Sadece mahalleden duydum kadarıyla iş yerlerinden kavulup duran biriymiş.Islık sesi duymamla kaşlarım çatılırken etrafıma bakındım kimseyi göremedim.
Gaipten gaipten sesler mi duydum acaba? diye düşünürken tekrar duydum.
O sıra da banka oturan genç kız dikkatimi çekti. Saçları rüzgarla savururken üzerine incecik şeyler giydiğini fark ettim.
"Sen git ben gelirim birazdan." dediğim de hiç üstlenmeden gitti. İnsan üsteletir.
Genç kızın yanına gitmeye başladım. Omuzlarında biten açık kahverengi saçları uçuşurken kendisi homurdanıp duruyordu.
Bankta biraz daha yayılıp otururdu. Otobüs bekledigini fark ettim.
Benim gelmemi fark ederek toparlanır diye düşünmüştüm ama umursamadı.
Kullarında kullaklık sonses şarkı ile bi şeyler dinliyordu.
Şarkının sesini ben bile duyarken kızın sağır olacağını düşündüm.
Şarkının melodisi tanıdık gelirken ellerimi pantalonumun cebine atıp göz ucuyla onu izlemeye başladım aklım ise o şarkısının melodasindeydi.
Biraz dur başucumda,
Kan ter kalmışım uçurumda.Şarkı iyice tanıdık gelirken kaşlarım çatıldı. Kız ise omuzlarını sağlayarak şarkıya eşlik ediyordu.
Sabah gecenin üstünden.
Üstüne düştüm üstünden.
Üstüne üstlük küskünler,
Geceye küskünler.Kalem kağıda almışsa,
Güneş geceyi sarmışsa,
Ölüm kapıda durmuşsa,
Ecel sonumuz olmuşsa.Gece Gölgenin rahatına bak şarkının ismi.
2017, 2018 yıllarında epey popüler olan şarkıydı. Herkes 7 den 70 e dinlerdi. Her instagram durumunda karşıma çıkışıyordu herkes beğenerek dinlerken ben nefret ediyordum.
En sonunda kulağım kanıyordu çok dinlemekten.
O sıra da kız suratını bana çevirmesiyle ne diyeceğimi bilemedim.
Göz göze gelirken kısa bi süre buluştu. Ağzım kurumuştu ilk defa.
Yeşilimsi mavimsi gibi duran gözlerine bakarken o gözlerini gözlerimden çekti.
Bakışlarını gökyüzüne çevirirken benim neden hala durduğum aklıma bile gelmiyordu.
Benim ne işim vardı burda?
Neden bu genç kızı izlemek istiyorum?
Genç kız çantasının sapını tutarak ayağa kalktı. Otobüs yanımızda dururken genç kız derin nefesler alarak otobüse bindi.
Parayı uzattı bişey demeden boş olan tekli koltuğa oturdu.
Otobüse bindim nereye gideceğini bilmedim için pantalonumun arka cebinden cüzdanımı çıkardım.
İçinden 20 lira alarak parayı şoföre uzattım.
Bişey demeden arkamı döndüm. Kızın biraz önünde ayakta dikilmeye başladım.
Çantasından bi kağıt,bi kalem çıkarıp bi şeyler yazmaya başladı. Gözlerimi üzerinden çektim rahatsız olmaması için.
Telefonum çalarken pantalonumun cebinden çıkardım Kubilay Fuck'~' yazan isimle gözlerimi devirdim.
Cevaplayıp kulağıma götürdüm. "Efendim?" dedim de birkaç hışırtı geldi sonra kendi sesi geldi.
"Yavrum nerdesin ya? 1 saattir seni bekliyoruz yemeğe, kurt gibi açım çabuk gel." dediğin de yanaklarımı şişirdim.
"İşim var ne zaman geleceğim belli değil sizin yiyin yemeğinizi." dedim de direk suratıma kapattı.
Hem daha yeni lahmacun yemedi mi bu hıyar!
Kız yerinden kalktı kağıdı koltuğun üzerine düşürürken dikkatlice izledim onu. Siyah jean pantalon, üzerine bol gri sweat ve sırt çantası.
Kombinini tamamlamıştı. "Müsait yerde." sesini titremesini istememesine rağmen titremişti.
Gözlerini yumdu sağ yumruğunu sıktı sakin olmaya çalışıyor gibiydi.
Otobüs durunca indi. Koltuktaki kağıdı alarak incem zaman otobüs hareket etmeye başladı.
Genç kıza baktım da dolu gözleriyle gözgöze geldik dudakların da hafif tebessüm yumruk olan sağ eli kalbinin üzerindeydi.
Hafta Sonu Yeni Bölümde Buluşalım♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Rezil Olmam!
HumorMahallenin en sakar kızıyla tanışmaya hazır mısın? Ben Rezil Olmam! deyip anında rezil olan Mehir Aleda Duman. Duru güzelliği ile ona bakanların bakışları. Saçları ile oynamayı bayılan bir kız. Güzelliği ile herkesi kendisine mest etmişken sakarlığı...