You Have The Key To My Heart
Part.9
#Beam : "ဟင့္အင္း..ဟင့္အင္း..ဟင့္အင္း...."
Beamတကယ္ ေၾကာက္သြားမိသည္...သူ႔ဆီကိုဦးတည္လာေနေသာ အရာကိုၾကည့္ပီး ေျခလွမ္းဆက္မလွမ္းႏိုင္ပဲ ရပ္ေနမိသည္...
#Forth : "Beamတစ္ခုခုဖစ္လို႔လား..."
Beam ေၾကာက္လန္႔ေနသလိုဖစ္ေနတာကို Forth သတိထားမိလိုက္သည္...Beamကိုၾကည့္ရတာ ဂနာမျငိမ္ပဲ ႏႈတ္ခမ္းကိုကိုက္ေနတာကိုလဲေတြ႔လိုက္ရသည္...
#Beam : "ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကို ဒါနဲ႔ေခၚသြားမွာလား..."
Beam Forth ရဲ႕ဆိုင္ကယ္ကို လက္ညႇိဳးထိုးပီးေမးလိုက္ေတာ့...
Forth ကမ်က္ခံုးပင့္ပီး ေခါင္းညိတ္ျပေတာ့သည္...
#Beam : "ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကို ဘာလို႔ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ... ကြၽန္ေတာ္ ဆိုင္ကယ္စီးရတာေၾကာက္တယ္...
Beam ၿငီးလိုက္ရင္း Forth ရဲ႕လက္ေမာင္းကို႐ိုက္ေနမိသည္...
#Forth : "ဒါေပမဲ့ ပီးခဲ့တဲ့တေခါက္က မင္းကိုယ့္ကိုေျပာေတာ့ ကားအႀကီးႀကီးေတြကို မႀကိဳက္ဘူးဆို..."(အာ့နဲ႔ဆိုင္ကယ္ယူလာရလား Pရယ္😂😂)
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္ေျပာဖူးတာကို ကြၽန္ေတာ္မွတ္မိပါတယ္... ဒါေပမဲ့ ကားအေသးတစ္စီးစီးအစား ဘာလို႔ဆိုင္ကယ္ကိုမွ ယူလာရတာလဲ..."
Beamမေက်မနပ္ဖစ္ေနမိသည္... သူဆိုင္ကယ္စီးရမွာကိုလည္း အရမ္းေၾကာက္ေနမိသည္ေလ...
#Forth : "ဆိုင္ကယ္ယူလာရတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ကို ကိုယ္ခနေနရင္ ျပမယ္...
Forth ျပံဳးပီးေျပာလိုက္ရင္း Beamကို ဟဲလ္မက္ကူေဆာင္းေပးရန္ ျပင္လိုက္သည္...
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္...ကြၽန္ေတာ္ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္..."
Beam ဟဲလ္မက္ႀကိဳးကို ကိုယ့္ဘာကိုယ္တပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္သည္... ဟဲလ္မက္ေဆာင္းေနၾကမဟုတ္တဲ့အတြက္ တပ္ရတာနဲနဲေတာ့ခက္သည္...
#Forth : "ကိုယ္ကူညီေပးမယ္..."
Forthျပံဳးပီး Beamအနားကပ္သြားလိုက္သည္...
#Forth : "မင္း႐ွက္ေနတာပဲ..ပါးေလးေတြကိုနီေနတာပဲ... အဲ့လို႐ွက္ေနတာေလးက မင္းကိုပိုခ်စ္စရာေကာင္းေစသလို ဆြဲေဆာင္မႈလဲပို႐ွိေစတယ္..."
Forth ဟဲလ္မက္ႀကိဳးကိုတပ္ေပးရင္း ကပ္ေျပာလိုက္သည္...
#Beam : "ေတာ္ေတာ့..."
Beam စူေဆာင့္ေျပာရင္း Forth ကိုေျဖးေျဖးေလးတြန္းလိုက္သည္...
ဆိုင္ကယ္စီးဖို္႔လည္း အဆင္သင့္မဖစ္ေသးတာမို႔ Beamစိတ္ေကာက္ စူပုတ္ေနမိသည္...
#Forth : "စိတ္မပူပါနဲ ့...ကိုယ္မင္းကို ဘာမွမဖစ္ေအာင္ လံုျခံဳေအာင္ ဂ႐ုစိုက္ေခၚသြားမွာပါ..."
Forth ေျပာရင္းဆိုင္ကယ္ကို ခြတတ္လိုက္ပီး...
#Forth : "ဒီနားကိုလာ..."
Beamလက္ကိုကိုင္ပီး သူ႔ေနာက္မွာထိုင္ႏိုင္ရန္ Forth ကူညီလိုက္သည္...
#Forth : "ကိုယ္ဆိုင္ကယ္ကိုဘာလို႔ ေရြးခဲ့တာလဲဆုိတာကို မင္းခုခ်ိန္ထိ သိခ်င္ေနတုန္းပဲလား..."
Forth Beamကိုလွည့္ၾကည့္ရင္းေမးလိုက္ေတာ့...
#Beam : "ေျပာမွာသာေျပာပါ..."
Beamပြစိပြစိေျပာရင္း Forthေက်ာကိုေျဖးေျဖး႐ုိက္လိုက္သည္...
#Forth : "ေကာင္းပီေလ...အဲ့တာ...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့... ခုလိုကိုယ္တို႔၂ေယာက္ နီးနီးကပ္ကပ္ ေနလို႔ရလို႔ေလ..."
Forth Beamလက္ေလးေတြကိုဆြဲယူလိုက္ပီး ခါးကိုမဖက္ခိုင္းခင္ အရင္ဆံုး ျငင္ျငင္သာသာေလးနမ္းလိုက္မိသည္...ပီးေတာ့ Beamရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲကိုေက်ာမွီထားပီး Beamလက္ေလးေတြကိုကိုင္ပီး ျငင္ျငင္သာသာေလး ရင္ခြင္ထဲမွာ ၾကင္နာစြာေထြးပိုက္ထားလိုက္သည္..
#Forth : "ကိုယ္မင္းရဲ႕လက္ႏုႏုေလးေတြကို အရမ္းခ်စ္တာပဲ..." (လက္ပဲလားဘဒို😜😜)
Beam မလံုမလဲ ႐ွက္ကိုး႐ွက္ကန္းႏွင့္ ျပံဳးလိုက္မိသည္... Forth ရဲ႕စကားေတြကိုနားေထာင္ပီး လိပ္ျပာေတြပ်ံဝဲေနသလိုပင္ ခံစားလိုက္ရသည္...Forth ကတကယ္ ႐ိုမန္တစ္ဆန္လြန္းတယ္... Beamရဲ႕ေခါင္းမာတဲ့အက်င့္ကို အရည္ေပ်ာ္သြားေစႏိုင္တဲ့ စကားလံုးမ်ိဳးကိုလည္း ေရြးခ်ယ္ေျပာတတ္လြန္းသည္...
#Forth : "မင္းရဲ႕လက္ေလးေတြကို တစ္သက္လံုးကိုင္ခြင့္ရပါေစလို႔ ကိုယ္ဆုေတာင္းမိတယ္..."
Forth Beamၾကားႏိုင္ရံုေလး ႏူးညံ့စြာတီးတိုးေျပာလိုက္ရင္း Beamရဲ႕လက္တဖက္ကိုယူပီး ျငင္သာစြာထပ္နမ္းလိုက္ေတာ့ Beamမ်က္ႏွာရဲခနဲဖစ္သြားေတာ့သည္...
#Beam : "ေတာ္သင့္ပီ Forth...ကြၽန္ေတာ့လက္ေတြနဲ႔ ကစားေနတာရပ္လိုက္ေတာ့...ကြၽန္ေတာ္ထင္တာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္ ဒိတ္သြားလုပ္မလို႔မွလား..ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အခုခ်ိန္ထိ ဒီမွာဘာလို႔႐ွိေနရတာလဲ..."
Beam သူForthကို သေဘာက်ေနမိပီဆိုတာကို Forthရိပ္မိသြားမွာ စိုးရိမ္ပီး လက္ကိုျမန္ျမန္ဆြဲယူလိုက္မိသည္...ဒါေပမဲ့ Forthကလက္ေတြကိုျပန္ဆြဲလိုက္ပီး သူ႔ခါးေတြကို ဖက္ခိုင္းထားလိုက္ ေတာ့သည္...
#Forth : "လက္ေတြကို မလႊတ္လိုက္နဲ႔ေနာ္...ဟုတ္ပီလား..."
Forth Beamကိုသတိေပးရင္း ဟဲလ္မက္ေဆာင္းပီး စက္ႏိႈးလိုက္သည္...
#Forth : "ကိုင္ထား Beam..."
Beamအရမ္းေၾကာက္ေနမိသည္... Forth ကိုတင္းၾကပ္ေနေအာင္ ဖက္ထားရံုမက Forthရဲ႕ဂ်ာကင္ကိုလည္း ဆြဲထားမိေသးသည္...လက္လႊတ္ဖို႔ကိုလည္း ေၾကာက္ေနမိသည္...မ်က္လံုးကို ေတာက္ေလ်ာက္ပိတ္ထားမိသည္မွာ Forth က ႐ႈခင္းကိုခံစားပီး အနားယူလို႔ေျပာခ်ိန္အထိပင္ဖစ္သည္... Beamမ်က္လံုးကိုဖြင့္လိုက္မိေတာ့ ေသမတတ္ေၾကာက္ခဲ့ရသည္ကိုပင္ ေမ့သြားေလာက္ေအာင္ အေတြ႔အၾကံဳအသစ္မွာ အသားက်သြားေတာ့သည္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja