You Have The Key To My Heart
Part.8
#Beam : "သူဒီနားမွာ႐ွိလား..."
Forth ႐ွိမ႐ွိကို Beam Phana ေနာက္မွာပုန္းပီး ေခ်ာင္းၾကၫ့္ရင္း ေမးလိုက္တယ္...
#Phana : "ဘယ္သူလဲ...Forthလား..."
Phana ပတ္ဝန္းက်င္ကို လွည့္ပတ္ၾကည့္လိုက္ပီး...
#Phana : "ငါေတာ့သူ႔ကို မျမင္ေသးဘူး..."
#Beam : "သူဒီနားမွာ မ႐ွိဘူးဆိုတာေသခ်ာရဲ႕လား...မင္းေရာ Kit??သူ႔အရိပ္အေယာင္ ေတြ႔မိေသးလား...
Beam Phana ရဲ႕ညာဘက္လက္ေမာင္းေအာက္ကိုဝင္ပီး အေဆာက္အဦး ပတ္ဝန္းက်င္ ပတ္လည္ကို မ်က္စိအနားမေပးပဲ ႐ွာေနမိတယ္... (ပုန္းလည္းပုန္း...႐ွာလည္း႐ွာ😂😂)
#Kit : "ငါလည္းသူ႔ကိုမေတြ႔မိေသးဘူး..."
Kit ေခါင္းခါရင္း ေျပာလိုက္ပီးမွ...
#Kit : "ဒါနဲ႔ Forth ကမင္းေနာက္မွာ႐ွိေနတာကို မင္းဘာလို႔သူ႔ကို ႐ွာေနတာလဲ..."
Beam,Phana နဲ႔ Kitတို႔သံုးေယာက္လံုး လမ္းေလ်ွာက္ေနရာက ရပ္လိုက္ပီး ေနာက္ကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္း လွည့္ၾကည့္လိုက္ၾကတယ္...
#Beam : "အား..."
Beamေအာ္ပီး Phanaကိုဖက္လိုက္မိတယ္...
#Phana : "Shit Forth..."
႐ုတ္တရက္ ေပၚလာတဲ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းForth ကို Phana ေအာ္လိုက္တယ္...
အဲ့အခ်ိန္မွာ Kitလည္းလန္႔ပီး သူ႔ရင္ဘတ္ကိုလက္နဲ႔ဖိပီး ဘာမွေတာင္မေအာ္ႏိုင္ပဲ ၿငိမ္ပီးရပ္ေနမိတယ္...
Forth ကသူ႔တို႔ရဲ႕ေနာက္မွာ အ႐ူးလိုမ်ိဴး အားရပါးရျပံဳးျဖဲျဖဲလုပ္ပီး ရပ္ေနရင္း...
#Forth : "ကိုယ့္ကို႐ွာေနတာလား..."
Forth Beamကိုလွမ္းၾကၫ့္ရင္း ေမးလိုက္ပီး မ်က္စိမွိတ္ျပလိုက္တယ္...
#Beam : "ခင္ဗ်ားက နင္ဂ်ာလား...ခင္ဗ်ားေရာက္ေနတာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘာလို႔မသိလိုက္ရတာလဲ..."
Beam Phanaကိုဖက္ထားရင္းနဲ႔ပဲ ေမးလိုက္မိတယ္...
#Forth : "ကိုယ္နင္ဂ်ာမဟုတ္ပါဘူး...ကိုယ္မင္းထြက္လာမွာကို ေစာင့္ေနတာ..."
Forthျပန္ေျဖလိုက္ေပမဲ့...သူ႔ရဲ႕မ်က္လံုးေတြကေတာ့ Phanaရဲ႕ခါးကို ဖက္ထားတဲ့ Beamရဲ႕လက္ေတြဆီကေန မခြာႏိုင္ခဲ့ဘူး...(တိုေနတာ😝😝)
#Forth : "မင္းသူ႔ကိုဘာလို႔ဖက္ထားတာလဲ...တကယ္လို႔ မင္းဖက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္ကိုဖက္လို႔ရပါတယ္..."(ဘဒိုရယ္😂)
Beamသူမဟုတ္တဲ့ တျခားလူကိုဖက္ထားတာကို သူသဝန္တိုတဲ့အေၾကာင္း Forthသြယ္ဝိုက္ပီး ေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "ခုနကလန္႔သြားလို႔ အလိုလိုဖက္မိသြားတာ..ကြၽန္ေတာ္ဖက္ခ်င္လို႔ဖက္တာမွ မဟုတ္တာ..."
Beamေျပာရင္း ဖက္ထားတာကို ျမန္ျမန္ လႊတ္လိုက္တယ္...
#Beam : "ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုဖက္ဖက္မဖက္ဖက္ ခင္ဗ်ားကဘာလို႔ လိုက္ဂ႐ုစိုက္ေနရတာလဲ..."
#Forth : "ကိုယ္ဂ႐ုစိုက္ရတာေပါ့...မင္းကကိုယ့္ရဲ႕ အနာဂတ္လက္တြဲေဖာ္ပဲဟာကို..."
Forth ယံုၾကည္ခ်က္အျပည့္နဲ႔ ခပ္တည္တည္ေျပာလိုက္ေတာ့...
Phana နဲ႔ Kitတိုု႔ ထရီမိၾကေတာ့တယ္...ဒါေပမဲ့ Beamရဲ႕ ၿခိမ္းေျခာက္သလိုအၾကည့္ေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းအသံတိတ္သြားၾကတယ္...
Beamရဲ႕အၾကည့္က ေလဆာေတြထြက္ေနတာကိုေတာင္ ျမင္ေနရတယ္လို႔ က်ိန္ရဲတဲ့အထိပဲ...
#Beam : "ခင္ဗ်ားဘာလိုခ်င္လို႔လဲ Forth..."
Beamေအးစက္စက္ခပ္တန္းတန္းပဲ ေမးလိုက္တယ္...
#Forth : "ကိုယ္မင္းနဲ႔ဒိတ္လုပ္ခ်င္လို႔..."
#Beam : "ဟင့္အင္း ကြၽန္ေတာ္မလုပ္ခ်င္ဘူး..."
Beamျငင္းရင္း ေခါင္းခါျပလိုက္တယ္...
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္ဆိုလိုတာက...ကြၽန္ေတာ္သူတို႔၂ေယာက္နဲ႔ စာလုပ္စရာ႐ွိေသးလို႔ မလုပ္ႏိုင္ေသးဘူးလို႔ေျပာတာ..."
Phana နဲ႔ Kit Beamကိုလိမ္ေျပာေနတာေတြ ရပ္ေတာ့ဆိုတဲ့ အၾကည့္နဲ႔လွမ္းၾကည့္လိုက္ၾကတယ္...ဒါေပမဲ့ Beamကသူတို႔ ၾကည့္တာကိုမျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ပီး ေနလိုက္တယ္...
#Forth : "အိုး...ကိုယ္အဲ့တာကို မစဥ္းစားမိလိုက္ဘူး..."
Forth ႐ွက္သြားမိတယ္...
#Forth : "ကိုယ္မင္းကိုအရင္ ဖုန္းဆက္ပီးေမးသင့္တာကို..."
Forthသူ႔ရဲ႕ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ အျပဳအမူေၾကာင့္ရီေနမိတယ္...
#Forth : "အဲ့တာဆို ကိုယ္အရင္သြားႏွင့္ေတာ့မယ္ေနာ္... မနက္ျဖန္မွေတြ႔မယ္ေနာ္ သယ္ရင္းတို႔...ေနာက္မွေတြ႔မယ္ေနာ္... ကိုယ့္Beamေလး..."
Forth Beamဆံပင္ေတြကိုလက္နဲ႔ဖြလိုက္ပီး ျပံဳးျပလိုက္တယ္...
Forthရဲ႕မ်က္ဝန္းေတြထဲမွာ ဝမ္းနည္းေနတဲ့အရိပ္ေယာင္ေတြ ျမင္လိုက္ရတဲ့အတြက္ Beamအျပစ္႐ွိသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
Forth ထြက္သြားရာကေနရပ္သြားဖို႔ Forth ရဲ႕လက္ကိုBeam ျမန္ျမန္လွမ္းဆြဲလိုက္တယ္...
#Forth : "ဘာဖစ္လို႔လဲ Beam..."
Forth သိခ်င္စိတ္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့မ်က္ႏွာနဲ႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္...
#Beam : "ေကာင္းပီေလ...ကြၽန္ေတာ္ခင္ဗ်ားန့ဲ ဒိတ္လိုက္လုပ္မယ္..."
Forth ရဲ႕ေတာင္းဆိုမႈကိုလက္ခံဖို႔ Beamဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္...
#Forth : "တကယ္ေျပာတာလား..."
Forth Beamပုခံုးကိုကိုင္ရင္း မ်က္လံုးထဲကိုစိုက္ၾကည့္ပီး ေမးလိုက္တယ္...
#Forth : "သူတကယ္လက္ခံလိုက္တာမွလား..."
Forth Phana နဲ႔ Kitကိုေမးလိုက္ေတာ့..ေခါင္းညိတ္ျပၾကတာကို ေတြ႔လိုက္တယ္...
#Forth : "Yes...Yes...Yes..."
Forthစိတ္လႈပ္႐ွားပီး ထခုန္လိုက္မိတယ္... သူတို႔ သူငယ္ခ်င္း၃ေယာက္ကိုလည္း စက္ဝိုင္းပံု ပတ္ေျပးလိုက္မိေသးတယ္..."
Beamေခါင္းခါလိုက္မိတယ္...
#Beam : "ငါ့ကိုယ္ငါ ဘာလုပ္လိုက္မိတာပါလိမ့္..."
Forth ရဲ႕ဟာသလုပ္ေနတာကိုၾကည့္ပီးရီေနတဲ့ Phanaနဲ႔Kitကို Beamေမးလိုက္မိတယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja