾကာေနပီကို ဒီလူကြၽန္ေတာ့္ကိုမွတ္မိေနပါလားလို႔လဲေတြးလိုက္မိတယ္...
#Forth : "ငါ့အက်ီၤကိုလည္းၾကည့္ဦး ပန္းေရာင္ေတြအကုန္စြန္းကုန္ပီ.."
Forth သူ႔ကိုဝင္တိုက္မိတဲ့ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ပီးေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္မျမင္လိုက္လို႔ပါ..."
Beamေတာင္းပန္လိုက္မိတယ္...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စေတာ္ဘယ္ရီမစ္႐ွိတ္ႀကီးကုိင္ပီး ေဘးဘီဝဲယာကိုလည္းမၾကည့္ပဲ ေျပးလာမိတာက ကိုယ့္အမွားဖစ္ေနတာကိုး...ဝင္တိုက္မိတဲ့အျပင္ ကိုယ့္ေၾကာင့္ သူ့အက်ီၤေတြပါ စြန္းကုန္ရတာေလ...
#Forth : "ဘာလို႔အဲ့ေလာက္ အလ်င္လိုေနရတာလဲ...လမ္းသြားရင္ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုဘာလို႔ၾကည့္မသြားတာလဲ..."
ထိုလူအက်ီၤကိုငံ့ုၾကည့္ရင္း မ်က္ႏွာမဲ့ပီး ပြစိပြစိေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "ေတာင္းပန္ပါတယ္...ကြၽန္ေတာ္ Lecture ခ်ိန္႐ွိတာ ၁၀မိနစ္ေလာက္ပဲလိုေတာ့တာမို႔လို႔ အလ်င္လိုေနတာပါ..."
Beamျပန္ေျဖပီး စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းကိုကိုက္ထားမိတယ္...ဒီလူ႔အက်ီၤ ေပသြားတဲ့အတြက္ အျပစ္႐ွိသလိုခံစားေနရတာေတာ့ အမွန္ပဲ...
#Forth : "မင္းကိုယ့္ကို လြန္ခဲ့တဲ့တပတ္ေလာက္ကလဲ ဝင္တိုက္တယ္ေနာ္...ဒီေန႔လဲထပ္ပီးဝင္တိုက္ျပန္ၿပီ...မင္းကိုယ္သတိထားမိေအာင္မ်ား အစီစဥ္ဆြဲပီး ရည္ရြယ္ခ်က္႐ွိ႐ွိနဲ႔ တမင္လုပ္ေနတာလား..."(ကိုယ့္ကိုအထင္ေတြႀကီးနာ😝)
ဒီလူသူ႔ကိုကြၽန္ေတာ္ အီစီကလီလုပ္ေနတယ္လို႔ အတင္းေတြယူဆပီး စစ္ေဆးေမးျမန္းေနျပန္ပီလို႔ Beamေတြးလိုက္မိတယ္...
#Beam : "Excuse me! ခုဘာေျပာလိုက္တာလဲ??ခင္ဗ်ားသတိထားမိေအာင္လုပ္တယ္ ဟုတ္လား...ကြၽန္ေတာ္က ဘာကိစၥအာ့လိုလုပ္ရမွာလဲ???"
Beamစိတ္ကတို ေဒါသကထြက္နဲ႔ ခပ္ျပတ္ျပတ္ပဲျပန္ေျပာလိုက္တယ္...ဘယ္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ကပဲသူ႔ကို စိတ္ဝင္စားတယ္ဖစ္ရဦးမယ္...ဒီလူ ကေယာင္ကတမ္းနဲ႔ထင္ေယာင္ထင္မွားေတြဖစ္ေနပီထင္တယ္...
#Forth : "မင္းကကိုယ့္ကိုဘာလို႔လဲလို႔ျပန္ေမးေနတာလား...ဒီလို ေယာက်ာ္းပီသတဲ့ ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္ေလးနဲ႔ခင္ခ်င္လို႔ဆိုတာ သိသာေနတာပဲကို"
ထိုလူက သူ႔ကိုယ္သူလက္ညႇိဳးထိုးပီး ေျပာလိုက္တယ္...(အယ္ကိုရယ္😂😂)
#Beam : "ခုနတိုက္မိတုန္းက ခင္ဗ်ားေခါင္းကိုထိခိုက္မိသြားတယ္ထင္တယ္...ခင္ဗ်ားဦးေႏွာက္ေကာင္းေသးရဲ႕လားဆိုတာ ေသခ်ာသိရေအာင္ သြားစစ္ေဆးၾကည့္လိုက္ရင္ေကာင္းမယ္ထင္တယ္..."
Beam ထိုလူကိုရြဲ႔ေျပာပီး စိုက္ၾကည့္လို္က္တယ္...
#Forth : "Come on!မင္းတမင္လုပ္တာ ကိုယ္သိပါတယ္..."(အယ္ကိုကလဲဇြတ္😝😝)
#Beam : "Gosh! ခင္ဗ်ား ဘယ္သူလဲဆိုတာေတာင္ကြၽန္ေတာ္မသိတာကို ကြၽန္ေတာ္ကဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္ရမွာလဲ...ကြၽန္ေတာ္အျမန္သြားမွရေတာ့မယ္...ဒီကိစၥကိုဒီမွာပဲေက်ေအးလိုက္ၾကရေအာင္...ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုအေလ်ာ္ေပးရမလဲ..."
ကြၽန္ေတာ္စကားလည္းမမ်ားႏိုင္သလို ျငင္းလည္းမျငင္းခံုႏိုင္ေတာ့ဘူး...ကြၽန္ေတာ့္Lecture ခ်ိန္ကအရမ္းနီးေနပီေလ...ကြၽန္ေတာ္တကယ္ေနာက္က်ေနပီ....
#Forth : "Okay...အဲ့တာဆိုမင္းဖုန္းကိုယ့္ကိုေပး..."
#Beam : "ဘာလုပ္မလို႔လဲ..."
#Forth : "ေပးမွာသာေပးပါ..."
ကြၽန္ေတာ့္ဖုန္းကိုေပးဖို႔တြန္႔ဆုတ္ေနေပမဲ့ ထိုလူကမ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ကိုလွမ္းၾကည့္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ခ်က္ခ်င္းဖုန္းကိုေပးလိုက္မိတယ္...(ခေလးလန္႔သြားတာ😝😝)
#Forth : "အေလ်ာ္ေပးတဲ့အေနနဲ႔ မင္းကိုယ့္ကိုဒီည ညစာလိုက္ေကြၽးေစခ်င္တယ္..."
ေျပာပီးတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ဖုန္းနဲ႔ သူ႔ဖုန္းကိုေခၚလိုက္တယ္...
#Beam : "ဘာႀကီး"
#Forth : "ေရာ့...မင္းဖုန္းကိုျပန္ယူလို႔ရပီ...စကားမစပ္ ကိုယ့္နာမည္က Forth...မင္းနာမည္ကေရာ??"
#Beam : "Beam"
ကြၽန္ေတာ္ခပ္တိုတိုပဲျပန္ေျဖလိုက္တယ္...
#Forth : "ဒီညမင္းရဲ႕အခ်ိန္ဇယားကိုအားေအာင္လုပ္ပီး ကိုယ့္ဖုန္းကိုေစာင့္ေနေနာ္..."
Forth ဆိုတဲ့လူေျပာခ်င္တာေျပာပီးထြက္သြားေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့အေျခေနတစ္ခုလံုးကို ေသခ်ာနားမလည္ပဲအံ့အားသင့္ပီး က်န္ခဲ့မိတယ္...Crd deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja