You Have The Key To My Heart
Part.10
#Forth : "Beamကိုယ္တို႔ေရာက္ပီ.. "
Forth Beamရဲ႕ေအးစက္ေနတဲ့လက္ေလးကို ကိုင္ပီးေျပာလိုက္တယ္...
Beam Forth ရဲ႕ေက်ာေနာက္ကေန သူ႔ကိုဘယ္ကိုေခၚလာတာလဲ ဆိုပီးေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္ပီး ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
လူတိုင္းကသူတို႔ကိုယ္ပိုင္စြန္ေလးေတြကို ေကာင္းကင္မွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္လႊတ္ေနၾကတာကို ျမင္လိုက္ေတာ့ အရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားသြားတယ္...
#Forth : "စိတ္လႈပ္ရွားေနတာလား..."
Beamေခါင္းညိတ္ျပလိုက္ေတာ့ Forthစိတ္ထဲမွာ Beamကခေလးေလးနဲ႔တူပီး အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတယ္လို႔ ေတြးမိလိုက္တယ္...
#Beam : "အရမ္းလွတာပဲ..."
ေကာင္းကင္မွာလြင့္ေနတဲ့ စြန္ေလးေတြကိုလက္ညႇိဳးထိုးပီး Beamေျပာလိုက္တယ္...Beam ရဲ႕ဟဲလ္မက္ကို Forth ခြၽတ္ေပးရင္း...
#Forth : "Beamလည္း စြန္လႊတ္ခ်င္တယ္ဆို ကိုယ္တို႔စြန္လႊတ္လို႔ ရတယ္ေလ.. "
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္တို႔လႊတ္လို႔ရတယ္ေပါ့...ကြၽန္ေတာ္ လုပ္ၾကည့္ခ်င္တယ္...အရင္ကတခါမွ ဒါမ်ိဳးမလုပ္ဖူးဘူး..."
Beamပိုပီး စိတ္လႈပ္ရွားေနမိတယ္...
Forthရီလိုက္ရင္း Beamလက္ကိုဆြဲပီး စြန္ေရာင္းတဲ့ဆိုင္ကိုေခၚသြားလိုက္တယ္...
#Forth : "Beamႀကိဳက္တဲ့စြန္ကိုေရြးေလ..."
ဆုိင္ေရာက္ေတာ့ Beamႀကိဳက္တာကိုပဲ ေရြးခိုင္းလိုက္တယ္... စြန္ေတြကိုၾကည့္ေနတဲ့ Beamရဲ႕မ်က္လံုးေလးေတြက စိတ္လႈပ္႐ွားမႈေၾကာင့္ အေရာင္ေတြတလက္လက္ေတာက္ပေနတယ္...
#Beam : "စြန္ေတြကအမ်ားႀကီးဆိုေတာ့ ဘယ္ဟာေရြးရမလဲဆိုတာ မသိေတာ့ဘူး...ဘယ္တစ္ခုကို ေရြးရင္ပိုေကာင္းမလဲဆိုတာလဲ မသိေတာ့ဘူး...Forth ကြၽန္ေတာ့အတြက္ ေရြးေပးပါ..."
Beamကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိလိုက္မိခင္ Forth ကိုခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ အမူအရာေတြလုပ္ျပေနမိေတာ့တယ္...
Forth ရီလိုက္ပီး ၾကည့္ရတာအဆင္ေျပတဲ့စြန္တစ္ခုကို ေရြးပီးဝယ္လိုက္တယ္..
#Forth : "ကဲ...သြားၾကရေအာင္...စြန္လႊတ္ဖို႔အတြက္ ငွက္ေတြနဲတဲ့ ေနရာကို႐ွာရမယ္..."
Forth Beamလက္ကို တင္းတင္းဆုပ္ကုိင္ပီး လူနဲတဲ့ေနရာဘက္ကို ေခၚလာခဲ့တယ္...
#Beam : "ဒီနားမွာပဲ လႊတ္လို႔မရဘူးလား..."
Beamစိတ္မ႐ွည္တဲ့အသံနဲ႔ေမးလိုက္ေတာ့...
#Forth : "စိတ္႐ွည္႐ွည္ထားပါBeamရဲ႕...စြန္လႊတ္လို႔ အဆင္ေျပတဲ့ေနရာေရာက္ရင္ ကိုယ္မင္းကိုေပးလႊတ္မွာပါ..."
စြန္လႊတ္မဲ့ေနရာေရာက္ေတာ့ Forth စြန္ကိုကိုင္ေပးပီး Beamကိုေတာ့ စြန္ႀကိဳးကိုေပးလိုက္တယ္...
Forthစြန္ကိုကိုင္ရင္း ေနာက္တျဖည္းျဖည္းဆုတ္ရင္း...
#Forth : "Beamႀကိဳးကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလ်ာ့ေပး..."
Forth ေနာက္ကိုဆုတ္ရင္း လံုေလာက္တဲ့ေနရာေရာက္ေတာ့...
#Forth : "Beamကိုယ္၁၂၃ေရပီးရင္ စြန္ကိုလႊတ္လိုက္မယ္... အဲ့အခ်ိန္ၾကရင္ စြန္ေလးျမင့္ျမင့္ကို ပ်ံႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးကိုအေလ်ာ့အတင္းလုပ္ပီး ေျပးရမယ္ေနာ္... လုပ္ႏိုင္တယ္မွတ္လား..."
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားပါ့မယ္..."
Beamလွမ္းေအာ္လိုက္ရင္း စြန္လႊတ္တာ ဒီေလာက္မခက္ပါဘူးလို႔လဲ ေတြးလိုက္မိတယ္...ဒါေပမဲ့ ၂ခါ ၃ခါႀကိဳးစားပီးမရေတာ့ Beamစိတ္ပ်က္လာမိတယ္...သူစြန္မလႊတ္ႏိုင္ေလာက္ဘူးလို႔လဲ ေတြးလိုက္မိတယ္...
#Forth : "ဝမ္းမနည္းပါနဲ႔ Beamရဲ႕...ကိုယ္ႀကိဳးစားၾကည့္ပါဦးမယ္ ရလို႔႐ွိရင္ Beamကိုလႊဲေပးမယ္ေလ..ဟုတ္ပီလား..."
Forth Beamလက္ထဲက ႀကိဳးကိုယူလိုက္ပီး Beamကိုစြန္ကိုေပးလိုက္တယ္...
#Forth : "ကိုယ္လႊတ္လို႔ေအာ္လိုက္တာနဲ႔ စြန္ကို ျမန္ျမန္လႊတ္လိုက္ေတာ့ေနာ္ Beam..."
Beamေခါင္းညိတ္ျပရင္း ေနရာျမန္ျမန္ယူလိုက္တယ္...
Forthသူ႔ရဲ႕ပထမဆံုး ႀကိဳးစားမႈကေအာင္ျမင္သြားလို႔ ေတာ္ေသးတယ္လို႔ ေတြးလိုက္မိတယ္...
ေကာင္းကင္မွာ စြန္ေကာင္းေကာင္းပ်ံေနတာ ေသခ်ာေတာ့မွ Forthလက္ထဲကစြန္ႀကိဳးကို Beamလက္ထဲကို လႊဲေပးလိုက္တယ္...
စြန္ႀကိဳးကိုေပးလိုက္ေတာ့ Beamေပ်ာ္ပီးထခုန္တာကိုၾကည့္ပီး Forthရီေနမိတယ္...
#Beam : "Forth! I Love U...ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီေနရာကိုေခၚလာလို႔ အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္..."
Beamသတိမထားမိပဲ ေျပာထြက္သြားတဲ့ ေမွာ္ဆန္တဲ့စကားလံုးေလး ၃လံုးက Forth ကိုေနရာမွာပဲေအးခဲသြားေအာင္ အစြမ္းထက္လြန္းခဲ့တယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja