You Have The Key To My Heart
Part.7
Beam ထိုင္ခံုမွာထိုင္ပီး စားပြဲေပၚ မ်က္စိမွိတ္ပီး လွဲအိပ္လိုက္ေတာ့...Beamရဲ႕အတန္းေဖာ္လဲဖစ္ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းလဲဖစ္တဲ့ Kit က...
#Kit : ၾကည့္ရတာ တေယာက္ေယာက္ကေတာ့ ညကအိပ္ေရးပ်က္ထားတယ္ထင္တယ္...
#Phana : "Beam မင္းမေန႔ညကဘယ္ေတြ သြားထားလို႔လဲ... မင္းေကာင္မေလးေတြထဲက တေယာက္နဲ႔လိမ့္ေနတာလား..."
Beamရဲ႕အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း ေနာက္တေယာက္ဖစ္တဲ့ Phanaကလည္း Kitေျပာတဲ့စကားကို ထပ္ျဖည့္ပီးေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "ငါဘယ္ေကာင္မေလးနဲ႔မွ ေတြ႔ေနတာမဟုတ္ဘူး... ႐ူးေနေပမဲ့ ၾကည့္ေကာင္းပီး ႐ုပ္ေျဖာင့္တဲ့ခပ္ေခ်ာေခ်ာလူတေယာက္နဲ႔ ညစာသြားစားေနတာ..."
#Forth : "မင္းကကိုယ့္ကို ၾကည့္ေကာင္းတယ္လို႔ ျမင္တယ္ေပါ့ေလ..."
Beamမ်က္လံုးကို ျမန္ျမန္ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႔ေဘးခံုမွာထိုင္ပီး သူ႔ဆီကေနအၾကည့္ေတြလံုးဝမခြာတဲ့ Forthကိုေတြ႔ပီး အံ့ျသသြားမိတယ္...Beamလန္႔သြားပီး စားပြဲေပၚလွဲေနရာကေန မတ္မတ္ေျပာင္းထိုင္လိုက္မိတယ္...မ်က္လံုးေတြလဲ က်ယ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
#Beam : "ခင္ဗ်ား ဒီကိုဘာလို႔ေရာက္ေနတာလဲ... ဘာလာလုပ္ေနတာလဲ..."
#Forth : "ကိုယ့္အခ်စ္ Beamေလးကိုေတြ႔ဖို႔ ေရာက္ေနတာဆိုတာ အေသခ်ာပဲေပါ့...သူ႔ကုိ ေပ်ာ္ရႊင္စရာမနက္ခင္းပါလို႔ လာႏႈတ္ဆက္တာေလ..."
Forth ျပန္ေျဖရင္း Beamရဲ႕ဆံပင္ေတြကိုလက္နဲ႔ ထိုးဖြလိုက္ပီး Beamရဲ႕ေမးေစ့ကိုဆြဲလိုက္တယ္...
Beam Forthရဲ႕လက္ကို အသံျမည္ေအာင္ ဖ်ပ္ခနဲ႐ိုက္ခ်လိုက္ပီး အံႀကိတ္ျပလိုက္တယ္...
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္ေျပာရဲတယ္...ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကို ထပ္ထိမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေနာက္က်န္တဲ့ေျခေထာက္တေခ်ာင္းကိုပါ ကြၽန္ေတာ္ကန္ပစ္မွာ..."(အစြာေနာ္😁😁)
Beamၿခိမ္းေျခာက္လိုက္မိတယ္...
#Forth : "ကိုယ္ကမင္းကုိ ဘာလို႔ထိလို႔မရတာလဲ...မေန႔ညကေတာင္ ကိုယ္တို႔ န....မ္း.....Forth သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို သူ႔လက္မနဲ႔ေျဖးေျဖးေလး ထိျပလိုက္တယ္...
#Beam : "ေတာ္လိုက္ေတာ့ Forth..."
တျခားလူေတြမေန႔ညအနမ္းအေၾကာင္း မရိပ္မိခင္ Beam Forthကိုစိုက္ၾကည့္ပီး ဆက္မေျပာဖို႔ အမူအရာနဲ႔ တားလိုက္တယ္...
#Phana : "မင္းကသူနဲ႔စံုပီးပီလား Forth..."
Phanaသူ႔သူငယ္ခ်င္း Forthကိုျမင္ပီး အံ့ျသတာထက္ပိုသြားတယ္...
#Forth : "ဟုတ္တယ္...မေန႔ညကေတာင္ ငါတို႔ညစာတူတူ သြားစားပီးသြားပီ..."
Forth ဂုဏ္ယူေနတဲ့ပံုနဲ႔ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "အဲ့တာဆို ငါ့အေၾကာင္းေတြသူ႔ကိုေျပာျပတဲ့သူုက မင္းေပါ့..."
Forth က Phanaသူငယ္ခ်င္းဆိုတာ Beamမယံုႏိုင္ေသးဘူး...
Beamစိတ္ပ်က္သြားတဲ့ပံုကိုျမင္ေတာ့ Phanaစိတ္လႈပ္႐ွားသြားတယ္...
#Kit : "ဘာေတြဖစ္ေနၾကတာလဲ...ဒီေနရာမွာ ငါကငပိန္းၾကေနတာပဲ... ဒီအေျခေနတစ္ခုလံုး႐ဲ႕ information ေလးကိုငါ့ကိုတေယာက္ေလာက္ ေျပာျပၾကပါ...
Kitအရမ္းသိခ်င္လာလို႔ ေမးလိုက္ေတာ့...
#Beam : "ဘာမွအေရးႀကီးတာ မ႐ွိပါဘူး..."
Beam Kitကိုျပန္ေျဖလိုက္ေပမဲ့ မ်က္လံုးေတြကေတာ့ Forth ကိုပဲ ၾကည့္ေနမိတယ္...သူကို႔နမ္းလိုက္တာကိုေရာ တျခားကိစၥေတြကိုပါ Forthမေျပာေအာင္ တားခ်င္ေနမိတယ္...
#Forth : "သူကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ေနာ္...ဟုတ္တယ္မွလား... အထူးသျဖင့္ သူအရမ္း႐ွက္ေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့..."
Forth Phana နဲ႔Kitကိုေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "ကြၽန္ေတာ္႐ွက္ေနတာမဟုတ္ဘူး... ေဒါသထြက္ေနတာ..."
Beam ႏႈတ္ခမ္းစူ မ်က္ခံုးကိုပင့္ပီး ေျပာလိုက္တယ္...
#Kit : "မင္း႐ွက္ေနတာပါ Beam..."
Kit Forthကိုေထာက္ခံလိုက္သလို Phanaကလဲ ေခါင္းညိတ္ျပတယ္...
#Beam : "မ...ဟုတ္...ဘူး..."
Beam သူ႔စကားကို အေလးထားေအာင္ တလံုးခ်င္းစီ ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္း ေျပာလိုက္တယ္...
#Forth : "ကိုယ္မင္းကိုေတြ႔ရမွပဲ ကိုယ့္ဆႏၵေတြျပည့္သြားပီး
ကိုယ္တင္းတိမ္ေက်နပ္သလို ခံစားရေတာ့တယ္...ကိုယ့္ရဲ႕ တကၠသိုလ္ဘက္ကို ျပန္မသြားခင္ လုပ္စရာတစ္ခုပဲက်န္ေတာ့တယ္..."
Forth Beamရဲ႕ေနာက္ေက်ာဘက္ကို ေျပာင္းပီး မတ္တပ္ရပ္လိုက္တယ္...Beamရဲ႕ေခါင္းကိုလက္၂ဖက္နဲ႔ ကိုင္ပီး မ်က္ႏွာကိုအေပၚဆြဲေမာ့လိုက္တယ္...Beam ဘာမွမေျပာႏိုင္ခင္မွာပဲ Beamရဲ႕နဖူးေပၚမွာ Forth သူ႔ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းကို ဖိကပ္လိုက္တယ္...(morning kiss😝😝)
Forth ရဲ႕အနမ္းေၾကာင့္ Beamေၾကာင္အမ္းအမ္း ဖစ္သြားရတယ္...
Beamတင္မဟုတ္ပဲ Phana ေရာ Kitပါ သူတို႔ေ႐ွ႕မွာေတာင္ Beamကိုနမ္းရဲတဲ့ Forthရဲ႕အေၾကာက္အလန္႔မ႐ွိ ရဲတင္းမႈေၾကာင့္ လန္႔ကုန္ၾကတယ္...
#Forth : "စာေကာင္းေကာင္းသင္ေနာ္...ကိုယ့္Beamေလး... ကိုယ္မင္းကိုေနာက္မွလာေတြ႔မယ္..."
အံ့ျသေနေသးတဲ့ သူငယ္ခ်င္း၃ေယာက္နားကေန Forthထြက္သြားခါနီး Beamကိုေျပာခဲ့တယ္...
#Kit : "Wow!!!!"
Kit အာေမဍိတ္သံနဲ႔ေအာ္လိုက္တယ္...
#Phana : "Forth လံုးဝကိုအခ်စ္ရဲ႕ ႐ိုက္ခတ္မႈကို ခံလိုက္ရတာပဲ..."
Phana တအံ့တျသေျပာရင္း ရီလိုက္တယ္...
#Phana : "မင္းဘယ္လိုမ်ားလုပ္လိုက္တာလဲ Beam..."
#Beam : "ငါလဲမေျပာတတ္ေတာ့ဘူး..."
Beamစိတ္မဝင္စားသလို ပုခံုးတြန္႔ျပရင္း စားပြဲခံုေပၚ ေခါင္းျပန္လွဲခ်လိုက္တယ္...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူျပဳံးေနတာကို ဖံုးကြယ္ထားခ်င္လို႔ေလ...အဲ့ဒီ အ႐ူးForthေၾကာင့္ သူတကယ္ေပ်ာ္ရတယ္လို႔လဲ ေတြးလိုက္မိတယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
You Have The Key To My Heart
FanfictionေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja