You Have The Key To My Heart
Part.11
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေနဝင္ခ်ိန္ေရာက္ခါနီးလာေတာ့ Beam နဲ႔ Forthထက္ အရင္ေရာက္ေနၾကတဲ့ လူေတြဟာ ကြင္းျပင္ႀကီးကေန ထြက္ခြာစျပဳလာၾကတယ္..
Beam နဲ႔ Forth လည္းစြန္လႊတ္တာကုိ ရပ္လိုက္ပီး ေျမႀကီးေပၚမွာ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေလးထိုင္ရင္း ေနဝင္ဆည္းဆာကို ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကတယ္...
Forthရဲ႕ ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းၾကားထဲမွာ Beamထိုင္ပီး Forthရဲ႕ ရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးကို ေက်ာေပးရင္း သက္ေတာင့္သက္သာ ထိုင္ေနခဲ့တယ္...
ေနဝင္ခ်ိန္ကိုၾကည့္ရင္း Forth ရဲ႕ၿငိမ့္ေညာင္းတဲ့ သီခ်င္းဆိုသံေလးနားေထာင္ရင္း Forthကေနာက္ကေနလည္း ဖက္ထားတာေၾကာင့္ Beamျပံဳးေနတာကို ရပ္လို႔မရခဲ့ဘူး... (ကိုယ္ေတာင္စဥ္းစားရင္း အာ့လိုေလး ေနခ်င္လာပီ😁😁)
Forthရဲ႕သီခ်င္းထဲမွာ စီးေျမာသြားတဲ့အတြက္ Forthရဲ႕ရင္ခြင္ထဲေရာက္ပီး ေမးေစ့နဲ႔မ်က္ႏွာကပ္ေနတာကိုေတာင္ Beamသတိမထားခဲ့မိဘူး...
#Beam : "သီခ်င္းေလးက အရမ္းနားေထာင္လို႔ေကာင္းတာပဲ..."
Forthရဲ႕သီခ်င္းဆံုးသြားေတာ့ Beamတိုးတိုးေလးေျပာလိုက္တယ္...
#Forth : "ဒီသီခ်င္းက အထူးသျဖင့္ မင္းကိုရည္ရြယ္တာပါ ကိုယ့္ရဲ႕Beamေလး ... ကိုယ္မင္းအေပၚ ဘယ္လိုခံစားေနရတယ္ဆိုတာကို အဲ့သီခ်င္းနဲ႔ ေျပာျပေနတာပါ..."
Forth သူ႔ကို ညႇိဳ႕ႏိုင္လြန္းပီးခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ Beamကိုငံု႔ၾကည့္ရင္း ေျပာလိုက္တယ္...
ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ အၾကည့္ေတြစံုသြားတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ Forth ေခါင္းကိုျဖည္းျဖည္းျခင္းငံု႔ပီး ႏႈတ္ခမ္း၂ခုစံုေအာင္ ဖန္တီးလိုက္တယ္...
ႏႈတ္ခမ္း၂ခုထိေတြ႔သြားတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အရာအားလံုး ၿပီးျပည့္စံုသြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
လိပ္ျပာေတြ ပ်ံဝဲေနသလိုလို...မီး႐ွဴးမီးပန္းေတြ ေဖာက္ေနသလိုလို ေဖာ္ျပလို႔မရတဲ့ခံစားမႈေတြက ႏွလံုးခုန္သံေတြကို ပိုျမန္လာေစတယ္...
Forth Beamရဲ႕ ပိုးသားေလးလို ႏူးညံ့တဲ့ႏႈတ္ခမ္းေလးေပၚက သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေရႊ႔လိုက္တယ္...အနမ္းေတြက တျဖည္းျဖည္း နက္ရွိဴင္းလာခဲ့တယ္...
Forth ရဲ႕ဦးေဆာင္မႈေနာက္ကေန ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ဟန္ခ်က္ညီညီထိန္းရင္း အနမ္းေတြေနာက္ ေမ်ာပါလာတဲ့Beamေၾကာင့္ Forthေက်နပ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိတယ္...
Forth Beamႏႈတ္ခမ္းေတြရဲ႕ ခ်ိဳၿမိန္မႈကို အရသာခံရင္း အသက္႐ွဴဖို႔ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းခြာလိုက္တယ္....( ေရးရင္း ပြဆိတ္တတ္😂)
#Forth : "ျပည့္စံုလိုက္တာ...ကိုယ္အခု လေပၚကိုလံုးဝ ေရာက္သြားပီ...ကိုယ္ရင္ေတြ အရမ္းခုန္ေနတယ္...ဘယ္လိုမွ ရပ္လို႔ရေတာ့မယ္ေတာင္ မထင္ဘူး..."
Forth Beam နဖူးေလးကို ျဖည္းျဖည္းေလးနမ္းရင္ ေျပာလိုက္တယ္...
Beam အရမ္း႐ွက္ေနမိတယ္...႐ွက္လြန္းလို႔ Forth ေမးေစ့ေအာက္မွာ သူ႔ေခါင္းကိုကပ္ငံု႔ပီး သူ႔မ်က္ႏွာနီေနတာ Forthမျမင္ေအာင္ ဖြက္ထားမိတယ္...
#Forth : "ကိုယ္အရမ္းေပ်ာ္တာပဲBeam..."
Forth Beamရဲ႕ဆံပင္ေတြကို လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔သပ္ေပးရင္း ေျပာလိုက္တယ္...
#Beam : "Me Too Forth...ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီေနရာကို ေခၚလာေပးလို႔ အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ ဒီေန႔ကအေပ်ာ္ရႊင္ရဆံုးေန႔ပါပဲ..."
#Forth : "ကိုယ္လည္း တူတူပါပဲ...ကိုယ္ဒီေန႔ တစံုတေယာက္ဆီက ကိုယ္ၾကားခ်င္ေနတဲ့ စကားေလးသံုးလံုး ၾကားလိုက္ရတယ္ေလ..."
Beamပါးစပ္ပိတ္လိုက္မိတယ္...သူအဲ့ဒီတန္ဖိုး႐ွိတဲ့ စကား၃လံုးကို အမွတ္တမဲ့ေျပာထြက္သြားတယ္ဆိုတာ သတိရတဲ့အခ်ိန္မွာ မ်က္ႏွာတခုလံုး ပူေႏြးလာသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
သူအဲ့လိုအက်ယ္ႀကီးေအာ္ေျပာလိုက္ဖို႔ မရည္ရြယ္ခဲ့မိေပမဲ့ ခုေတာ့ Beamသူ႔အေပၚဘယ္လိုခံစားရတယ္ဆိုတာ Forthသိသြားခဲ့ပီ...
အရာအားလံုး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းဖစ္သြားပီဆိုေတာ့ ေနာက္ထပ္ ဖံုးကြယ္ေနစရာမလိုပဲ Forthကိုသူ႔ႏွလံုးသားထဲ ဝင္ခြင့္ျပဳလိုက္သင့္ပီ ဆိုတာ Beam နားလည္လိုက္တယ္...
#Forth : "တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေမွာင္လာပီပဲ...ကိုယ္တို႔ရဲ႕ ဒုတိယေနရာကိုသြားဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္လာပီ..."
#Beam : "ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေခၚသြားမလို႔လဲ..."
Beamသိခ်င္ေနမိတယ္...surpriseဖစ္စရာထပ္ သိခ်င္စိတ္က ပိုမ်ားေနမိတယ္...ဘယ္လို Surpriseဖစ္စရာမ်ိဳးကိုမွ Beamသိပ္သေဘာမက်တတ္ဘူးေလ...
#Forth : "ကိုယ့္ေနာက္သာလိုက္ခဲ့ပါ ဟုတ္ပီလား...အမ်ားႀကီး ေလ်ွာက္ေတြးမေနနဲ႔..."
Forth ေျပာရင္း Beamလက္ကိုကိုင္ပီး ဆြဲထူလိုက္တယ္...
Forth လက္တဖက္က စြန္ကိုကိုင္ရင္း ေနာက္လက္တဖက္က Beamရဲ႕လက္ကိုကိုင္ပီး ဆိုင္ကယ္႐ွိတဲ့ေနရာကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း လမ္းေလ်ွာက္လာခဲ့ၾကတယ္...Crd.deebamanja
Trans by Me(#MCopter)
ESTÁS LEYENDO
You Have The Key To My Heart
FanficေရခဲတံုးႀကီးForthရဲ႕ လက္သြက္တာေတြ အ႐ိုေတြအဆြိေတြကို ခံစားႏိုင္မဲ့Ficေလးပါ😁 Crd.deebamanja