Selaammm♥︎
Yeni bölüm attım haftaya kesitle beraberinde yeni bölüm de görüşmek üzere.
Diğer yazdığım kurgulardan farklılık yapayım diye düşündüm. İlk bölümü Mehir Aleda'n dinledik bu bölümü de Gökay Eralp'den dinleyelim. Diğer bölümler yine Mehir Aleda'n dinleyeceğiz.
Yarın Live (Asker Yareni) kitabıma bölüm atacağım.
Her şey gönlünüzce olması dileğiyle♥︎
Gökay Eralp Gümüş✨️
"Ne yapalım patron?" diyen ikizim Kubilay'a baktım. Her 5 dakika da bi gelerek 'Ne yapalım patron' diyodu. Önemli olan da verdiğim işleri başkalarını yıkıyordu.
"Ne yaparsan yap, bana seslenme." dediğim de muzipce güldü.
"Ben olmazsam tutamazdın burayı! Ayağını denk al." dediğin de kahkaha attım. Kendisi gibi hayalleride uçsuz bucaksızdı.
"Boş yapma lan." diyen babaanneme baktım. Kadının içi nasılsa kendisi de öyleydi. Çok sertti. Dediğini ikileten insanlardan nefret ederdi. En çokta Kubilay'dan.
Kubilay birisinin sözlerinin ikiletmesini seviyordu, ve delice zevk alırdı bundan.
Babaannem de bu yüzden Kubilay'a hep sert davranırdı. Hani her evde olan iki tane salon varya birisine girmeniz kesinlikle yasaktır. Kapısı her zaman kilitlidir, girdiğinizi gören anneniz çıldırırdı ya aynen o şekil davranırdı babaannem Kubilay'a.
Kubilay ise umursamazdı. "Birinin nefretini kazandıysam ne mutlu bana, herkesin sevgisini kazanamam ya. Her bi insandan bana olan nefretini taksaydım hayatı yaşayamazdım." derdi.
Biri kalkıp onun yüzüne "Senden nefret ediyorum!" desin anında teşekkür eder ve onu sevdiğini söylerdi. Ve böyle yapa yapa gerçek aşkı bulmuştu piç!
"Babaannecim, lütfen otur biz haletmeye çalışıyoruz." dediğim de bastonunu yere sertçe vurdu. "Siz kaz kafalılar ne anlarsınız bunlardan." dediğin de gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.
Karadeniz damarı tutmuştu yine.
Kimsenin kalbi kırılmasın diye uğraşıyordum ama kimene! Kır kalbi gitsin öyle kıymete biniyorsun. Kubilay gibi hayatı akışına bırakamazdım. Sanki herşey ellerimden gidiyormuş gibi hissediyordum.
Plânlı hayat her zaman daha güzeldir. Her şey planla daha anlamlı oluyor.
Karnım gurul guruldarken arka cebimden telefonumu çıkardım. Mia'nın hâlâ beni aramamasına sinir olmuştum. Her yarım saatte bi arayan kız aramayı bıçak gibi kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Rezil Olmam!
HumorMahallenin en sakar kızıyla tanışmaya hazır mısın? Ben Rezil Olmam! deyip anında rezil olan Mehir Aleda Duman. Duru güzelliği ile ona bakanların bakışları. Saçları ile oynamayı bayılan bir kız. Güzelliği ile herkesi kendisine mest etmişken sakarlığı...