You Have The Key To My Heart
Part.2
Beamနာရီကိုငံု႔ၾကည့္ရင္းေတြးလိုက္မိသည္..၈နာရီထိုးေတာ့မွာပဲ..စိတ္ထဲမွာလဲ လန္႔ေနသလိုပင္..ခနေနရင္လာေခၚမယ္ဆိုပီး Forthဖုနး္ဆက္ထားသည္ေလ..
#Beam: "အား...ညစာေလးသြားစားမွာပဲကို..ငါဘာလုိ႔ဒီေလာက္စိတ္လႈပ္႐ွားေနရတာလဲ..."
Beamကုိယ့္ကိုယ္ကိုေျပာလိုက္မိသည္..ဘယ္လိုပဲစိတ္သက္သာေအာင္ေတြးေတြး..စိတ္လႈပ္႐ွားလြန္း၍..ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္လမ္းေလ်ွာက္ေနမိတဲ့ေျခေထာက္ကိုေတာ့ရပ္လို႔မရခဲ့သည္မွာ....Forth အေဆာင္ဝင္ေပါက္နားေရာက္လာခ်ိန္အထိပင္...
Beamအေဆာင္ဝင္ေပါက္နားတြင္ကားတစ္စီး ရပ္လို္က္သည္ထိလမ္းေလ်ွာက္မိေနတုန္း...
#Beam: "Forth မဟုတ္ေလာက္ဘူးထင္ပါတယ္..."
Beamေရရြတ္ရင္း ကားထဲကထြက္လာမဲ့သူကုိေစာင့္ၾကည့္ေနမိသည္...
#Forth: "Sorry..ကိုယ္နဲနဲေနာက္က်သြားတယ္..."
Forthကားထဲကထြက္လာရင္းေတာင္းပန္ပီး Beamထိုင္ရန္passenger seatထိုင္ခံုဘက္မွ ကားတံခါးကုိဖြင့္ေပးလို္က္ေတာ့...
#Beam: "အာ..ခင္ဗ်ားမေတြ႔ပုလား..ကြၽန္ေတာ့္မွာလက္ပါပါတယ္...တံခါးဖြင့္တာေလာက္ေတာ့ ကိုယ့္ဘာကိုဖြင့္ႏိုင္ပါတယ္..."
Beamေျပာရင္းကားေပၚတတ္လိုက္သည္...ကားေပၚမွာထိုင္ရင္းကားကအရမ္းႀကီးလြန္းေနတယ္ဟုပင္ေတြးလိုက္မိသည္...
#Forth: "ကိုယ္ကလူႀကီးလူေကာငး္ဆန္ဆန္ေနတတ္လို႔ပါ..."
#Beam: "ကြၽန္ေတာ္ကေယာက်ာ္းေလးဆိုတာ ခင္ဗ်ားေမ့ေနပီထင္တယ္...အာ့လိုအျပဳမူေတြကမိန္းခေလးေတြကုိပဲ လုပ္ျပရမွာဗ်...ဒါနဲ႔ခင္ဗ်ားေခါင္းကုိဆရာဝန္ဆီသြားျပပီး စစ္ေဆးပီးသြားပီလား..."
Beamေန႔လည္ကကိစၥကိုသတိရပီးေႏွာက္လိုက္မိသည္...Forth႐ီရငး္တံခါးပိတ္ေပးပီး driver seatဘက္သိိ့ုေလ်ွာက္လာပီး ကားထဲဝင္လိုက္သည္...
Beam အံ့ျသသြားသည္...Forthရီလုိ္က္ေတာ့ တျခားလူတေယာက္ေျပာင္းသြားသလိုပင္...အရမ္းကိုေယာက်ာ္းပီသလြန္း၍ သူရဲ႕ဒီလုိပံုစံကုိ Beamပုိသေဘာက်မိသည္...
#Forth: "ကဲ...သြားဖို႔အဆင္သင့္ပဲလား..."
#Beam: "အင္း...ဒါနဲ႔ကြ်န္ေတာ့္ကိုဘယ္ကိုေခၚသြားမွာလဲ...ကြၽန္ေတာ္ က႐ွငး္ရမဲ့သူဆုိေတာ့သိခ်င္လုိ႔..."
Beamယူလာတဲ့ပိုက္ဆံႏွင့္႐ွငး္ရမည့္ပို္က္ဆံ မေလာက္မွာကိုစိုးရိမ္ေနမိသည္...
#Forth: "ကိုယ္တို႔လေပၚကိုသြားၾကမယ္..."
#Beam: "ဟမ္..."
Forthစလိုက္သည္ကိုမသိပဲ Beamမ်က္ခံုးတဖက္ပင့္ရင္းျပန္ေမးလုိက္မိသည္...
#Forth: "ဘာမွမဟုတ္ဘူး...ဒါနဲ႔ ကိုယ့္ကားကိုသေဘာက်ရဲ႕လား...."
Forth႐ီရင္းေမးလိုက္ေတာ့...
#Beam: "ကြၽန္ေတာ္ကားအႀကီးႀကီးေတြကိုမႀကိဳက္ဘူး..."
#Forth: "ဘာလု့ိလဲ???"
#Beam: "ေ႐ွ႕ထိုင္ခံုေတြကေဝးေနလို႔...ခင္ဗ်ားေဘးကလူရဲ႕လက္နားေရာက္ဖုိ႔ိဆုိ...ခင္ဗ်ားလက္ေတြကိုအရမ္းဆန့္႔ထုတ္ဖို႔လိုတယ္ေလ..."
#Forth: "အာ..အာ..ကုိယ္သိပီ...မင္းကိုယ္နဲ႔ေဝးေနရတာမုိ႔ိလို႔ မႀကိဳက္တာမွလား..ဟုတ္တယ္မွလား..."
#Beam: "အမ္!ကြၽန္ေတာ္တို႔အေၾကာင္းေျပာေနတာမဟုတ္ဘူးေလ...ဥပမာေျပာျပတာဗ် သိၿပီလား...ကားေမာင္းမွာသာေမာင္းေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ခင္ဗ်ားနဲ႔စကားေျပာလို႔ပီးပီ..."
Beamႏုွတ္ခမး္ဆူပီး ကားျပတင္းေပါက္အျပင္ကိုလွမ္းၾကည့္လို္က္ေတာ့...
#Forth: "ကိုယ္ကစကားေျပာရတာသေဘာက်တယ္ေလ..."
#Beam: "အဲ့တာဆိုလည္း ကိုယ့္ဘာကိုေျပာေပါ့..."
#Forth: "မင္းစကားမေျပာဘူးဆို ကိုယ္သီခ်င္းဆိုမွာေနာ္..."
#Beam: "ခင္ဗ်ားမွာသီခ်ငး္နားေထာင္စရာ ေရဒီယို မ႐ွိဘူးလား..."
Beam Forthကိုသီခ်ငး္မဆိုေစခ်င္၍တားလုိက္မိသည္...Forthသာကီးေၾကာင္ဖစ္ေနရင္အခက္သားမဟုတ္လား...
#Forth: "ဒါကိုယ့္ကားေလ...ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္ခြင့္႐ွိတာေပါ့..."
#Beam: "လုပ္ခ်င္တာသာလုပ္ေတာ့.."
Forth ျပံဳးလိုက္ပီး သီခ်င္း တစ္ပုဒ္စဆိုလိုက္တယ္...
Beamတစ္ခါမွမၾကားဖူးတဲ့သီခ်င္းေပမဲ့ Forthအသံကတကယ္ကိုအရမး္ေကာင္းလြန္းလို႔အာရံုစိုက္ပီးနားေထာင္လိုက္မိတယ္...ဒါေပမဲ့ သီခ်ငး္စာသားကိုၾကားလိုက္ရတဲ့အခ်ိ္န္မွာ ဒီသီခ်ငး္ကအဓိပါၸယ္၂မ်ိဳးသက္ေရာက္ေနသလိုပဲလို႔ေတြးလိုက္မိတယ္...သီခ်င္းကို အာရံုစိုက္နားေထာင္ရင္းBeamမ်က္လံုးေထာင့္ကေန Forthကိုၾကည့္ေနမိတယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me (#MCopter)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Have The Key To My Heart
Hayran KurguေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja