All alone lost in this abyss. Crawling in the dark. Nothing to wet my longing lips and wonaer where you are.
Słowa piosenki nadają się na moją obecną chwilę. Nie obchodzi mnie teraz nic! Nic!! I tak przecież mnie kuna zabiją!! Coś ze mną zrobią!...ale jest pewnie uczucie które mówi mi abym nie otchodziła z tego świata.
-Spotykamy się znów Karol!
Powiedział wiadrogłowy.
-Czego chcesz od domenie!? Do czego jestem Ci potrzebna!?!?
Zaśmiał się diabolicznie
-Masz coś w sobie czego każdy pragnie. Oddaj wszech iskrę!!!!!
Wrzasnoł.
Co on myśli że mam uszy kuna ze stalu!?!-Never !!!!!!!!!!!
Wkur*ił się i to na maksa.
-Bym Cię zabił! Ale chce aby Prime widział twoją śmierć na własnych optykach! Starcream!! Do więzienia z nią!
Star tylko pokiwał głową. Co za tchórz z niego. Niby Con a taki ku**a tchórzliwy. Rzucił mnie z całej siły na podłogę. Czy oni tak uwielbiają nami rzucać!?
-Are you fair? Will you come to my resuce? An i left to die. But i can't give up on you
Nie zwracałam na nikogo uwagę. Bo przecież po co mi to kuna? I tak tu pewnie umrę............... zaraz zaraz...OPTIMUS!?
Ja pier ! Dobra tylko jak zwrócić na siebie uwagę? Aha już wiem!-Solvation! Keeping me alive you're keeping me!!
Chyba musieli usłyszeć to bo Megs z Opti zaczeli się bić. No bo ich przecie słychać XD
-Ty infekcje zamknij się albo!..!
Powiedział Star ale zaatakował go Bee z Hide'm. Puścił mnie.
Zaraz spadne płasko!-Mam cię-Na szczęście złapał mnie Optimus- Autoboty misja wykonana wycofujemy się!
Zaczęli wybiegać z nemezis. Prime sprawdzał (co z tego że w biegu) czy nic mi nie jest.
Wszyscy wybiegli, przemienili się i szczęśliwie jedziemy do baazyy?
Optimus zamiast skręcić w lewo pojechał prosto. Co on kombinuje?!-Prime gdzie jedziemy?
Spytałam się go
-Do bazy inną drogą
-Dlaczego inną?
Nie odpowiedział mi. Coś ukrywa. Za bardzo mi tu śmierdzi!
Byliśmy przed lasem i dopiero zaczoł gadać.-Karolino przepraszam Cię za to i za wcześniej
Włączył swoją holoforme. Eh...nadal mała tak czy siak jestem
-Nie masz za co. I feel you keeping me alive you are my solvation
-Touch you taste you feel you here
On też to zna!? Nie no zaje**iście!!
-I feel you keeping me alive you are my solvation
-Holdme heal me keep me near
Zarumienił się. To on potrafi!?
-My heart will burn for you. It's all can do
Też się zarumieniłam. Gdy spojrzałam na niego widziałm pewien błysk w oczach
-Muszę coś ci powiedzieć-Zaczoł się jąkać i przy tym patrzeć mi w oczy- KOCHAM CIĘ
-Ja Ciebie też
Pocałował mnie raz, dwa, trzydzieści razy? Nie wiem! To NAJLEPSZY dzień EVER!!!
CZYTASZ
Ta jedyna ~ Transformers //Zawieszone Do Odwołania
Fanfiction-Powiedz mi Optimusie co jest między nami? Jak na przyjaciół zbyt przy sobie czujemy się komfortowo, ale zauroczeniem to nie jest bo potrafimy się wyzwać nawzajem... -To jest miłość...Miłość pomiędzy człowiekiem i transformerem. Nie mająca prawa ist...