Коледа(вечерта на 24 декември)
Гледна точка ЕмилиКОЛЕДААА!!!! Най-любимото ми време от годината! Приятелите ми в Лос Анджелис организират парти по случай празниците, а и края на първия семестър. Но аз имам други планове. Или по-точно- една изненада за един много специален за мен човек. А именно Мак! Говорих с родителите ми и им разказах, как ще погостувам малко на баба си, а в същото време ще видя как са старите ми приятели, но най-вече Мак. Връщам се главно заради него. Много ми липсва. Имам билети, багажът ми е готов, всичко е готово. В момента пътувам към летището, тръпнейки в очакване. Какво ли ще е израженито му когато ме види? Не мога да си представя, хахахах!
Гледна точка Маркъс
Тази Коледа съм решил да направя нещо щуро. А именно- ще замина за Лос Анджелис за да изненадам Ем. Нашите бяха много щастливи когато им казах, че ще направя това. Възхитени са от любовта ми към това крехко момиче. Вече имам билет и сега пътувам към летището. Ще бъде много забавно.
Самолетите са кацнали. И двамата пътуват към къщата на другия.
Гледна точка Емили
Пътувам към къщата на Маркъс. Не съм се обадила на никого от семейството му, но това е целта. Всички ще бъдат изненадани да ме видят. Дано да се зарадват. Дядо дойде до летището за да ми вземе багажа и ми повика такси, което да ме закара и прибере у дома.
Гледна точка Маркъс
Вече пристигнах в Лос Анджелис. Господи, тук е толкова горещо! Не мога да дишам! Минах през всички проверки, хванах си едно такси и сега пътувам към мястото, където живее любимата ми. Техните не знаят, че ще идвам. Дано да не се ядосат, но аз няма да им се натрапвам(надявам се, хаха). Наех си стая в един от хотелите в центъра на града.
Гледна точка и на двамата(мислят си едно и също, и им се случват еднакви неща)
А, ето че пристигнах. Толкова е красиво. И всичко е украсено. Платих на шофьора, слязох от таксито и се доближих до вратата. Вдишах само един, но много дълбок път, преди да натисна звънеца. Майка ѝ/му ми отвори, а аз попитах
-Здравейте! Радвам се да ви видя! Емили/Мак тук ли е? Ако може да я/го повикате. Но моля ви, не ѝ/му казвайте, че съм аз. Искам да я/го изненадам.
-О,миличък/ка! Опасявам се, че е станало недоразумение! Тя/той имаше същата идея като теб! Не е тук! Много съжалявам! Наистина!
Имам чувството, че около мен има скрити камери, които си правят шега с мен. Как е възможно това да се случи? Защо точно на нас?!
Е, след като качих тази глава, се оказа че една голяма част липсва. Много съм бясна, че ѝ отделих толкова време, а тя просто изчезна! Както и да е! Гласувайте и коментирайте-приемам всичко(и критики). Ще съм ви много благодарна! Обичам ви!!!
YOU ARE READING
Ако ме обичаш, пусни ме(СПРЯНА)
RomanceИсторията е за 15 годишната Емили, чийто живот коренно се променя за броени дни. Ако искате да узнаете какво се е случило с нея- прочетете историята.