You Have The Key To My Heart
Part.6
Beam အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ အိပ္ရာေပၚေျခပစ္လက္ပစ္လွဲခ်လိုက္ပီး မ်က္ႏွာၾကက္ဟင္းလင္းျပင္ကို စိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္...Forth ရဲ႕႐ုတ္တရက္အနမ္းေၾကာင့္ Beamရင္ခုန္သံေတြ အခုထိျမန္ေနတုန္းပဲ...Beamသူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို လက္နဲ႔ထိၾကည့္ရင္း စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ရီလိုက္မိတယ္...
#Beam : "Forth!!!!ခင္ဗ်ားက တကယ့္ကိုအ႐ူးပဲ..."
Beamေအာ္ရင္း အ႐ူးလို ေလထဲကိုလက္သီးခ်က္ေတြ ပစ္သြင္းလိုက္ေတာ့တယ္...
#Beam : "ပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္လဲ႐ူးေတာ့မယ္..."
Beamစိတ္တိုတိုနဲ႔ပဲ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရီလိုက္မိတယ္...
Beamမ်က္စိေတြ ပိတ္ထားလိုက္ေပမဲ့ Forthရဲ႕ေယာက်ာ္းပီသတဲ့မ်က္ႏွာ...Forth ရဲ႕ညႇိဳ႕ႏိုင္လြန္းတဲ့အျပံဳး ...Forth ရဲ႕ရီေနတဲ့ပံုစံေတြကိုပဲ ျမင္ေယာင္ေနမိတယ္...
#Beam : "ငါဘာေတြ စဥ္းစားေနမိတာပါလိမ့္..."
Beamမ်က္စိကို ျမန္ျမန္ဖြင့္ရင္း ေျပာလိုက္မိတယ္...
ဖုန္းျမည္လာတဲ့ အသံေၾကာင့္ Beamအိပ္ရာကထပီး အိတ္ကပ္ထဲကဖုန္းကို ထုတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Forthဆီက မက္ေဆ့ဖစ္ေနတာျမင္လိုက္ေတာ့ ေအးခဲသြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
#Beam : "ဒီတခါကေရာ ဘာဖစ္ျပန္ၿပီလဲ Forth..."
Beamတေယာက္ထဲေရရြတ္ရင္း မက္ေဆ့ကိုဖြင့္ဖတ္လိုက္ေတာ့ ဘာစာမွေရးထားတာမေတြ႔ပဲ video linkတစ္ခုကိုပဲ ေတြ႔လိုက္ရတယ္...Beam linkကိုဖြင့္လိုက္ေတာ့ သီခ်င္းတပုဒ္ဖစ္ေနတယ္...Forth ပို႔လိုက္တဲ့ သီခ်င္းကိုနားေထာင္ပီး Beam ရီလိုက္မိတယ္...
Beamျပံဳးေနတာကို မရပ္တန္႔ႏိုင္ခဲ့ဘူး...သူလေပၚေရာက္သြားသလို ခံစားေနရတယ္...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူ႔အေပၚဒီေလာက္ ႐ူးသြပ္တဲ့လူမ်ိဳးနဲ႔ တခါမွမစံုခဲ့ဖူးဘူးေလ...Beam လက္ထဲကဖုန္းကိုခ်လိုက္ခါနီးမွာ ေနာက္ထပ္မက္ေဆ့တေစာင္ ထပ္ဝင္လာလို႔စစ္လိုက္ေတာ့ Forth ဆီက မက္ေဆ့ဖစ္ေနတယ္...
#Forth : "Beam...ဝရန္တာကေန ေအာက္ကိုငံု႔ၾကည့္ၾကည့္လိုက္..."
Beam အိပ္ရာထဲကေန ခုန္ထပီး ဝရန္တာကို ေျပးေတာ့တယ္...(ဘယ္လိုေတြ စပ္စလူး😝😝)
ဝရန္တာကေန ေအာက္ကိုငံု႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ Forth သူ႔ကားကိုမွီပီး ရပ္ေနေသးတာကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္...Forth ကBeamကို လက္လွမ္းျပလိုက္တယ္...
#Beam : "ဒီလူကေတာ့ တကယ့္ကို psychopathပဲ..."
ဒီလူကေတာ့ တကယ္ကို အ႐ူးထေနတာပဲလို႔ Beamေတြးေနတုန္း Forth ဆီကဖုန္းဝင္လာေတာ့ Beamလန္႔ပီးတုန္သြားတယ္...
#Forth : "Hello...Beam..."
#Beam : "အိမ္ျပန္ေတာ့ Forth..."
#Forth : "မျပန္ခ်င္ဘူး..."
#Beam : "ခင္ဗ်ား႐ူးေနပီပဲ..."
#Forth : "ဟုတ္တယ္...ကိုယ္႐ူးေနပီ...ကိုယ္မင္းေၾကာင့္ ႐ူးေနပီ..."
#Beam : "ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ့္ဆီက ဘာလိုခ်င္ေနတာလဲ Forth..."
#Forth : "ကိုယ္လိုခ်င္တာ မင္းဆီကအခ်စ္ပါ baby..." (ငွယ္... ဘဒိုက အ႐ိုတလိုင္းေနာ္😝😝)
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္က ေယာက်ာ္းေလးေနာ္...ခင္ဗ်ား ဘာလို႔မ်ား ကြၽန္ေတာ့္ကို သေဘာက်ရတာလဲ..."
#Forth : "ကိုယ့္ႏွလံုးသားက ေစခိုင္းတဲ့အတိုင္း ကိုယ္လိုက္လုပ္မိရံုပါ..."
#Beam : "ခင္ဗ်ားကိုခ်စ္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဖိအားေပးလို႔မရဘူး Forth..."
#Forth : "ကိုယ္သိပါတယ္...ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္တယ္..."
#Beam : "အိမ္ျပန္ေတာ့ Forth...အရမ္းေနာက္က်ေနပီ..."
#Forth : "ကိုယ္မျပန္ခ်င္ဘူး...ကိုယ္မင္းအေၾကာင္း ေတြးေနမိတာကို ဘယ္လိုမွရပ္တန္႔လို႔မရဘူး..."
#Beam : "ခင္ဗ်ားဘာလုပ္လုပ္...ခင္ဗ်ားလုပ္ခ်င္တာကို ခင္ဗ်ားေနရာေရာက္မွလုပ္ပါ...ကြၽန္ေတာ့္အေဆာင္ေ႐ွ႕ ဒီေနရာမွာေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔..."
#Forth : "Beam...မင္းေအာက္ဆင္းလာလို႔ရမလား..."
#Beam : "ဘာလုပ္မလို႔လဲ...ကြၽန္ေတာ္အိပ္ခ်င္ေနပီ ပင္ပန္းေနပီ..."
"Forth : "Please...ဆင္းလာခဲ့ေပးပါ..."
#Beam : "ဟင့္အင္း...မဆင္းခ်င္ဘူး..."
#Forth : "အဲ့တာဆို ကိုယ္မင္းအခန္းကို တတ္လာခဲ့မယ္..."
#Beam : "NO!"
#Forth : "ကိုယ္တတ္လာလို႔မရဘူးဆိုရင္ ကိုယ့္အတြက္ မင္းဆင္းခဲ့ေပးပါလား..."
#Beam : "NO ပဲ..."
#Forth : "မင္းကအရမ္း ေခါင္းမာတာပဲ...ဒါေပမဲ့ အဲ့လိုေခါင္းမာတာေၾကာင့္ပဲ မင္းကပိုစိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းေနတာ..."
#Beam : "ခင္ဗ်ားေျပာလို႔ပီးပီလား..."
#Forth : "ဟင့္အင္း...ဒါေပမဲ့ ကိုယ္မင္းကို စိတ္မ႐ႈပ္ေစခ်င္လို႔ ဒီမွာပဲရပ္လိုက္ပါမယ္..."
#Beam : "ခင္ဗ်ား လုပ္ပီးေနပီ..."
#Forth : "Gudnight..ကိုယ့္ရဲ႕ Beamေလး... I Love U...Mwachhh😘
Beamဖုန္းကိုျမန္ျမန္ခ်ပီး Forthကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ Forth ကသူ႔ကိုလက္လွမ္းျပပီး ကားေမာင္းထြက္သြားတာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
VOUS LISEZ
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja