Amber's pov:
30.12.05,Ohio
Dimineata.Ajun de Revelion.Cobor scarile sa vad ce se intampla in casa.M-a trezit sunetul uşii trântite.Ajung in hol si ma uit,o strig pe mama,tata dar nimeni nu raspunde.Cred ca dorm sau au plecat in padure dupa lemne.Decid sa-l trezesc pe Chris ca sa ne incepem pregatirile pentru a doua zi.Ma indrept spre camera lui cand il zaresc in fața uşii mele pregatindu-se sa bata in momentul cand il intrerup aruncand cu o perna in el.Se intoarce brusc speriat si exclama:
-Sa stii ca te prind si nu va fi bine,chicotind totuşi.
-O sa ma prinzi mai tarziu,acum trebuie sa facem cadourile si puțină ordine.Am coborât sa vad unde-s mama si tata dar dupa cat se pare au plecat deja in padure sau la unchiul John.
-Na e ok,ne descurcam noi cumva.Nu suntem mici,cel puțin eu nu sunt.*râs şi privire intrebatoare care aştepta reacția mea*
Imi trag pe mine o rochie care nimereşte prima si cobor din nou scarile.Chris incerca sa aprinda focul cu lemnele ramase.
-Hey mai erau in şopron câteva,nu vrei sa le aduci şi pe alea?
-Serios?ma duc acum.
Chris iese si eu ma gandesc ce aş putea sa fac cat il aştept.Chris's pov:
Ies din casa si ma indrept spre şopron.Observ ca uşa e intredeschisa si ma gandesc ca imi va fi mai uşor sa intru.O deschid si patrund in incapere unde merg pe carare pâna la locul unde stau caii de obicei dar acum nu era nici urma,incep sa confirm ipoteza lui Amber despre padure.Nu atrag atentie si intru pe portiță.In acel moment credeam ca mi s-a prăbuşit lumea in cap.Erau ei...mama si tata...legați pe o mulțime de paie insângerate.Eram in stare de şoc.Nu ştiam sa-i zic lui Amber sau nu si totuşi am decis sa ascund asta pentru un timp sa mai creasca macar.Iau corpurile lor (cu lacrimi şi greutate) si le târâi până la trapa de la subsol.O deschid si le dau drumul in jos.Imi parea atat de rau ca nu mai erau cu noi.Nu stiam ce ne vom face noi mai departe.Ies din şpron,imi spal mainile şi faţa cu zapada si intru in casa cu lemnele.
Amber ma intreaba de ce am stat asa mult iar eu nestiind ce sa ii spun am zis ca uşa s-a deschis greu.
-Am' imbraca-te si ia-ti lucrurile necesare.Trebuie sa plecam.
-Unde?
-Departe,pentru binele nostru.
-Dar mama si tata?
-Ni se vor alatura peurma.
-Bine,am 10 minute?
-Da sigur,totuşi grabeste-te...30.12.05,Madrid-Ernest gândeşti irațional!De ce ai nevoie sa fii sarac?!Nu e nici un pic de logica in ceea ce spui!
-Nu e in competența ta sa spui ce e logic şi ce nu!Aminteste-ti ca am majoratul deja,nu decizi pentru mine.
Zicand astea ma ridic la etaj sa-mi i-au lucrurile necesare pentru a pleca.Tricouri,pulovere,pantaloni,adidaşi,acte.Sunt gata,am coborât indreptându-ma spre uşă o vad pe mama in brațele tatei uitându-se urât la mine.
-Si unde o sa te duci tu acum?E ajun de revelion totul este inchis.
-Nu şi sufletele oamenilor saraci.Adio!
Zicând asta ies pe uşa şi ma indrept spre maşină.O voi folosi doar pentru a parasi țara apoi voi scapa de ea.
CITEȘTI
Blood is everywhere
Mystery / ThrillerProtagonista Amber Montgomery fugită dintr-o societate Amish este membra a unei benzi internaţionale de ucigaşi sub numele de The Bloods.Aceasta este mulţumită de viața pe care o duce până când apare o persoana care o face sa se schimbe.Amber trece...